HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

30.
augusztus

Az utolso

winrudi  |  komment

 Veget ert. Ennyi volt a tabor. Ma volt az utolso nap. Holnap delelott elmegyunk a busszal es ujra New York-ban leszek, ahonnan tobb mint ket honapja utnak indultam. Annyi emlek kot ide, hogy igy is nagyon hianyozni fog, hogy vartam mar mikor lesz vege.

Ismet egyszerre tunik nagyon hosszunak es nagyon rovidnek az elmult idoszak. Most majd felmegyunk a CC-be (country club), ahol zarobuli van, mindenki ott lesz. Elmeletileg most a 21 even alattiakat is beengedik, beprobalkozunk. :)

Ejjel 3kor targyfelvetel, aztan kora reggel fizetes-felvetel, reggeli es indulas a busszal. Majd a buszon es a repulon alszom, mashol nem nagyon fogok tudni. Idom se nagyon lesz ra, meg izgatott is vagyok.

Roviden tegnap sok munka volt az utolso parent's day miatt, a szuneteimben segitettem a csomagokat furikazni gatorrel (ilyen kiskocsi), kemeny 6 dollart kerestem. xD

Ugyhogy az nagyon faraszto volt, majd meselek rola hosszabban. Este ilyen zarogyertzagzujtas meg miegymas volt, szinten nem fer bele, hogy hosszabban kifejtsem most. Ma mar csak reggel kellett dolgoznom, delutan medenceztunk egy utolsot, most meg ugy-ahogy bepakoltam, hajnalban meg ki kell takaritanunk a bunkot, miegymas. Remelem nem felejtek el semmit, a repulojegy adatokat meg a Miami szallasfoglalast mar kinyomtattam (hogy tudjuk azert a cimet :D).

Az utobbi napokban nem csak veletek otthoniakkal, de Andival sem nagyon tudtunk beszelni, nyilvan o is elfoglalt, utaznak, nekem meg az utolso napok rohanasa jatszott kozre. Viszont holnap este talalkozunk, nagyon hihetetlen az egesz, valami nyolcvanvalahany napja nem lattuk egymast. Jippiiii. :)))

Nagyon varom az utazast, Miami es New York. :)))

Azt hiszem most hiretlenjeben ennyi, azert irtam, hogy tudjatok, tovabbra is minden oke. :)

Goodbye French Woods. Thank you for everything.

komment

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása