HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Elkezdődött a második session, ami azt jelenti, hogy tegnap és tegnapelőtt parent's day volt. Ez kicsit több munkát jelent, de mind az öten dolgoztunk, így nem volt nagyon vészes. Sokkal jobban megy a munka, én is megszoktam, a többiek is eléggé belejöttek, úgyhogy ritka elvetemült pillanataimban még élvezem is. :)
Lassan Andi is beleszokik, azt mondja maga a munka nem rossz, mert nem sok mindenfélét kell csinálnia mint tavaly. Inkább az a gond, hogy a mexikói lányok akikkel dolgozik egy-két kivétellel nem nagyon beszélnek angolul (ezt én is tapasztaltam) ami azért elég idegesítő, mert csak activity-t játszva lehet velük a legapróbb dolgokat is megbeszélni.

Az első day offunk holnapután, csütörtökön lesz, szerencsére sikerült egy napra összeszervezni. Szeretnénk majd valamilyen civilizációba elnézni itt a környéken, reméljük sikerül, majd beszámolok róla. :)

Tegnapelőtt volt Andi szülinapja. Carry (a salkátabáros főnök, Ryan felesége) mondta, hogy kérjem meg Pepét, a mexikói péket (ő is volt már amúgy tavaly is) hogy csináljon Andinak egy szülinapi tortát. Pepe nagyon kedves volt, még a nevét meg az évszámot is rá tudtam vele íratni a tortára, viszont az ízéről inkább ne beszéljünk, de a szándék meg a torta léte a fontos. :D
Gyertya sajnos nem volt hozzá, mert a konyhán nem tarthatnak semmi éghetőt, úgyhogy gyertyátlan szülinapi tortákat tudnak csak készíteni. A lényeg, hogy Andi nem maradt szülinapi torta nélkül, le is fotózta, ígérem a következő bejegyzésben most már tényleg pótoljuk a vizuális elemekben jelentkező lemaradást. :D

Este pont volt CC (country club), úgyhogy felnéztük másfél órára, mindketten kipróbálhattuk Andival milyen ha 21 éven felüliként legálisan bemehetünk és még koccinthatunk is az egészségére. :)

Tegnap délután olvastam is kicsit, erre sajnos túl sok időm nem jut, inkább pihenek vagy Angry Birds-özök az ipodon. :D
Estére pedig Gáborék raktak fent a laundry mellett tábortüzet és vettek marshmallow-t, úgyhogy igazi amerikai módra nyársakra szúrva sütöttük meg őket, amit utána két-két csokidarab, illetve keksz közé illesztve vettünk le, ami így szendviccsé tapad össze és nagyon finom. :)

Így nézett ki:

Úgyhogy ismét jó esténk volt, Gergő is benézett pár percre, Rita is feljött Victorral, meg Kenya (egy fekete amerikai lány, aki tavaly is volt már az alternatívban) is kitelepedett közénk a tüz mellé (ő is ott lakik fent a mosoda mellett).
Fáradtan és füstösen dőltünk ágyba, hogy ma ismét a konyha felé vegyük az irányt. :)
Most a délelőtti szünetemet töltöm, feljöttem a bunk-ba, aludtam kb. egy órát, most megírom előre a bejegyzést, aztán megyek le a dining-ba kicsit netezni, meg hogy feltölthessem a blogba amit írtam. Szerintem nagyjából általában arra lehet számítani, hogy kétnaponta tudok jelentkezni majd. Plusz-mínusz egy-egy nap előfordulhat. :)

Tegnap végre jó idő volt, nagyon meleg lett, végig sütött a nap, de estére mindig lehűl (mégiscsak a hegyekben vagyunk), úgyhogy éjszaka elférnek a takarók, de szerencsére már kaptunk Gáboréktól, úgyhogy nem fázunk. Tegnap az első adag ruhánkat is kimosták nekünk Gáborék, kezdett zoknihiány fellépni. :)

Andi tegnapelőtt, a szülinapján délelőttös volt, tegnap délutános, ma pedig ismét délelőttös. Kicsit többet tudunk együtt lenni ha délutános, mert nekem általában a délelőtti szünetem hosszabb, de minden nap sokszor találkozunk, az estéket meg mindig együtt tudjuk tölteni.

Köszönjük a hozzászólásokat az előző bejegyzéshez, új versenyzőként üdvözöljük Enikőt. :) Azt hiszem zárom soraimat, legközelebb remélem képekkel jön az új bejegyzés. :)

Mindenkit ölelünk!

Ui.: Most már a délutáni szünet van, de csak most tudtam feltölteni a bejegyzést, mert délelőtt ki volt kapcsolva a wifi a laptopon de én ezt nem észleltem, mivel nem ismerem a gépet. xD

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr263022985

w.evita 2011.06.29. 08:18:34

Szia Manócska!
:) Olyan jó sokat írtál, hogy két kávét is benyeltem olvasás közben! Igen jó olvasni, hogy jól érzitek magatokat, és nincsenek komolyabb fennakadások, mint tavaly! Nem írtad meg, hogy Andi mit szólt a kevésbé sikerült gyertyátlan tortához? Biztosan örült neki, ilyet még úgy sem kapott az tuti!:) El sem hiszi az ember de már egy hete kint vagytok, haladunk. Az a marshizé az igen jól néz ki, eddig a filmekben láttam, és sose tudtam elképzelni, hogy mit sütnek rajta, és milyen lehet az íze! Remélem a jó idő marad is nálatok, és tudtok majd medencézni is! Sajnos nálunk most nem annyira jó, felhős, záporos, meg ilyenek, de a fenének sem hiányzik a 40 fok!:) Egyébként jól vagyunk, a szokásos dolgok történnek. Ölelünk, puszilunk meg minden, (Andit is) várjuk a következő beszámolót, ha lehet képekkel!:):) puszÍÍÍ!

ketike 2011.06.29. 11:45:23

Sziasztok!!
Már vártam az újabb beszámolót és élmény volt megint olvasni!
Ha jól vettem le pillecukor a cím, képzeld a múltkor én is ettem, bár csak snasszosan ala natur sütve, csoki és keksz nélkül! Nem tudtam elképzelni, hogy milyen lehet, eddig csak filmen láttam, :-)! Nekem kicsit édes volt, de finom. Jól összeragadt tőle a kezem:-)
Örülök, hogy jól mennek a dolgok a day off-ra jó pihenést és jó időtöltést kívánok!! Sok puusssszzziii mindkettőtöknek!!!

AtaVica 2011.06.29. 12:07:26

Sziasztok, szia Öcsi!!!
Örülünk neki hogy minden happy, tényleg hogy élmény olvasni soraidat!! Azt a marsalos bigyót el sem tudom képzelni hogy milyen de az az igazság, hogy nem is nagyon akarom! Nincsen benne szalonna, és biztosan nincs sör íze!! :)

Versben:
Nálunk is minden ok, sokat beszélünk rólad, rólatok!
Dolgozunk mi is mint egy állat
biztos ezért is vagyok ilyen kúrva fáradt :)))))))))))))

Na jóó nem fárasztalak, nagyon várjuk a következőő eseményeket, képekkel hogyha lehet!! Milliószor puszilunk Titeket (Pupák is) Ja meg a kis cica Gombóc is (agyfaszt kapok tőle, többet eszik mint én) PUSSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAA

w.padre 2011.06.29. 17:54:09

Szia Apafej! Látod mondtam,hogy küldünk egy kis meleget örülök,hogy minden gömbölyű a körülményekhez képest, kiváló csapat kezd összeverődni ismét.Remélem az evőkéd már beindult rendesen,tudod köll az ergia, csak lazán a bloggal is ,tudod ha dobja a gép, nics napra előírva.Jó pihit a nap kin , pihizzetek,nézelődjetek,marháskodjatok.Mill. pusszantás + öliböli,vigyi,ügyi satubbi a a tyád. :) Ui.: A marshmallow,( magyarul :vándor torta),tök optikás ,ezek a ámerikai skacok mindig kitanának valami bolondost ez a szalonnasütés repp változata ! puszka !!
süti beállítások módosítása