HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

07.
augusztus

Batman

winrudi  |  2 komment

A múlt heti day offunkon főleg pihentünk Andival, mert még mindig betegek voltunk. Aludtunk, feküdtünk, filmet néztünk. Krisztiánék el akartak menni valahova, de nem kaptak kocsit a közelgő parents day miatt, viszont megtudták, hogy aznap este játszák az új Batman filmet Hancockban, a moziban, amit ők is nagyon meg akartak már nézni.

Úgy volt, hogy az egyik sofőr srác, Danny bevisz minket a filmre, de sajnos elkerültük egymást. Már épp elkönyveltük, hogy aznap sem látjuk a filmet, amikor ahogyan az út mentén ültünk felbukkant Andrew (évekig táborozó volt, kb. 18-19 éves, idén a számítógépeknél dolgozik, mert informatikát tanul) a szolid X5-ös BMW-jével (az van neki). :) Krisztián rákérdezett és kiderült, hogy épp Hancockba megy, és el tudna minket vinni. 7:29-re értünk oda, és félkor kezdődött a film, még épphogy beértünk. Hat dollár volt a jegy fejenként, négyünknek 24. Előkaptuk a tárcáinkat, Annánál 21 dollár volt, nálam 3... :D Úgyhogy minden jól jött ki, bejutottunk. Nagyon tetszett a film, bár Heath Ledger Jokerje miatt számomra a második rész felülmúlhatatlan, de ez is jó volt.

the_dark_knight_rises_wide_banner2.jpg

A film után egyből bezárták a mozit, lekapcsolták a lámpákat, összesen két terem van. Andrew megígérte, hogy visszajön értünk fél tizenegyre. Nagyjából óra húszkor jöttünk ki, úgyhogy ott ácsorogtunk a mozi előtt, amikor a tulaj, aki egyébként úgy néz ki, mint Friccs a Harry Potter filmekből kérdezte, hogy fuvarra várunk-e. Mondtuk, hogy igen, kérdezte, hogy biztosak vagyunk-e benne, hogy jönnek értünk? Mondtuk, hogy igen, de azért azt mondta inkább vár velünk, mert korábban már több táborból is jártak úgy emberek, hogy bevitték őket, de elfelejtettek értük menni. Úgyhogy amíg vártunk, a kocsijába ült cigizni, aztán odamentünk hozzá beszélgetni. Végül 35-kor Andrew is befutott, de nagyon rendes volt a fószer, hogy várt velünk.

A hétvégén aztán parents day volt, vége lett a harmadik sessionnek és elkezdődött a negyedik. Ezek a napok nekünk a laundryn nagyon könnyűek, vasárnap Aaron kérdezte tőlünk reggel, hogy valamelyikünk nem akar-e luggage-ozni, ami azt jelenti, hogy golfkocsival cirkál a táborban és viszi a szülőket, csomagokat. Én amúgy is terveztem megint, úgyhogy elmentünk Larryhez és már reggel kaptam egy kis tetős golfkocsit. Nagyjából délelőtt 11-től este 11-ig két negyedórás kajaszünettel és este kb. két óra szünettel számolva folyamatosan vezettem. Nagyon élveztem, de eléggé elfáradtam. Az idő sem volt túl kedvező, napközben legalább négyszer eleredt az eső, párszor eláztam, de a tető segített valamennyit. Aztán végülis bőven megérte, mert 89$ borravalót kaptam a szülőktől. :) Remélem az utolsó parents dayen is tudom majd csinálni, mert jövedelmező is, meg tényleg élvezem is. Rengeteg emberrel találkoztam, a legtöbb szülő nagyon jófej volt, rengeteg történet van ezzel kapcsolatban, de ha mindent kifejtenék, akkor soha nem lenne vége a bejegyzésnek. Amúgy most is vittem olyan apukát, aki '86-ban járt Budapesten.

Én már majdnem teljesen meggyógyultam, szegény Andi még köhög, viszont a torokfájása szerencsére lassú javulásnak indult. Úgy néz ki, hogy a héten csütörtökön lesz day offunk, még nem tudjuk mit csinálunk majd. Az olimpiát szerencsére tudjuk követni interneten, a legtöbb eseményt végigizgultuk, én sajnos a vasárnapi két aranyat meg a női pólómeccset nem láttam, a kocsikázás miatt.

A következő bejegyzésig is ölelünk mindenkit! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr414700901

w.padre 2012.08.08. 14:29:23

HAI Apafejsan,távirati stilusban,nyomatom,stop,pár bötü meg miegymás hiányzik,stop,a mozis történés nagyon filmszerű,hororisztikus beütéssel stop,szerencsére ezt már megdumcsiztuk szóban stop,ölég jól perkálo melódia ez a luggasozás,és biztos rengeteg történetet mesélsz majd a történtekről stop,nyomattyuk a kihelyezett ülésezést stop,minden méteren egy kivetitő,vad drukkolásban a járókelők is stop,amúgy minden ok stop,vigyi-pusza-ölelbölel a táviró kezelő stop

AtaVica 2012.08.08. 17:20:44

Háló Öcsi stop Felveszem én is ezt az új stilust stop Marhául tetszik stop Örülünk néki, hogy minden rendben és lábadozásotok a gyógyulás irányába vezet stop Én is szivesen kipróbálnám ezt a fajta gokartozást, na pláne úgy, hogy még fizetnek is érte stop Nálunk minden okés bár az elmúlt időszakban közel voltunk a nappali sivatagi hőmérsékleti rekordhoz stop A pupák elkezdett vedleni, púp lett a hátán, és egyre jobban hasonlít egy tevére stop Én ezt már nem is értem stop Vigyi Magatokra és puszilunk erőssen Titeket stop
süti beállítások módosítása