HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

24.
augusztus

Mozi

winrudi  |  2 komment

Most úgy tűnik, hogy felhagyott a laptopom a folyamatos pont-irogatással, úgyhogy gyorsan igyekszem egy bejegyzést rittyenteni, amig még ő is úgy gondolja. :)

A szombattal kell kezdenem, aznap este volt a bankett. Ez mindig az utolsó session vége előtt egy héttel van, először ilyen állófogadás-szerű, élő jazz zenével az egyik dining-ban, aztán mindenki átvonul vacsorázni a másik dining hall-ba. Alapvetően a camper-öknek van, de persze a staff is részt vehet rajta (a konyhások dolgoznak, de azért mi is megoldottuk a ki-ki surranást). :)

Voltak gyümölcsök, sütik, polip, rák, sült lazac, sajtok, mindenféle. Végre ettem camembert sajtot is, isteni volt, szőlővel és srágadinnyével tök finom, nem gondoltam volna. :)

Utána egészen 9-ig dolgoztunk, de előtte még a mexikóiak is baromkodtak a kupis dining közepén, úgyhogy nem rohantunk a munkával, jó hangulatban telt az este. Munka után visszamentem a bunkba, lezuhanyoztam és ágyból megnéztem az Ember a magasbant (dokumentumfilm), nagyon nagyon jó volt, a facebook-ra kiirt idézet is abból származott.

Másnap, azaz vasárnap day offom volt, megint volt mozi a gyerekeknek. Krisztiánnal, Ádámmal, Marcival és Dáviddal felfértünk a délutáni buszok egyikére, úgyhogy végre moziba is bejutottam, az új Nicholas Cage filmet néztük, magyarul Varázslótanonc vagy mi a cime, hát nem egy nagy cucc, de egyszer meg lehetett nézni, meg már több hónapos mozihiányom volt. :) Ja és ingyen popcornt + kólát is kaptunk.

Ahogy visszaértünk a táborba, megtudtuk, hogy Cathy-t a főszakácsot kirúgták, muost Ryan az eddigi "másodszakács" lett a fő. Nem tudom miért történt, ami történt, mert Ronnal (a táborvezetővel) már valami 10-20 éve ismerték egymást.

Andiéknak tegnap befejeződött a tábor és már át is röppentek San Francisco-ba, szerencsésen megérkeztek, ma már a Golden Gate-hez mennek. *irigy :)

Tegnap és ma is rossz idő volt (még mindig), úgyhogy a medence ugrott, este gym-ben és a Field House-ban (hoki + röpi) voltam.

Ma day offom van, eddig nagyrészt pihenéssel töltöttem a napot, ja és újra megnéztem az Igazából szerelmet, nem tudom megunni ezt a filmet, még most sokadszorra is annyit röhögtem. Imádom. :)

Remélem ma is nyitva lesz a gym, amúgy meg folytatom a pihenést. Holnaptól újra munka, de már csak 5 nap és Miami! Annyira várom, nagyon jó lesz. Biztos most is kifelejtettem egy-két dolgot, de akkor az már ismét úgy marad. Majd jelentkezem, ha a laptopom is úgy kivánja.

:-)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr662245018

ketina 2010.08.25. 08:32:52

Szia Manó!

Örülök, hogy ilyen jó hangulatban telnek az utolsó napok, és végre eljutottál moziba is :-))!
Én is voltam a múlthéten, (nem is tom már mikor voltam utoljára) Erával megnéztük az Eredet c. filmet, DiCapriónak az új filmje.
Nekem tetszett, érdekes volt, nem egyszerű a története.
Végre vége van a szabadságomnak, holnap már én is megyek dolgozni, a szeptemberi beosztásomat még nem láttam, de remélem ott leszek a reptéren, ha jössz haza!
Kitartás még erre a pár napra, használjatok ki minden alkamat, munkán kívül érezzétek jól magatokat!
Nagyon Sok Puszi Neked és Nagy Ölelés!! puuusssszziiiii

w.padre 2010.08.25. 09:50:52

Chao Mandula bácsi ! Teljesen tökélyre fejlesztettétek a melót, tudtok már úgy csinálni mintha és közben csibészesen ahogy kell elvegyültök a buliban.Ez a sok tapasztalat na meg ,hogy mókával elütitek az időt,jól fog jönni mindegyikőtöknek, hurrá végre sikerált a mozi,nálunk valami térgörbítő néven fut ez az alkotás .Ez tök érdekes , hogy minden héten ki rúgnak valakit, biztos a főszakács is a gitárjába gyüjtötte a juhar szirupot. ( fene a gusztusát )Csak a Bella néni a táborvezető huzza már ki ezt a pár napot lebukás nélkül, aztán oda rejti a bunkokat ahóvá szeretné. :) Itthon végre már nincs ezer fok, normál 25 körül nyomatja amit gyenge csontjaim már jobban elviselnek.Légyszi mesterem találd ki, hogy mit ennél ha már megjössz és éhes lennél ? Vagy lehet hogy a mi főszakácsunk az arany fakanáldíjjas Misiss Ancika össze dob egy két lehetséges verziót és abból tudsz majd válogatni, majd kitanázzuk .( Az listát meg megírom elektromos úton , a világos hálón keresztül ,vigyázzá !?:) Össze és vissza puszilunk, kitartás tudod vigyi-oki-ügyi- stb.., Hajrá Apafej ! Ölelés meg bölelés a kiccsaládod + a le és fel menőid + a sima rajongók ! Puszi !
süti beállítások módosítása