HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

30.
június

A hideg

winrudi  |  3 komment

Ne törődjetek azzal, hogy szar a blog, amikor én megpróbálok írni, van hogy csak ötödször sikerül, úgyhogy nekem is szar. :D

Most a reggeli és a déli munka között vagyok, újdonság: álmosan. Most ittam egy kurvaszar vízizű kávét, nyami. Tegnap este ahogy lement a nap, nagyjából 15 fokot esett a hőmérséklet. Amikor mentünk lefeküdni, szerintem nem volt már több 10-15 foknál, azt meg hogy hajnalban mennyi volt nem is akarom tudni, de éreztem.

Ja vannak új gyárekek a bunkban, már csak sötétben láttam őket, de az egyiknek sikerült telepakolnia az ágyamat chipsszel meg a szarjaival, aztán amikor rájött hogy én ott fogok aludni felriadt és pánikszerűen pakolgatott. Aki alám költözött, az meg rápakolt a táskámra, valahova elkotorta a fél pár papucsomat (azt még valahol fel kéne lelni, nagyon kellemes volt egy papuccsal zuhanyozni a mínuszban :D) és úgy tette fel a mosózsákját az ágyára hogy csak kb. 30 centire lehet kinyitni a fürdőszobaajtót. Imádom az amerikai gyerekeket, mondtam már? xD

Reggel a hideg ilyen piliscsabás feeling volt, mint a nyanyánál, amikor mindig arra keltem hogy lefagyott az egész arcom. :D Nagyon felfrissült a levegő, tiszta kék az ég és most már kezd melegedni is. Reggelinél megtárgyaltuk az éjszakát és megállapítottuk, hogy mindenki szarrá fagyott.

Tegnap este nagyon szarakodott a skype, Andival alig tudtunk beszélni, remélem nem száll el a net. Meglátjuk. No sikerült nagyjából a semmiről, egy egész hosszú (és rendkívül izgalmas :D) bejegyzést kreálnom.

yeah

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr962121221

w.padre 2010.06.30. 21:00:35

Olá manolito, tiszta afrika , Rejtő fél ing,ingadozó hőmérséklet,elérhetetlen net, támadó kis megszeppent lurkók, be azonosíthatatlan összetételű eledel és esténkén Leyla a félszemű arab démon táncol az úri közönség padig ezt nehezen bírja. Ja és egy kobold lenyúlta papaucsod és szörfözni ment vele.Az jut eszembe mikor 34 csendes cubanitóval durmiendoztuk szerény 2 szobás casaban, és a mami nem hozott lechét hajnalban mindenki sajnálatára.Hajrá apafej , ezeket a kalandokat kötve + fűzve is kiadhatod majd,maradok tisztelettel a öreg , várkastély , félemelet a saroknál balra, kalandorok kíméljenek.Magyarfölde don tiburon !

AtaVica 2010.07.01. 13:11:42

Szia Öcsii!!!
Az a helyzet, most itten vagyunk Anyáéknál, és innen tudunk csak jelentkezni!!!
Ma reggelre otthon elszállt a net, és csak holnap délelött fogják kijavítani a problematicát!!!
Remélem nálad minden okés, és a net is sűvít ezerrel!!! Ahogy tudunk jelentkezünk azonnal!!!
Nagyon vigyi magadra, és csókolunk milliószór!!!

krisstike 2010.07.01. 21:21:20

Szia Öcsém!
Tényleg rendelkezel vajmiféle írói vénával!Nagyon jó olvasni az irományaidat! :) De Neked milyen jó lesz majd ha vissza-visszaolvasgatod! :)
Mi holnap elhagyjuk a bunkunkat,lemegyünk a Mama után Gutára...úgyhogy sajnos egy darabig nem "találkozom" Veled.
Vigyázz magadra és írj! :)
Millió pussz,
K.
süti beállítások módosítása