HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

23.
július

Miamiii

winrudi  |  5 komment

Sziasztok!

Az elmúlt két napban sok minden nem történt, folyik minden a rendes kerékvágásban Illetve korábban történt még egy nagy esemény, amiről nem számoltam be
Andi megvette a repülőjegyeket Miami-ba és az enyémet ajándékba kapom! Ânnyira jóóóóóóóóóóóó nagyon örültem neki már alig várom hogy ott tartsunk, szurkoljatok, hogy jó időnk legyen, Krisztián is jön velünk meg ugye Zsófi
Andi tegnap a miami után a new yorki szállást is lefoglalta, hatalmas segitség hogy minden elintézett, hát eddig sem volt egy elveszett csajszi, de most már a talpraesettség mintaképe ^^
Sajnos most szmájlikat nem tudok irni (erről majd később) de ha tudnék, akkor most biztos tele lenne a szöveg
 
Másik fontos infó, hogy Barbara kifizeti az új screen-t, már megrendelte, elvileg pár napon belül megjön
A harmadik fontos infó ami most történt és némileg hatástalanitja a másodikat, hogy kicsit megfáztam, emiatt mézes teát csináltam amit most készültem elfogyasztani de beleakadt a kábel a műanyagbögrébe és rálöttyent egy kicsi a billentyűzetre
A tapipad meghülyült, néha ugrál és csomó billentyűt nem lehetett használni, folyamatosan javul, most csak pontom, kettőspontom nincs, remélem hogy megjavul, majd én szeretném kapni az év szerencsétlenje cimet xD
 
Igyekszem a bejegyzés első felében leirtakra koncentrálni hogy valami pozitivra tudjak gondolni
pusz mindenkinek, majd jelentkezem

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr862171398

AtaVica 2010.07.23. 22:45:50

Szia Manó!
Mondhatnám az 1ik szemem rí a másik nevet:), tök jó, hogy jön a motyó és ki is fizetik! Miami biztosan nagyon ütős lesz!! Kissé sárga csak az ember az irigységtől:) Az viszont nem jó hogy megfázódtál, na most kéne egy jófajta mézes HP! A francba!!! Klaviatúra öntözés egészségtelen én is próbáltam kb. egy deci tonikkal és 1-2 nap alatt teljesen rendbe jött, évekig működött még:) szóval ne add fel van még remény:) Az év szerencsétlenje címre meg ne pályázz oké?!:)Milliószor pusszantuk gyógyulgass!! Szeretve vagy!!!

w.padre 2010.07.24. 08:29:06

Díír Mandula ! Akkor mindez zajlik tovább rendben, a billentyűzet majd bejáródik, ha javul akkor csak kissebb kontakt hiba , ami használat közben javul.Tök rendes a főnöknéni a monitorral kapcsolatban szólj , hogy a memórián lévő cucokra figyeljenek oda,ne hogy eltünjenek dolgok!, te meg próbálj c-vit szedni ha ezek a jóképűek élnek vele, jót tenne.A jó időért szorítunk a nagyi is.Amúgy itthon gyütt a cunami, a 37 fokról lehült 25 re , be lehet fagyni de így azért kafább, gyűlnek a repi sörpik a polcodon, várják a nagy alkalmat ( én is, én is ).Csak így tovább, ügyesen és odafigyelve, vigyi- puszi én !!!!

w.evita 2010.07.24. 08:54:50

Szia Manócska!
Nem örülök, hogy megfáztál, a mézes te jó ötlet, de a billentyűzet még annyira sem szereti, mint te! neki nem használ, ellentétben veled!! :) Iszogasd szorgalmasan a gépezet meg majd kirúgja magát! Az év szerencsétlenje díj meg már foglalt magamat tüntettem ki véle, bár még csak fél év telt el! Örülök, hogy ilyen ügyik meg okik vagytok mindketten az Andival(pusziljuk), és biztos tök jó lesz majd a végén, mi meg majd várunk nagyon haza! A Barbara néni meg talpig "uriember", hogy állja a számlát, helyes! Itthon a helyzet változatlan, csak már nem annyira meleg! Örömmel olvastam a facebukon, hogy a Peti is Pázmányos lesz!Gratulálunk néki! Nagyon jók a képek amiket csináltál, meg jól is nézel ki!! Vigyázz nagyon magadra öntögesd a teát, magadba!
Puszilunk, csókolunk, ölelünk nagyon!! Anci

ketina 2010.07.25. 08:26:58

Szia Manó!

Aki Miami-ba készül, az ne pályázzon az év szerencsétlenje címére, mert élből esélytelen!!:-)
Remélem tényleg megkapod az új monitort, így is nagyon jól nyomtad eddig és már furcsa lesz, hogy megint mindent jól fogsz látni rajta!:-) Barbara néninek köszönet!
A mézes tea nagyon jó ötlet, apára is hallgass, most aztán egyél sok gyümit, zöldséget, reméljük az ottani paprikában is van sok c-vitamin, gyümiben meg a kiwiben, ha van ott! Ha fájna a torkod, népi gyógyászatból a sós meleg vizes gargalizálást tudom ajánlani,ami nem kifejezetten kellemes viszont annál hasznosabb!
Vigyi magadra! Nagyon sok puszi Neked és nagy Ölelés!!!!!

ketina 2010.07.25. 08:28:53

Ja, ti nem mentek valamikor a Niagara vízeséshez?
Mintha ilyesmi rémlene nekem! Vagy nem?! :-))
puuussszzziiiiii
süti beállítások módosítása