HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

01.
augusztus

Holiday

winrudi  |  5 komment

Ma day offom volt, úgyhogy sokat pihentem. Reggelizni csak 10:15-kor jöttem, mert bár ugyan felébredtem többször is a gyerekek létezésének hangjaira, de előző este megkértem Enikőt, hogy szedjen nekem reggelit és leadta a mexikói dining-osoknak.

Úgyhogy kényelmesen befáradtam, kihoztam a laptopom az office-ból és a reggeli mellé elolvastam a blog-kommenteket és megnéztem a facebookot meg a mailjeimet. :)

Utána lementem a medencéhez napozni. Aztán neten nézegedtem iPod Touch-okat, lehet hogy majd veszek egyet, attól függ, hogy lesz pénzem. Valami zenelejátszót mindenképpen muszáj lesz, mert az mp3-am már 4 éves és néha nem túl jól szuperál.

Ebéd után olvastam a staff lounge-ban és el is aludtam a fotelben kb. 20 percre. xD

Aztán bejöttem a konyhára, csináltam egy jegeskávét, azt megiszogattam a bunk-ig tartó úton, ahova átöltözni mentem vissza, ugyanis ismét a medencéhez mentem, úsztam is meg napoztam (kezd valami szinem is lenni lassan), olvastam.

Vacsi után a staff-ban eBay-en iPodot, cipőt meg fényképezőgépet néztünk Gáborral, Enikővel meg Lacival, utána voltam gym-ben. Azóta lezuhanyoztam és most irok.

Holnap lazy day lesz megint, de új rendszer szerint a day off után lazy morning van, ami magyarul azt jelenti, hogy a reggelire nem kell bejönni dolgozni a szabadnap utáni napon. Külön szerencsém van, mivel lazy day-en csak két étkezés van, igy csak a késő délutáni másodikra jövök majd. Gyakorlatilag másfél szabadnapom van igy.

Krisztiánnak holnap van a day off-ja (neki mindig lazy day-en van) még sosem volt egyszerre szabadidőnk, gondolom elleszünk. Aztán este egy műszakom lesz. És az a durva, hogy holnap már augusztus van. Hát gyorsan megy az idő. :)

Például Nóri, a délvidéki teniszes lány (pár évvel idősebb nálunk, Texas-ban lakik a barátjával, ide jár egyetemre) holnap már el is megy, ő csak ennyi időre jött. Furcsa volt valakitől elköszönni, úgy, hogy nekünk még majdnem egy egész hónap hátra van.

Holnap jelentkezem, remélem tudok skype-olni a népekkel. :)

ui.: Tegnap elfelejtettem irni, hogy úgy hittük staff mozi lesz este, ami végül elmaradt, igy ahelyett volt a gym, a hoki meg a röplabda.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr742190421

w.padre 2010.08.01. 08:03:28

Díír Apafej ! Üdvözöllek ezen az AUGUSZTUSI laza ám de annál örömtelibb reggelen.A szervezés netovábbja volt a reggeli táplálék csúsztatott felvétele,üggyes nagyon üggyes, ja kérem a mexikoi kapcsolatok( kész diplomata ).Ma is csak lazán ahogy eddig, óvatosan a melóval,az edények rá érnek, vigyi-oki-nyugi-puszi.Tegnap sokat játszottuk az új szórok-szórok nevezetű vándorlós mászkálóst,ebből kifolyólag ma sánta day ünk van sok kenőcs társaságában.Maradok tisztelettel atyád,most lábasság miatt csak bentről,puszi én már vágom a centit, csókkkkk !!!!!!

w.padre 2010.08.01. 13:17:11

Hapsikám! Küldtem emilt + az arcon üzenetet válaszolj rá ha tudsz pusza!!

ketina 2010.08.02. 08:20:43

Szia Manó!

Azutolsó blogodhoz, akartam írni, de oda nem enged, má megint!
Örülök, hogy sikerült jól eltöltened a lazy és day off-d, az elején még nem is gondoltad volna, hogy így összejön majd! ;)
Bizony már csak 28 nap van hátra, ha jól számolom! Szerintem az jó jel, hogy úgy érzed hiányozni fog, mert azt jelenti, hogy tényleg jó helyen vagy, jól érzed magad, és ez így természetes! Manapság pedig könnyű kapcsolatot tartani bárkivel a világ bármely pontján legyen is és ki tudja még találkozhattok később is ! Jó ha az embernek sok barátja van! :-)
Ma óvatosan térj vissza a munka világába, nem kell rögtön túlzásokba esni, tudod csakúgy, hogy más is odaférjen!!:-)
Nagyon Sok Puszi Neked és Nagy Ölelés!!!!puuuszsziii

w.evita 2010.08.02. 14:58:01

Szia Manócska!
Kénytelen vagyok ide jegyezni, mert ez a tetű blog nem engedi a másikhoz!
Részünkről nagyon értékeljük, hogy már augusztus van, hurrááá!!! nemsokára megölelhetünk végre!:) most valahogy nem bánnám ha már szeptember lenne! Apa még a héten dolgozik, azután itthon lesz szabin, jobb lesz a helyzet, mert nem leszek egyedül!
Sok minden jó nem történik, amiről írni tudnék, reméljük ez is megváltozik szeptembertől! Tegnap megnéztük a Forma 1, és képzeld himnuszt játszottak az elején, két kisgyerek énekelte elő!! Hihetetlen Változunk!!!
Ja, és ha nem jössz hamar elfelejtek sütni!:(
Remélem sikerül kicserélni a laptop bizgentyűt, ügyesek, aranyosak a fiuk, hogy segítenek! Ata megint beteg, most a dereka állt be, agyfaszt kapok!
Kitartás neked a munkában, ne vidd túlzásba, annyira nem jó, nehogy te is derekas legyél!
Szóval puszilunk, csókolunk! Anci

AtaVica 2010.08.02. 20:41:13

Szia Öcsi!!!!
Csatlakoznék Anyáékhoz, ugyanis minket sem engedett hozzászólni az aktuális blog bejegyzéshez!
Nagyon örülünk mi is hogy végre agusztus van, és hogy nemsokára jössz haza!!! Alig várjuk már!! Tök jó volt végre skypén beszélnünk, már nagyon rég sikerült ezt összehoznunk! Képzeld Vicának sikerült a meló és holnaptól már nyomatja is!! (olyan boldog vagyok!)
Végre látszik egy kis szikra vagy tán egy fénycsóva az alagút végén!!!Pihengessél sokat amennyire csak megteheted!! Nagyon Hiányzol és vigyázz magadra!! Csókolunk marhául!!
süti beállítások módosítása