HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Day off után még szarabb a munka, mint azelőtt. :D Ez a tegnapi nap tanulsága. Főleg akkor, ha parent's day van és hosszabb ideig tartanak az étkezések. Viszont délutánra sikerült két és fél óra szünetet kapnom, úgyhogy leköltöztem a medencéhez. :-)

Úsztam, olvastam, napoztam. Végre valami színem is lett a konyhai bezártság vámpír-árnyalata után. :D Ott van a medence mellett a cirkusz és a gyerekek épp 2 órás előadást tartottak a szülőknek, úgyhogy zenei aláfestés is volt (Jackson's 5, Gloria Gaynor, ABBA stb).

Marcinak tegnap volt a 20. szülinapja, úgyhogy este felköszöntöttük az egyik magyar pár (Rita és Tomi) szállásán (Marci eleinte igazából ott sem volt, de ez most mellékes :D). Utána éjszakai-erdei sétára indultunk és megkerültük a tavat. Nagyon jó volt, teljesen tiszta volt az égbolt, rengeteg csillaggal, miközben minden irányból villogott az ég alja, mert messze villámlott. Azt nem tudtuk megállapítani, hogy ez hogyan lehetséges felhők nélkül, mindenesetre szerintem gyönyörű volt. :) Ezen kívül teljesen sötét volt, néha kikapcsoltuk a lámpákat, olyankor az orrunkig sem láttunk. Hatalmas fenyőfák, koromsötét, csillagok, messzi villámok, magánterületet jelző táblák...feeling. :D

Igen későn kerültem ágyba, aztán utána nem sokkal meg is érkezett a vihar, villámlott-dörgött egy hatalmasat. Ennek hatására elszállt az áram és a víz is, mert villanyszivattyú van. A vízhiánynak a reggel során nem túl kellemes következményei lettek, de ennek részletes elképzelését mindenki fantáziájára bíznám. :)

Éjszaka, a nagy dörgés után kb 10 perccel félálomban észleltem, hogy kinyílik a bunk ajtaja, majd becsapódik. Füleltem, de nem hallottam lépteket. Lassan felemeltem a fejem, de nem láttam semmit. Lehet, hogy kiment valaki, mert utána újabb 10 perc elteltével arra keltem, hogy valaki átesett valamin a sötétben, a szoba közepén. xD

Reggel nem ébredtem túl kipihenten, de most már kicsit sikerült összerakni magamat. A mai pluszmunkánk a pizza-előkészítés volt, úgy 150 tepsit csináltunk meg, ami szerény becsléseim szerint nagyjából 1800 szelet pizzának felel meg.

Most sikerült elcsípnem skype-on Vicát, délutánra Andit, Anyáékat és Atát is várom. Skype-party. :)

majd jelentkezem

üdvözlet innen az Óperencián túlról

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr612159171

ketina 2010.07.18. 19:21:19

Szia Manó!

Ez a természet rendje, hogy szabad nap után nehéz újra dolgozni! :-)
Az jutott eszenbe, ahogy olvastam a bejegyzésed, hogy Shalajaman milyen történetet tudna kihozni belőle? Sötét erdő, messzi villámok, vihar, ki-be mászkáló alak... :-)))
Na, nem akartam rád hozni a frászt, nálatok maximum a maci mászkálhat!:-))
Éjszakás voltam, alig aludtam délelőtt, tudod ilyenkor fársztó vagyok! :-)
Egyébként én beszélek, mikor Erika hazament pénteken, egyedül voltam éjszaka, nyitva hagytam ugyan ajtót, ablakot, mert különbem nem lett volna levegő, redőny leeresztve, csak kis rést hagytam, de az erkély ajtó elé raktam a ruhaszárítót, a konyha ablak alá a vasalódeszkát, ha valaki beugrik meghallajam! :-))
Ja és alig aludtam, pedig tudod én nem vagyok félős! :-))
Nagyon Sok puszi Neked, továbbra is érezd jól magad!! Lazíts, amikor csak lehet, és úgy dolgozz, hogy más is odaférjen! :-))
puuusssziiii

AtaVica 2010.07.19. 12:36:42

Szia Öcsi!!!

Elég mozgalmas és érdekes dolgok történek véled, kíváncsian várjuk a további beszámolódat!! :)
Nagyon jóóó volt tegnap, hogy tudtunk beszélni, és látni is e közben!! Nagyon Hiányzol, és marhául várunk haza, de addig is eseményekben és élményekben gazdag ( természetesen pozitiv ) szabadnapot és kikapcsolódást kívánunk!! Fényképezzél sokat persze ha van rá lehetőséged, és érezd jól magad Pipidelfiában!! :)

Vers Neked Öcsi!!!

A holnapi napod egész nap szabad,
Kívánjuk neked ,hogy érezd jól magad!!
Legyen a napod derűs és meleg
Minden szépet és jót Kívánunk Neked!!

Anya és Apa is Nagyon Szeret téged
Egyet kérünk, Vigyázz magadra, Kérlek!!!
Ez a blog írásod egy nagyon jóó dolog
Reménykedünk benne hogy folytatni is fogod!!

zárom soraimat fel a fejjel
Remélem azért örömet okoztam e verssel?
Csókolunk, Ölelünk, fényképpezzél sokat
És holnap érezzétek nagyon jól magatokat!!!

Csókolunk Öcsi!!!! :)

w.padre 2010.07.19. 20:12:43

Díír Manófülű! Szerencse,hogy lett egy kis színed a medansziénál, még jó ,hogy nem Bulis Gizi és Turmix Imre atv - s EVŐR GRÍÍNYEIT nyomatták a higgadt partizók. Aki átesett a szobán lehet,hogy az éji bogár volt, tudod nagyot koppan aztán el hallgat, bár ezeknél az ámerikai bogaraknál sose tudhatjuk. Nagyon hapi & fanny a vezetőség, nem feledkezik meg rólatok soha, még ha parr' rentnek is napja van, ami nagyon vad lehet.Vigyi & puszi, hami & nyami, édi & bédi és harci@ marci + a többi mesehős!!!? Mill pusza, ja és megbőröztem a kamerát mert én ügyi & mügyi vagyok every day'S - nap + éjjel is.

winrudi 2010.07.19. 23:05:42

Köszönöm a hozzászólásokat, meg főleg a versikét is Petőfi uraságnak. :)
Estére tervezek egy bejegyzést, remélem összejön. Mindjárt megyek vissza dolgozni.
puszi mindenkinek

ketina 2010.07.20. 00:12:50

Szia Manó!

Jó utat Neked holnapra Philadephiába! Nagyon vigyi magadra, de érezd jól magad, fotózkodjál, ha tudsz és persze részletes élménybeszámolót kérünk!!

Nagyon Sok puszi Neked!!!
süti beállítások módosítása