HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

02.
augusztus

Lazy Sunday

winrudi  |  komment

Ismét jelentkezem. Ma a tegnapihoz hasonlóan pihentető napom volt, csak 5-től dolgoztam 7-ig, amiben egy vacsora elfogyasztása is benne van.

Late morning-om volt, amit már irtam az előzőben, hogy kihagyható az első kaja alatti munka. Két reggeli volt amúgy, mert ma egy csoport gyerek és staff + a vezetők is mentek a Broadway-re, megnézni az Adam's family-t (mily rossz nekik), és nekik előbb volt a kaja, nekünk amúgy 10:30-kor.

Amúgy a staff-okat feliratkozás után kiválasztották (asszem harmincvalahányat) és ingyen vitték el őket, plusz vacsorázni is, úgyhogy fejenként valami 150 dollár, de a tábor fizeti, azért az nem rossz.

Reggeli után ide-oda mászkálgattam, Krisztiánnal, Ádámmal. Aztán Krisztián elment Milánékkal pecázni én meg beültem a staff-ba olvasni, aztán skype-oltam Anyáékkal (szegények egész nap agyfaszban voltak valami angol nyelvű sms miatt, amit kaptak, de nem tudták honnan, első ránézésre valami bibliai idézet lehet, nem tudom hogy került hozzájuk) és Andival (mesélt az útról, tök jó volt meg feltöltött párszáz képet facebook-ra is :D), vele lehet hogy most is tudunk még kicsit beszélni, lefekvés előtt.

Aztán elmásztam az egyetlen mai műszakomra, nagyon light-os volt, lehetne ilyen mindegyik, el tudnám viselni (kevesebb ember, kevesebb kaja, kevesebb edény).

Meló utánra megbeszéltem Milánnal, hogy megpróbálja kicserélni a laptop screen-em, amig őt vártam a dining-ban, beszélgettem Kozu-val (az egyik mexikói, Anyáék: az a meleg srác aki múltkor cigánykerekezett a háttérben xD) nagyon jó fej.

Aztán megjött Milán, nekiállt szerelni, de nagyon erősen van ráhúzva pár csavar, úgyhogy majd holnapra szervál másik csavarhúzót, amúgy nagyon kedves tőle, hogy felajánlotta hogy segit (+ Dávid is) szóval remélem valahogy majd csak összejön a csere. :)

Hmm, azt hiszem más nem történt ma, bár mindig kihagyok valamit (jobb esetben csak egy dolgot) :D. Holnaptól újra háromműszakos napok, még nem tudom mikor lesz day offom a következő héten. Viszont már augusztus 2. lesz holnap, ami nagyon durva szerintem, már egy hónap sem maradt hátra. Érzem, hogy hiányozni fog ez az egész, mert hiába hiányzik sokminden(ki), rengeteg érdekes embert ismerhettem meg itt.

have a nice day! :)

komment

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása