HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Szia mindenki! :)

Tegnap este megint hokiztunk a mexikóiakkal, nem volt olyan jó mint a múltkor, de azért jól éreztük magunkat. A bokám is bírta, lényegében hátul ácsorogtam.

Ma lazy day volt megint, így csak 10-re jöttem dolgozni, végre tudtam megint aludni egy kicsivel többet. A délutáni szünetemben skype-oltam Andival, Anyával meg kicsit Atáékkal is. Utána lementem a medencéhez, de zárva volt mert lazy day...ÁÁÁ. A gym is zárva van. Ide-oda rohangásztunk a többiekkel, hogy nézegessük a medencét, de nem nyitották ki.

Utána megint munka, aztán röpiztünk a sport centerben. Jó az a hely, el lehet lenni. Ketten jöttünk vissza Krisztiánnal a sötétben, lámpa nélkül, vicces volt. xD

Most beültünk a dining-ba inni, gyorsan bekapcsoltam a laptopom, mert rájöttem, hogy ma nem írtam a blogba. Azért ilyen kis szedett-vedett az szösszenetkém. Most itt tartom már a konyhai office-ban, úgyis mindig a dining-ban használom. Ma egyébként visszajött dolgozni Barbara, a főnök, szóval szerintem tuti nem kapott szívrohamot (előzetes pletykák) hanem csak rosszul lett vagy ilyesmi. A laptop.kérdés egyelőre ugyanott tart még.

A reggeli alatt a kisgyerekes résznél egyedül voltam egy serving-résznél, én adtam nekik egyedül a kaját. Egy élmény volt, főleg hogy ötpercenként elfogyott valamelyik kaja és tuti hogy az összes gyereknek az kellett, amíg nem jött utánpótlás. :D Most hirtelen ennyi.

Hiányoztok, puszilok mindenkit, aztán majd jelentkezem kicsit összeszedettebben is.

;)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr972148077

andiusa 2010.07.13. 06:13:07

Orulok hogy jol erzed magad szivem!a sotetben botorkalas kellemes enis ismerem annyi a kulonbseg ez egy iszonyat suru erdo es medve lakik a hazunk mellett:))kepzeld holnap jonnek befogni mert vegre a taborvezetes szerint se biztonsagos ha medvek vannak a taborban aki pont a mi hazunkat szemelte ki:)).nah ennyit a remtirtenetekrol!erezd tovabbra is nagyon jol magad!puszilok innenis minden kedves csaladtagot!nagyon hianyoztok!Rudi a bokadnak jobbulast!puszi mackoka:)))<3

w.evita 2010.07.13. 13:59:12

Szia Manócska!
Örülök, hogy jól vagy, és gyógyulgat a bokád, vigyázz rá, mert ha sűrűn kimegy, nehezen gyógyul!:) na ennyit a jótanácsból!:) Itthon nagyon, nagyon meleg van! Nehezen viseljük, itten a dolgokat :( Reméljük, hogy arra felé jobb a helyzet!
Tegnap meglátogattam a parlamentet, elképesztő élmény volt! Mentem a folyosón és szembe jött velem egy csomó jóember, meg rossz is! Érdekes volt látni az ülést is, majd a skypén elmesélem! Reméljük ma sikerül, nagyon hiányzol! puszi, Anci

w.padre 2010.07.13. 17:31:16

Díír Mandula ! Örülök,hogy javulgat a bokád,azért még óvatosan hepajkodj. Üdvözlöm Barbara nénit, ha már ilyen gyorsan felgyógyult igazán intézhetne valamit Hasselhóóf nál a medence ügyében.A törpökkel vigyázni a "szerb ing" patetikusan serving( a leszakadók kedvéért) üzemegységben, ezeknél a külhoniaknál sose lehet tudni!?Vigyi-pusza s hasonlók!Maradok tisztelettel én. u.i.: ez ameleg kikészít még a nyelvem is csupa víz !
süti beállítások módosítása