HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

03.
július

Photos

winrudi  |  1 komment

Éjszaka már nem annyira hideg, még nehezebb ébredés, munka, reggeli, munka, netezés.

Aztán annak örömére, hogy végre megint 2 órás szünetünk volt délelőtt, Ádámmal és Krisztiánnal úgy döntöttünk hogy sétálunk egyet és fotózunk is. Úgyhogy kikértem a gépem a main office-ról és tettünk egy sétát

amerikai zászló-tó-medence-erdő-dining hall útvonalon. A képeket majd mellékelem nemsokára facebook-on, most töltöttem fel őket a gépre.

Nem voltam épp kipihent a sétához, de jól esett végre csinálni valamit, Krisztiánnak ma day off-ja volt, így kivételesen ráért. Ádám mindig csak panaszkodik, hogy keveset írok róla (:D), ha fényképezőgép van a közelben állandóan csak pózol sőt még le is nyúlja...amúgy nem is igaz, mert ő a legjobb potwasher kollégám. ;)

A séta után visszamentünk dolgozni, ebéd, munka és most végeztem. Beköltöztem a staff lounge-ba: skype, feltöltöm a képeket és megírom ezt a bejegyzést.

No szerintem mára ennyi, beszéljenek a képek (ha a facebook is úgy akarja :D).

adíos!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr942127827

AtaVica 2010.07.03. 23:48:36

Szia Öcsi!!!
Húúú de jó volt képeket nézegetni! Még még még:)))) Tök faszányos, hogy javul az idő! Ádám és Krisztián szereplését üdvözöljük:) csak hogy a kommentekben is szó essék róluk:) üdv nékik!! Ti muchachosok tartsatok össze! /Vigyázzá, hogy nyomom a kalviaturábamondást:)/ Erre felé minden okés, ma is megetettük a környék szúnyogait, vérünket adtuk értük. Ata triglicerid szintje az elfogyasztott szalonnával egyenes arányben kilengetti a rihter /faxom se tudja hogyan kell írni/ skálát is! Idegen tollakkal ékeskedve: kezeket a paplan főlé, éljenek a csajok, ne igyál mosatlan gyümölcslevet, és ne feled bétóven a zene mócártja:)!!! Millió Pusszantás!! Szeretve vagy!
süti beállítások módosítása