HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

22.
augusztus

OCC

winrudi  |  3 komment

Sziasztok!

Elég régen írtam a blogba, próbálok időrendben haladni, de így már esélytelen mindent visszaidézni. Ti még nem unjátok, hogy mindig így kezdem? Én nagyon. :D

17-én volt Anya szülinapja, szerencsére tudtunk skype-olni, úgyhogy "élőben" is boldog szülinapot tudtam neki kívánni. :) A hét további részéről semmi érdekeset nem tudok felidézni, minden ment a már megszokott kerékvágásban. Egészen a pénteki day off-ig. Ez volt az utolsó olyan szabadnapunk, hogy utazást szerveztük, szerencsére kaptunk kocsit is. :)

Összesen 10-en: Andi, én, Krisztián, Réka, Gábor, Dávid, Rita, Víctor és két jamaikai; Jessica és Jay Jay indultunk útnak. :) Eredetileg OCC - Woodbury - Middletown túrát terveztünk, végül ebből csak előbbi kettő fért bele, de így is baromi hosszú napunk volt.

Reggeli és kb. fél 10 után sikerült elindulnunk, első állomásunk az OCC volt. Odafelé egy katonai reptér mellett mentünk el, elég messziről de pár repülőt sikerült lefotózni, majd teszek fel képeket (újabb ismerős szófordulat :D). Az OCC az Orange County Choppers-t takarja, ami a motorépítős műsor a Discovery-n, gondolom többen ismerik, az idősebb bajszos csávó meg a fiai, csapata építik a motorokat.  Maga az épület is nagyon jól néz ki, bent pedig egy nagy bolt van kialakítva ahol mindenféle a műsorral kapcsolatos szuvenírt lehet venni. 20-30 általuk épített motor is ki van állítva, (például egy Rudolf a rénszarvasos is :D) gyönyörűek, sokat fotóztunk. Egy kis elsötétített folyosóról pedig a műhelybe is be lehet nézni, csak egy ember ült bent, aki épp a reggelijét fogyasztotta. :D

Innen Woodbury felé vettük az irányt, ahol előbb az Outlet centerben néztünk körül, majd az onnan pár km-re lévő más boltokban is. Sikerült jelentősebb mennyiségű ruhát vásárolni (mondjuk Andi tök ügyesen spórolt, én már kevésbé xD). Én vettem két cipőt, három pólót, egy pulcsit, egy könyvet és egy karórát. Ezen kívül mondjuk csomó (fejenként vagy 20 :D) instant levest is bevásároltunk, ami majd a vacsoránkat fogja alkotni az utazás során. Így elég sokat tudunk spórolni, mert finomak, laktatóak és 20 centbe kerülnek darabonként.

Mentségemre szól, hogy minden nagyon olcsó volt, a könyv Az éhezők viadala, ami 6$-ba került, és otthon legalább háromezer ft, így meg ezer sincs. Karórát régóta szerettem volna, az 20$ volt, szerintem nem sok érte, mindenkinek tetszik - köztük nekem is. :D A továbbiak közt van például egy pár Levis cipő is, ami 45 helyett 15$ dollár, azaz nem egész háromezer Ft volt. No nem folytatom, a legtöbbeket valószínűleg nem is érdekli. :D

Ezek után kihagytuk Middletown-t, három okból. Egyrészt már este 10 volt, másrészt ott is boltokba mentünk volna és harmadrészt mindenki túlköltekezett. Úgyhogy innen már a táborba indultunk. Még Hancock-ba is el kellett ugranunk tankolni és a másik irányból jöttünk, úgyhogy miután Gábort, Rékát, Ritát, Víctort, Jessica-t és Jay Jay-t kitettük; Andi, én, Dávid és Krisztián még megtankoltuk a van-t. Éjjel fél kettő felé értük be a táborba, úgyhogy elég későn feküdtünk le, de szinte csak bedőltünk az ágyba és úgy ahogy voltunk elaludtunk. :)

Másnap szombat volt (a tegnap) ami a bankett napja volt. Ezen a staff is részt vesz, kivéve persze a konyhásokat mert ők csinálják az egészet. Andi 14 órát dolgozott, reggel héttől este kilencig; én 11 és felet, nekem délelőtt 10 és dél közt volt egy szünetem. Nekem délután is lett volna amúgy, mint a többi potwash-osnak is, csak én bent maradtam segíteni a salátabárnak, Andiéknak. Amúgy élveztem, a szeletelgetést nem annyira, de pl. felszeletelt gyümölcsökből gyümölcstálakat is raktunk össze, ahol kiélhettük kreativitásunkat, azt nagyon élveztük. :D Az enyémet azt hiszem, Víctor le is fotózta (az újonnan vásárolt fényképezőjével) úgyhogy majd közszemlére is tudom tenni.

A bankett megint állófogadásból és azt követő vacsorából állt. Egyszer kaptunk egy kis szünetet, akkor mindenki összegyűlt és Ron, a táborvezető kihívott minket a diningba, a névre szóló kitchen staff-os fehér pólóinkban felvonultunk. :D Az egész tábor a székeken, asztalokon állva ordítva megtapsolt minket, ez mondjuk nem esett rosszul. A másik dining-ban több csoportképet is csináltak rólunk, az egyik - amúgy mindig jófej - cirkuszos pasi még a kalapját is megemelte előttünk. :)

Úgyhogy este kilenc, és sok munka után igen fáradtan felvonultunk a bunk-ba, olyan fél tizenkettő felé elaludtunk és sokáig tudtunk pihenni, mert ma lazy day volt, úgyhogy én pl. csak 5 órát dolgoztam. A sok szünetünkben ejtőztünk, olvastam, napoztam, úgyhogy jól jött ez a nap a tegnapi után. A holnapi nappal a normál tábor utolsó hetére fordulunk rá, úgy néz ki csütörtökön lesz majd a következő, és egyben utolsó day off-unk. Ezt már csak a post camp követi, de akkor már nem lesz szabadnapunk, az csak 5 nap és a munka sem olyan kemény, aztán jöhet az utazás. :) Éééés ezt követően élőben is viszontláthatjátok szerény személyünket. :) De ne szaladjunk ennyire előre, addig még remélhetőleg sok bejegyzéssel jelentkezem, addig is mindenkit puszilunk! :)

ui.: A mellékelt képet neten kerestem, nem én csináltam; még nem tettem fel a képeimet a laptopra. Ez az OCC boltja és kiállítóterme, ez a főbejárat. A képekről jut eszembe igyekszem pótolni a lemaradásokat, ma feltettem facebook-ra a Broadway-es csomagot. :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr623170043

AtaVica 2011.08.22. 07:19:44

Szia Öcsi!!!
Öröm volt olvasni, és természetesen látni Titeket eme ujjabb blog illetőleg fényképes (facebook) feltöltésen!! Ez a motoros történet nagyon izgalmas lehetett, kíváncsian várjuk a képeket, ahogy időtök engedi!! Engem pl nagyon is érdekel hogy milyen cuccokat sikerült beszerezned!! Az órára meg a többire is nagyon kíváncsi vagyok!! Képzeld Péntek délután jöttek Anyáék és csináltunk egy össz szülinapi iszogatos bogris itt alvós partyt (lecsó a la Vica) !! Nagyon jól éreztük Magunkat és sokat gondoltunk rátok!!! Anya csinált egy brutálisan finom csokis tortát! Úr Isten!!! Már sajnos elfogyott :( (soproniból nyitottam egy fület!!! ) Szóval nagyon jó volt!!! Tartsatok ki, és nem sokára itt a nagy utazás!! Tök jó lesz, de utánna nekünk lesz marha jóó, hogy végre találkozhatunk!!! Milliószor puszilunk Titeket!!! Vigyázzni nagyon!!!

ui.: Nagyon büszkék vagyunk Rád, Rátok!!!!!!!!!! Mill Besitos mi Hermano

w.evita 2011.08.22. 09:42:37

Szia Manócska!
Teljesen odáig vagyok a bejegyzés utolsó szakasza miatt, azt hiszem nem bírom tovább le kell írnom, hogy rettenetesen hiányzol! Erre mikor ezt leírom megszólalt a rádióban a Coldplay, na szerinted..?!
Azért jól vagyok ám!:) Pénteken tényleg nagyon jó volt Atáéknál, A Vica a la lecsó eszméletlen finom volt, kint söröztünk a kertben, a pupák összenyalt, meg bujizott, másnap délelőtt jöttünk haza, nehéz szívvel!
Örülök, hogy ennyi mindent tudtál venni ,és csatlakozom Atáékhoz iszonyat büszke vagyok rád (is)!! Nagyon ügyes vagy meg minden!
Megnézem a képeket a facén! Csókollak milliószor! (Bocsi ha nem voltam túl összeszedett!) :)

w.padre 2011.08.23. 17:31:01

Hali Mandula! Ügyik voltatok. nem csak én mondogattam, ez az ünnepség után ki is derült.ha ekkora tapsot kaptatok.Szerencsére a nehezén már túl vagytok,kezdjétek visszaejteni a fordulatszámot,hogy a végére le tudjatok lassítani.Aztán jöhet a megérdemelt kempingezés ( világjárás ), no meg a várvavárt hazagyüvetel.Mert klasszok a beszámolók, de az élő közvetítést már igen várjuk. :) Nállunk ismét szaharai meleg,meg lehet buggyanni,38-40 celsike körül csapkod, ha ez így megy tovább ,kereshetem elő a fűszoknyám.A végefelé sem felejteni, vigyi- oki + ölelbölel és pusszant ! A a tyád innen a központi kemence mellől !! :)
süti beállítások módosítása