HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

 

Szia mindenki!Reggel megint volt egy tájékoztató, (ami végülis nem igazán nekünk szólt de elmentünk rá) úgyhogy "sajnos" lemaradtunk a reggeli munkáról. :D Majd 12:50-kor kezdünk Ádámmal, mosogatók leszünk elvileg, rajtunk kívül még 4 mexikói csinálja ezt. :)

 

Még van 50 percem melóig. Elvileg délután, vacsora előtt megint lesz szünetem, viszont a net nagyon szarakodik, össze-vissza rohangálunk a táborba, hogy találjunk. Most is vagy egy órát mászkáltunk. De a lényeg, hogy most megint bejött, a konyhán. :)

Kaptunk 3 pólót is, de csak szombat, vasárnap meg kedden kötelező hordani mert akkor jöhetnek be asszem a szülők és hogy lássák. :D

Tegnap megjött Krisztián is, akivel még a követségen találkoztam, elég kalandos útja volt, de ez most nagyon hosszú lenne. Neki más a munkája a konyhán belül és reggel óta dolgozik, úgyhogy lehet hogy én jobban jártam...de majd kiderül. :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr112110027

w.padre 2010.06.25. 19:30:51

Okszi banditoso ,majd csak felerősödik a gyel, nem baj ,hogy lemaradt a reggeli trabaho, tudod ,hogy más is hozzáférjen.Őszinte részvétem az elkódorgott debreceni kollégának.Arról nem szólt a bigmakk rádió ,hogy spúrok a jelerősítővel, na de végül is ez nem amarika !??? Vigyi majd még ablatyolunk. Aki él és beszámítható igen sok puszit küld.Most van 1/2 nyóc, indul Leila a félszemű arab démon műsorszáma ,később megnézem... és gyelentkezünk.

w.evita 2010.06.25. 19:46:30

Szia manócska!!!
Helyzetjelentés itthonról! Jól vagyunk, meg ilyenek, voltam ma a központi könyvtárba, sikerült kibogozni, hogy melyik könyv hova való, olyan az a hely, mint a nemzetbiztonsági hivatal(az nem tudom milyen), bejutni is kapu, kifele is csak kapu és átvizsgálás után lehet, hátha kilopok a retikülönbe egy kötetet!!! A nevedbe is felköszöntjük a pupákot, ma két éves, viszünk neki 1 kg száraz kenyeret :)!! Ja és mielőtt elfelejteném, nagyi üzeni csókoltat, meg minden továbbra is tartja a szorítást!! :)) Szóval csókoltatunk marha módon, örülünk, és üdvözöljük Krisztiánt, hogy megvan!! Puszimancs: Anci

krisstike 2010.06.25. 20:29:38

Na háló!
Kedves Idesatyadból folyik a sütiség,mint mindig,biztos Téged is felvidít! :)
Bár,nem találkoztunk mostanában,de azért furcsa,hogy oly távol vagy!
Nagyon izgi! :)
Andris ugyanúgy tekergeti a csuklóját,mint Te icinek.Örülök neki,remélem mást is örököl Tőled!! :)
Azt még mindig nem tudom,mi a feladatod a konyhán és mennyi a napi munkaidő?
Sikerült átállnod? :) Sötét oldal...ehhe:)
puszcsi Rudcsi,
K.

krisstike 2010.06.25. 20:34:35

Jaja!Bocsi!Most olvastam újra és látom,hogy motyogató leszel!Hiába,fáradok,na!Pont 41-ileg.
Kezeket ápolni,sűrűn,sűrűn!
puszcs,
K.

AtaVica 2010.06.25. 20:45:36

Szia Drága Öcskös!!!
Tök jó neketek hogy meleg van ott a zabbancséknál mert nálunk szerintem napokon belül havazni is fog!!! Kiváncsi leszek miről beszélgettek majd a mexikoiakkal, én biztos be tequiláznék velük aztán beszélnék marhaságokat!!! Mondjuk nekem ahhoz nem kell tekizni!! :)
Tudom te nem ihatsz kint csak aquat :), de ha ez vigasztal valamelyest, nekem se nagyon lehet mert kijön a fülemen a triglicerined vagy mi a picsafasza! :)
Örülünk nagyon hogy azért hunok is vannak melletted és üdvözöljük öket!!!
Sajnálom hogy a bongyorka nem veletek van!!!
Jópofa gyereknek tünt!!!
Öcsi nem tudok mást kívánni Nagyon Vigyi magadra, Eszméletlenül marhául ölelünk , és millió pussszaaaa!!!!!
süti beállítások módosítása