HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

06.
augusztus

Day off

winrudi  |  1 komment

Ma day offom volt, túl sok minden nem történt, de azért beszámolok róla.

Reggeli és ebéd között laptopoztam végig, élveztem, hogy végre látok is valamit abból amit nézek. :) Skype-oltam Anyáékkal, Atával és msneztem Petivel és S. Katával, úgyhogy teljes körkapcsolást hajottam végre. :) Facebook-oztam meg sok zenét hallgattam, iPod-ot nézegettem, stb.

Ebéd utána ez előbbi tevékenységeket folytattam, olvastam is, aztán Krisztiánnal és Lacival megnéztük a Monsters vs. Aliens-t (animációs film), bár Krisztián legalább kétszer elaludt alatta, de egyszer meg lehetett nézni. :)

Utána gyorsan lementem a medencéhez, vacsoráig tudtam úszni és napozni is egy kicsit. Aztán a staff lounge-ban tengődtünk Gáborral, majd kinyitott a gym, úgyhogy bevettem magam. Később gyors zuhi és kicsit Andival is tudtunk skype-olni, de aztán mennie kellett, mert International day van náluk, úgyhogy énekelnek majd meg minden. Tökjó. :)

Ja, a költségeket is számoltam, majd próbálom kitalálni mire mennyit fogok költeni. Holnap-holnapután parent's day van megint, az kemény lesz, utána a change-over day pihisebb, és hétfőn már megyünk Woodbury-be. Nagyon várom már, nagyon sokan megyünk, remélem találunk jó dolgokat.

bye :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr52202648

w.padre 2010.08.06. 17:48:48

Dííír Mandula! Tök jó ,hogy már optimális a laptop,gondolobb már uncsi volt a kis képernyő. Nállunk ma egész nap viharok vannak, szélvihar, felhőszakadás miegymás.A melóba a parkolónkba egy fába villám vágott és a letört ágak két kocsi üvegén is átrepülte. Szerencse én nem ott parkolta.Teljesen jól használlod ki a szabadidőt és már néger barna vagy mi melletted eszkimónak fogunk kinézni.Hajrá apafej, kitartás kafa dolgokat vásárolj majd meg kukkoljuk,zárom soraim ,megyek anciért ,mutogat, ja a szlinki- hektor hétvégén néllunk kempingezik,de este hátha netbuli lesz.Vigyi-oki-puszi össze vissza ölelés, atyád '
süti beállítások módosítása