HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Szia mindenki!

Hát ideértem. :) Minden rendben, jól vagok. A repülőutak nagyon jók voltak, nem volt semmi gáz, imádtam. :) Király a Lufthansa. Majd teszek fel képet fészbukra a nagygép belsejéről. Érintőképernyős monitorok vannak és fülessel olyan filmet, zenét, rádiót nézel/hallgatsz amit szeretnél. Megnéztem az Alice csodaországbant angolul. (ja amúgy tökjó, nem tudom miért fikázzák) Kaptunk kaját is mindkét gépen, meg lehetett enni. Az első út kb. 1 óra 20 perc volt, a második 8. Aztán beértünk a reptérre, csomagom megvan. :-)

A Newark-ra kijött elénk egy magyar srác a CCUSA-tól, kis kérdeződködés után meg is találtuk. Utána ilyen reptéri shuttle-lel jöttünk be a városba. Minket tett ki utolsónak a csávó, úgyhogy kaptunk egy kis városnézést grátiszban. Egyszer a tájmszkver közepén is megálltunk a pirosnál. Meg eljöttünk a Central Park előtt is. Az eső ömlött mint az állat.

Lecuccoltunk (a szobában kb. 6 emeletes ágy van) aztán kimentünk Oszkárral (a magyar srác akivel jöttem) venni vizet, meg egy szem sajtburgert is elfogyasztottam (a meki ugyanolyan mint otthon, csak züllöttebbek az emberek benne :D) Aztán kis net, zuhi, kóma. A szállás amúgy tök kulturált, pozitív csalódás. A folyosók pöppet szakadtak, de az ágy kényelmes, a zuhanyzó meg kifejezetten szép, zárható meg minden.

Éjszaka egész jól aludtam, ahhoz képest hogy tízpercenként ki-be mászkáltak a szobában még este. Reggel 7 körül felkeltem, lezuhanyoztam és sétáltam egyet it a környéken. Csináltam képeket majd rakom fel facebook-ra. Ittam egy jegeskávét a Starbucksban (a legkisebb adag is akkora, hogy alig tudtam meginni :D). Ja és egész New Yorkban, vannak helyek ahol egyszercsak ugyanaz a büdös szag érződik. Még a szálláson is. :D

Most lejöttem ide a földszintre netezni, mert a harmadikon nem jött be a wifi. Egy nagy szobában ülök, tele van fotelekkel és minden nációjú emberkék laptopoznak, iphone-oznak ezerrel. Érdekes. :)

Hja itt most 09:41 van, 10:30-ig kell kicsekkolni a szobából, majd 13:00-kor jönnek értem elvileg és visznek a táborba. Addig majd visszaülök netezni.

Hát így elsőre "röviden" ennyi, biztos csomó mindent kifelejtettem, de így legalább informálódik akit érdekel és nem kell mindent 50-szer leírnom.

Majd jelentkezem. pápá

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr172104170

AtaVica 2010.06.23. 16:15:01

Szia Manó!
Tök jó!!!! Itten vagy:) Örülünk, hogy jó élmény volt a repülés!!! Mi láttuk ám ahogy felszálltál Ferihegyen, gyorsulást emelkedést mindent:) kimentünk a susnyásba és kb 1 kilómétere voltunk a kifutótól:))) romig áztunk és alfiról sem mondaná meg senki, hogy valaha piros volt, de nagyon megérte!!!! Sokat izgultunk érted de tökre örülünk, hogy minden oké volt!!!! Tessék ezt a blog dolgot szépen írogatni, mi meg majd jól hozzá szólogatunk:)) Ha haza jössz megyünk hullámvasutazni is??:) Nagyon szeretünk vigyi magadra és érezd jól magad!!!!! Ezer Puszi AtaVica

krisstike 2010.06.23. 20:39:30

Helló Öcsém!
Nagyon irígyellek ám! :)
Tök jó ötlet ez a blogizé! :) Érezd jól Magad!
...és nehogy ott ragadj!Vagy igen?...nem is tudom mi lenne a legjobb.Neked.
New York imádni való! :) Én nagyon boldog voltam ottan!! :))
Milló pusz,Krisstike(ezentúl két s-sel,mert már foglalt volt a név eggyel ).Vagy már regisztráltam? ;)

w.padrer 2010.06.24. 20:18:10

Hajrá Manolito, csak keményen tovább, vigyázz és légy résen. Ott mozog a sok zombi. Méég hammburgeert- méég hamm burgeert !

w.padrer 2010.06.24. 20:19:44

@krisstike: Azé közelröl nem így nézett ki, az idő sokat szépít a dolgokon ,a öreg .

w.evita 2010.06.24. 20:30:59

Már vásárolom az alapanyagot a nyárvégi lakomához,hej nekem is lessz,mill pusza Ancid .

krisstike 2010.06.25. 20:38:17

@w.padrer:
Egy darabig nagggyon-nagggyon jó volt!De mint tudjuk,minden nagggyon jó után jön valami nagggyon rossz.Ezért jó az arany középút!
Figyeld BátyóM,milyen bölcs lett az unokahugod vénségére? :)
süti beállítások módosítása