HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Nos. Ma nem történt semmi különös, de azért irok (tudom hogy hosszú i, de nincs xD) hogy Anyának legyen mit olvasni a reggeli kávé mellé. :)

Nagyon sokat aludtam, mert csak 10:00-re kellett jönni dolgozni. Nagyon jól esett, északára mindent magamra vettem mert most megint úgy döntött az időjárás, hogy éjszakánként szétfagyaszt minket. Nappal amúgy ugyanolyan meleg van. Nem tudom mitől függ, hogy éjszakára lehűl-e vagy nem.

A reggeli munkával hamar meglettünk, szerencsére kaptunk még majdnem 2 órányi pluszmunkát, hogy jól érezzük magunkat. :)

Igy is volt 3 és fél óra szünetem, abból kb. egyet alvással töltöttem, utána lementem a medencéhez, de épphogy csak megmártóztam, inkább napoztam. Utána zuhi, aztán megint munka. Most végeztünk nemrég az esti etappal. Mivel ma lazy day, ismét vlt mozi, de már jóval 7 előtt elment az utolsó busz, (most 19:37 van itt épp) úgyhogy a konyhások nagy meglepetésre ismét lemaradtak. xD Amúgy nem nagyon volt kedvem menni, úgyhogy nem ráz meg a dolog.

Most Andit várom skype-ra, elvileg tudunk majd beszélni kicsit. ^^

Utána szerintem a többiek visszaérnek a filmről, aztán gondolom beszélgetünk vagy ilyesmi, ha nem akkor végre olvasok kicsit. Marci otthonról megkapta a Veronika meg akar halni-t Coelho-tól, tervezem hogy elcsenjem tőle, miután végzett vele, bár még majdnem az egész 700 oldalas Elizabeth könyv hátra van, úgyhogy ilyen tempó mellett esélytelennek érzem. :) Majd kiderül.

Azt hiszem, nem jut több eszembe. Ja igen. Tegnap a boldogság-listáról lemaradt (tudtam, hogy kifelejtek valamit) hogy megjött az új screen a laptophoz! ^^

Most már csak ki kell találni, hogy ki tudja kicserélni és szurkolni, hogy működjön is... xD Majd megirom, ha van valami haladás az ügyben.

aloha!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr772181343

w.evita 2010.07.28. 14:11:03

Szia Manócska!
Köszi a bejegyzést, így nem maradtam olvasnivaló nélkül a ma reggeli kávémhoz!(más ujságot olvas a kávéhoz, én blogot!:)) ugy látom rendeződik a napirended, visszaálltál, és nem vagy beteg!!!huh..
Örülök, hogy megjött a gépedhez azaz izé, és reméljük sikeresen ki is tudják cserélni, és múkodjni is fog!! Végre nem kell féloldalasan használni a szerkezetet, és a mézes tea is kiürül a hosszú í és környékéről!:)) Itthon is elképesztő az időjárás, napsütés viharos szél, és eső váltják egymást,(fél óránként) amitől teljes körű szédelgés lesz úrrá az emberen!
Amúgy jó hogy nem most kell menned,kifelé, mert visszaminősítették a Ferihegyet vmi biztonsági rendelkezéseket nem megfelelően alkalmaznak, így az átszállást tuti, hogy lekésted volna,mert harmadik világból származóknak megfelelően kezelnek minket, az unión belül is motozás ilyesmi !! Szóval káosz van! Apró ízelítő itthonról! Vigyázz magadra továbbra is, ügyesen okosan, szentimentálisan? Így kell mondani babinénisen? Csókolunk, ölelünk, mindannyian! Anci

AtaVica 2010.07.28. 15:11:48

Szia Manó!!
Örülünk, hogy jobban vagy és a kórság már múlt idő! Tök faszányos, hogy megjött a szajré és reméljük hamarosan teljes képernyőn látod a világot! Veronika meg akar halni-t olvastam pár éve! Zseniális könyv! Ritkán mondok ilyet:) de tényleg az!! Erre felé is fos az idő aminek következtében du. 3kor tudtam felkelni mert olyan migrén tombolt:) szóval én is most a reggeli kv mellé olvaslak:) Ata közben bőszen kitartott, gyógyszert hozott, sőt ebédet főzött!!! Vigyázzá olyan lecsót rittyentett, hogy menten jobban is lettem!!! Kitartás! Vigyi magadra! Ezer pusszantás! Szeretve vagy!!

w.padre 2010.07.28. 17:46:11

Dííír Mano úr ! Javaslom ,hogy némi étel elvonással büntessétek a renitens busz drivereket,mert megvannak kábulva,de lehet ,hogy így jártok jól.Ügyesen tolod,hogy a pihenésre is gondot fordítasz így tudsz fomában maradni, tudod jön a MIAMIAMII .Én elsejétől azaz vasárnaptól indítom a visszaszámlálást az utolsó etapból, onnan már edénnyel a kezedben is ki húzod.Hajrá fiacskám,üdv a bagázs többi igen tisztelt tagjának. Össze vissza ölelés én.

ketina 2010.07.29. 08:37:45

Szia Manó!

Most 2 napodról lemaradtam, mert nappalos voltam. Kezdeményezni fogom bent, hogy tartsunk mi is néha szünetet és közben mi is úszhatnánk,aludhatnánk egy kicsit! :-) Tegnap elvileg 3-ig dolgoztam, de csak f5 után sikerült eljönnöm, bár az utolsó félórában Anyával beszéltem telefonon!:-)
Az agyi kapacitásom nem valami fényes, többet aludtam a szokásosnál,de örülök, hogy jól vagy visszatértél a rendes kerékvágásba. Meglátod innentől kezdve csakúgy repülnek majd a napok!
Az Elizabethes könyvedet kerestem, aztán rájöttem,hogy azt vitted el, aztán kaptam Anyától könyvet, meg az egyik Joanne Harriseset elhoztam, de ígérem, mire visszajösz, visszaviszem!
Nagyon Sok puszi Neked és Nagy Ölelés!pusszzsiiii
süti beállítások módosítása