HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

29.
július

HP 7/2.

winrudi  |  3 komment

Sziasztok!

Röviden bejelentkezem. Szerdán megejtettük a day offunkat, pihentünk és a tábor utáni utazásunkat szerveztük. Szállásokat, repülőjegyeket nézegettünk és számba vettük hogy miket akarunk megnézni, mire mennyi időt szánunk. Jó, mert Andi ebben már profi, tavaly volt min megedződnie szervezésileg. :)

A repjegyünket meg is vettük már, Szeptember 4. NY - Las Vegas, Szeptember 12. San Diego - New York. 352$ és nem kell poggyászköltséget fizetni, mert JetBlue-val megyünk és most van ilyen akció. Amúgy az még plusz 50 $ lenne. Durva, hogy kb. 65 ezer forint és a két part közti táv oda-vissza. :)

Időközben megtudtuk, hogy maradhatunk post campen (Ryan közölte, hogy ne kérdezzek hülyeséget, mindketten a legjobb dolgozók közé tartozunk, naná hogy maradhatunk :D). Szeptember 3-án, szombaton van vége a post camp-nek és másnap, negyedikén délelőtt visznek be majd NY-ba buszokkal. Az útitervünk jelenleg úgy néz ki, negyedikén este átrepülünk Las Vegas-ba, ott egy kisebb motelben megszállunk egy éjszakára. Azért van erre szükség, mert a nagy szállodák igaz, hogy nagyon olcsóak, de csak hétköznap. A vasárnapi éjszaka kb. négyszer annyiba kerülne, mint a hétfői meg a keddi. Úgyhogy így sok pénzt spórolunk, kialusszuk magunkat és másnap átmegyünk két éjszakára a szállodánkba. Ami nagy valószínűséggel a Flamingo Hilton Las Vegas lesz. :) Ez:

Vélemények? :D
Hatodikán teszünk egy túrát a Grand Canyon-hoz, aztán még hetedikén délelőtt Vegasban vagyunk és délután átbuszozunk Los Angeles-be. Itt három éjszakát alszunk (ez már le van foglalva ^^), majd 10-én átbuszozunk San Diego-ba és itt két éjszakát töltünk, hogy végül egy 12-e esti, éjszakai repüléssel 13-án hajnalban NY-ba érjünk. Valószínűleg 14-én egy napra átbuszozunk Washington-ba, majd a 15-16-át még NY-ban töltjük és 16-án este indulunk haza. :) Hogy miket akarunk megnézni, azt majd később írom le, hogy fenntartsam az érdeklődést. :D

A cím pedig természetesen a Harry Potter miatt az, ami. Tegnapelőtt, a day offunk estéjén volt staff mozi és végre megnézhettük a hetedik rész második felét. Andinak is és nekem is nagyon tetszett, még nem láttam eredeti nyelven HP-t, az első tíz percben kicsit érthetetlen volt a brit akcentus ennyi amerikai után, de miután hozzászoktunk mindketten jól értettük az eseményeket. :) Vasárnap irány a Broadway, majd mesélek! :)

Ölelés!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

w.padre 2011.07.30. 18:53:44

Maxi üdvözlet , Apafej ! Nagyon jónak tűnik az útiterv és a szálloda meg szuper dögös,biztos belülről még ütősebb mint kívülről. Nem győzitek majd kapkodni a fejeteket a sok érdekes látnivaló miatt.A helikopter tényleg kafa és az akcentus ne zavarjon, engem is megakaszt néha a brit,de szerencsére az amcsi még jobban .:)Hiába nekem a szuahéli fekszik a törzsi múltam miatt,csak az a sok forró homok irritálta a fülemet.Amúgy még tart a svéd ősz, már nőnek a kopoltyúim,tegnap az itthoni csipet csapat soproni füllentyű tornán vett rész ,igen derék helytállással,tiz füllentyű a fűbe harapott.A díjkiosztó útán szétszort ,giros falással vezettük le a verseny feszültségét,majd mindenki nyugóvóra tért. A következő bajnoki csatározáson a Ti részvételetek is biztos,a nevezést már leadtuk.Maxi ölelbölellel búcsúzom a a a atyád ! Vigyi-oki-ügyi-.. satubbi !! :)

w.evita 2011.08.01. 08:31:03

Szia Manócska!
Nagyon ügyesen leszerveztétek a kirándulásokat, annyi helyre mentek, hogy követni is nehéz az eseményeket!
Biztosan elképesztően jó lesz!:) A szálloda fantasztikusan néz ki, és egyébként is Las Vegas hihetetlen lehet!
A többiről nem is beszélve! Mire ezeket olvasod már voltatok a Broadwayn is, biztosan nagyon kafa volt az is! Szóval minden összevetve tök jó nektek!:)
Nálunk még mindig tél van tegnap de 17 fok volt, most már asszem elég lenne ebből! Remélem jövő hétfőre javul az idő, mert Atáék a Balatont célozzák meg pihenés gyanánt, mi meg Győrt vesszük be, remélem télikabát nem kell! Lehet, hogy hasznos lesz a meleg vizes fürdő! Várjuk az élménybeszámolót a vasárnapi day offról!:) Az előző bejegyzéshez csatolt klippet, már rongyosra hallgattam, nagyon bírom, végteleníteni kéne egy cd-n!
(21 fok van most a szobádban, lefagy a lábam!) Mára ennyit tudtam kiadni magamból, puszilunk nagyon rettenetes módon!!:))

ketike 2011.08.01. 08:40:54

Szia Manó!
Most kicsit elcsúsztam a komentemmel, a hétvége munkával telt, bár olvastam, de írni nem volt időm! Igaz, hogy nagyon szóhoz sem jutottam hirtelen, ugyanis leesett az állam! :-) Az útiterv is nagyon klassz, a szálloda meg elképesztő!! Gratula Andinak a szervezésért!!
Várom az élménybeszámolót a Broadwayről!!
Naggyyyooon Sok puuussszzziiiii Nektek!!!