HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

27.
augusztus

3

winrudi  |  5 komment

Ismét jelentkezem. :) Ma este nem dolgoztam, mert nem morning off, hanem evening off járt a héten, igy a ma esti munkát kihagyhattam. :)

Délután Krisztiánnal felsétáltunk a laundry-ba Gáborhoz beszélgetni, aztán őt visszavittük a munkába aztán én még felmentem Gáborral vacsoráig. Vacsora után kb. egy órát teniszeztünk Enikővel, utána gym-ben voltam, majd a Field House-ban zártunk, hokiztunk és fociztunk. Nagyon elfáradtam, lezuhanyoztam forró vizben (közben egy meleg vizzel teli kádról ábrándoztam). :)

Holnap és holnapután parent's day és azon kivül még egy nap és vége a tábornak. Már csak 3 nap maradt. Annyira hihetetlen. Egyszerre telt el nagyon gyorsan és nagyon lassan az idő. Bármennyire várom a végét, nagyon hiányozni fog. Jól éreztem magam itt, minden nehézség ellenére (azok hol nincsenek). Azt beszéltük, hogy itt annyira kiszakadtunk a normál életvitelből, hogy azért fog hiányozni és nagyon furcsa lesz visszatérni a táboron kivüli életbe.

30-án hétfőn hagyjuk majd el a tábort. Reggel megkapjuk az utolsó session-ért a fizetésünket, aztán buszokkal bevisznek minket New York-ba. Azt még nem tudom, hogy pontosan hánykor. A gépünk 20:05-kor indul a Lagardia reptérről. Asszem 11 körül érünk majd Miami-ba. Ott leszünk 30-án este + 31-én és 1-én, majd 2-án kora reggel indul a gépünk New York-ba, ahonnan 5-én 19:30-kor indul majd haza a gépem, igy ott leszünk 2-án, 3-án, 4-én és 5-én. Aztán majd még kétszer át kell szállnom Európában, először Frankfurtban (ha jól emlékszem) aztán meg Dusseldorfban. És igy végül 6-án 14:00-kor érek Budapestre (ha szintén jól emlékszem :D). Nos ez a rövid vázlata a következő bő egy hétnek.

Andiék időközben elhagyták San Francisco-t (a Golden Gate hid, az Alcatraz és a Chinatown megnézése után) és már szerencsésen meg is érkeztek Los Angeles-be! ^^

Remélem holnap tovább javul az idő (ma már nem esett és néha a nap is kisütött de még hűvös volt), és talán a medencéhez is lejutok.

Leragadnak a szemeim, megyek aludni.

Szép napot, kedves olvasók! :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr922251110

w.evita 2010.08.27. 08:23:34

Szia Manócska!
Teljességgel hihetetlen, hogy eljutottunk idáig! Már csak egy hét, és jössz haza!!!! ::)))Jó kis mozgalmas heted lesz,és biztosan nagyon klassz lesz!! Még laza 3 nap,és vége, elhiszem, hogy sajnálni fogod, hiszen csupa jó fej vett körül! Nekik innen is csupa szépet, és jót kívánunk, majd add át nekik üdvözletünket!
Te pedig tarts ki erre a 3 napra, és aztán királyság! Mi nagyon várunk haza, vigyázz magadra, addig is ölelünk, és össze-vissza csókolunk! Anci.

ketina 2010.08.27. 08:33:42

Szia Manó!

Hát nem semmi heted lesz az utolsó, csak győzzük majd követni merre is jársz! :-) Én már most elvesztettem a fonalat! :-p Hazafelé úton egyedül jössz vagy jön veled vki? Még a végén is izgulhatunk egy jót, hogy minden átszállás simán menjen! :-p
Jó kis edzés tervet csináltál végig tegnap, azért a hétvégén pihenj, ha van időd, vagy ha tudtok csinálni egy utolsó záró bulit, érezzétek jól magatokat!
A hétköznapi életbe pedig nagyon gyorsan visszarázódsz majd, mert muszály lesz :-))
Nagyon Sok Puszi és Nagy Ölelés Neked
puuusssszzziiiii

w.padre 2010.08.27. 09:11:12

Dííír Apafej ! Hála istennek elfogynak a mosogatós napok, jöhet a kikapcsolódás,világlátás .Úgy belejöttél,hogy itthon is kikapod majd mindenki mancsából az edényeket :). Integess a tábori Bori asszonynak a fő vezető néninek a nevemben is ha leléptek,és üdvözlöm az összes haverodat.Az utazások során a szokásos , amit már a füledbe rágtam mill. szor, de tudod !!:):),csak így tovább,Hajrá Manófülű ! Ölel-bölel a kiccsalád ! - dod részére a hivatalba a Jenőnél, az ki van zárva mer nemtudokróla !!

AtaVica 2010.08.27. 09:43:00

Szia Öcsi!!!!
Tényleg hogy hihhetetlen hogy eljutottunk idáig ,napok kérdése és itthon leszel!!!Minden jót kívánunk mi is a többi jó érzésű és szimpatikus barátaidnak, a mexikóiakat is beleértve (viva la mexiko) Mucho tequilat kívánunk ereikbe!! Tényleg hogy add át légyszi ezeket a jókívánságokat okszika!!! Nagyon érezd, érezzétek jól magatokat egyrészt a maradék napokon másrész Miamiban, meg az összes világvárosban ahová beteszed lábikódat!! vágjuk már a centit, és várjuk nagyon érkezésed napját!!Nagyon vigyázz magadra, és légyszi jelentkezz ahogy adódik rá lehetőség!!! Vigyi és Csókolunk nagyon :-)

w.evita 2010.08.30. 08:54:42

Szia Manócska!
Még utoljára szórakozik velünk a blog szelleme, mert nem enged be az előző írásodhoz!
Szóval remélem sikerül felvenned a tárgyaidat, kb. most kezded!
Nem akarok most sokat írogatni, csak azt, hogy vigyázz magadra, érezd jól magad, nézz meg mindent amit tudsz, és jelentkezz, amikor tudsz, valamiről, valahogy!:) Millió puszika neked! Anci.
süti beállítások módosítása