HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

31.
július

Tokaj

winrudi  |  3 komment

Hosszú bejegyzést terveztem, de asszem lassan éjfél, hulla fáradt vagyok, úgyhogy kicsit rövidebb lesz.

A délelőtti szünetemben skype-oltam Anyáékkal és Andival, elutaztak az óceánhoz, majd holnap este lehet hogy tudunk azért beszélni, meg szerintem majd Anyáékkal is ugyanis

holnap day offom lesz!!!

A délutáni szünetben megint lementem a medencéhez napozni, nagyon jól esik két munka között. Az esti után pedig elmentem a gym-be, aztán megint hokiztunk meg röplabdáztunk a field house-ban a mexikóiakkal. Most nem voltunk olyan sokan, de nagyon jó volt, elfáradtam.

Az esti munka előtt, amikor bementem a kitchen office-ba, lerakni a cuccomat, lenézek az asztalra, egymáson újságok és az egyiken mintha Hungary lenne. Felvettem és belelapoztam, tényleg az volt, a The Times utazási rovata, a napokban jelent meg benne egy méltató cikk a tokaji borvidékről (nem tudom ki mennyire hallott róla), interneten már láttam. Ahogy ott bámulok, jött be Barbara, lepakolni a cuccát.

Kérdezi, hogy mit olvasok, mondtam hogy csak láttam az egyik újságján, hogy mintha Magyarország lett volna ráirva, aztán tényleg. Azt mondta, ha kell vigyem el nyugodtan, de mondtam, hogy már láttam neten, kérdeztem hogy olvasta-e, azt mondta igen meg hogy tetszett-e neki és ismét helyeselt. Még sosem volt nálunk, de csak télen tudna utazni, akkor meg hideg van nálunk, ugye? :)

Mondtam, hogy hát igen, nyáron viszont nem tud utazni a tábor miatt, és olyan helyre meg nem utazik ahol hideg van (hát ő megteheti), amúgy asszem télen Floridába költöznek át a táborból (de szar nekik xD).

Na mindegy, nem nagy cucc az egész történet, csak jó hogy ő nem az a tipusú amerikai, aki azt se tudja hol van Európa kb, meg nagyon szeretem a hozzáállását a dolgokhoz, amennyire persze sikerült megismernem (nem nagyon).

Na azt hiszem mostanra ennyit, már mindenki itt hagyott, elmentek aludni és még zuhanyoznom is kell, csak mindenképp meg akartam most irni a bejegyzést.

Holnap pihi, majd érkezem a történésekkel

pápá

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr572188644

w.padre 2010.07.31. 08:45:48

Dííír Apafej ! Nem dicsérem többet a szervezőkédet,de tényleg ügyesen osztod be azt a rövid időt ami a melók között adódik,így fel tudsz frissülni egy picurit és kikapcsol a monoton trabahoból.A Barbara anyus is szimpatikus, tényleg az átlagukon felüli tájékozottságúnak tűnik és rendes a felfogása,segítőkész. Jó "nap ki" -t kívánok, pihizz vadul + miegymás,különben nekem is " nap ki "-m van, azt hiszem, hogy az energia hordozó tápanyagok kereskedelmi beszerzése után a szórok-szórok nevezetű újfajta elfoglaltságnak hódolok.Na meg a Schuhermajjer -t is kukkolni kell a Hungaroringen marháskodnak,csókol és ölel vadul az idősebb nyakiglábú.Elvarrom gondolataim fonalát,maradok tisztelettel Kispest citty az ovival szembe erkély oldalpáholy .

AtaVica 2010.07.31. 12:38:07

Szia Öcsi!!!
Nagyon örükünk hogy minden rendben folyik nálad, és csak így tovább!! Érezd jól magad mind a munkában mind pedig a szabad napokon!!! Képzeld megint meghúztam a derekam úgyhogy reggel az ügyeleten kezdtük a szombat reggelt!! Kaptam egy lórugás inyekciót, most lábadozom!!! Én már nem tudom mit szán még nekünk a jó Isten de kíváncsian várjuk!! :)) Most már a rosszakból elég lesz egy darabig!! :) Nagyon Vigyi Magadra és pihizzél sokat!! Csókolunk!!!!

ketina 2010.07.31. 15:30:06

Szia Manó!

Klassz, hogy a Times is ír a tokaji borvidékről! Másodszor találkozhattál kishazánk jóhírével ott a messzi távolban! :-) Ma nekem is day off-m van, reggelt egy kis mozgással kezdtem(csak halkan megsúgom, hogy teniszeztem, de ne mond senkinek;), aztán kimosattam néhány adag ruhát a mosogéppel, még vasalok majd, aztán este Andi barátnémmal elmegyünk a Római partra hekket enni! Tudtad, hogy a mi finom balatoni hekkünk, igazából dél-argentinából utazik ide, hogy megehessük?! :-))
Jó pihit neked mára, érezd jól magad!!!
Nagyon Sok puszi Neked és Nagy Ölelés!!!!puusszziiii
süti beállítások módosítása