HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

12.
augusztus

Woodbury

winrudi  |  5 komment

Végre ismét itt vagyok. Mennek a napok, telik az idő a szokásos módon, minden rendben van.

Hétfőn voltunk Woodbury-ben. Kicsit zavarosra sikerült az indulás, késéssel és satöbbivel de végül aztán eljutottunk. :) Órákig mászkáltunk, boltból boltba. Végül 5 pólót vettem meg egy cipőt, utóbbit muszáj volt mert 45 helyett 20 dollár volt. Ilyen:

http://counterkicks.com/wp-content/uploads/2010/07/Converse-Chuck-Taylor-All-Star-Seasonal-Golden-Glow.jpg

Összességében sokkal kevesebbet költöttem, mint ahogy terveztem, még mindig van abból a pénzből amit kihoztam magammal, nem is kellett kölcsönkérnem Gábortól. Nadrágokat meg pulcsit is akartam venni, de nem nagyon találtam árban is jót meg tetszőt is. Majd talán New York-ban. Vagy legfeljebb otthon. xD

Későn értünk haza, valamikor 11 és éjfél között. Hja amúgy eredeti ámerikai iskolabusszal mentünk, csak stilusosan. :)

Tegnap és ma is átlagos nap volt, mindkétszer voltam a medencénél, úsztam, napoztam, stb. Kialakult a bunk összetétele, vagyok én, Ádám, Krisztián, Dávid + Alex, Stewie meg Mike. Alex valami zenés staff, Stewie nem tudom micsoda néha a konyhán van, amúgy meg a canteen-ban szokott főzőcskézni a gyerekekkel, Mike meg egy néger srác, konyhás volt, most áthelyezték asszem a postára, mert szarul dolgozott.

Krisztián a napokban beteg, már második napja nem dolgozott, kb. ugyanaz van neki is, mint nekem.

Már 1-es számjeggyel kezdődik a napok száma és végre taálkozunk Andival! ^^ Elég szar helyen, valami Miami vagy micsoda... :) És már azon napok száma is csak 2-essel kezdődik, hogy a többi kedves és hiányolt olvasómmal is közelebbi kontaktusba léphessek. :)

Ja majdnem elfelejtettem, tök durva, hogy itt van egy MTV stáb, mert ősztől lesz egy olyan műsoruk, hogy amerikai táborózó gyerekekről szól, és most forgatják az itteni részt. Ron (a táborvezető) kiválasztott 3-at közülük, ők lesznek benne. Ma úgy jött be az egyik srác kajálni, hogy 3 kamerás meg egy mikrofonos kisérte. xD Hja és az egyik srác, 18 éves modell és Madonna táncosa valamint a Dolce (nem tudok and jelet irni) Gabbana reklámarca Madonnával együtt, a legnagyob New York-i üzletben ők vannak kitéve egész alakos plakátként. Durva.

Azt hiszem most ennyi, meg elég nehéz volt összeszedni fejben az elmúlt 3 napot. Azért igyekeztem. Anya holnap igyekszem skype-közelben lenni!

puszi

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr82216104

ketina 2010.08.12. 07:09:14

Szia Manó!

Naggyon klassz a cipő, amit vettél, kár , hogy nem kaptál több mindent, amit akartál, de majd Miamiba vagy NY-ba!
Mi már nagyon várjuk az időt, hogy haza gyere, tegnap már beírtam magam szabadnapra, hogy véletlenül se dolgozzak 6-án! Ugye, akkor jössz?!
Ja, tegnapi szenzációs hír, hogy végre megvan az első aranyérmünk a margitszigeten zajló úszó Európa bajnokságon: Cseh Laci 200 vegyesen nyert!!
Naggyon Sok Puszi Neked és Nagy Ölelés!!! Mama is Puszil!!!
puussszzziii

w.padre 2010.08.12. 09:22:51

Dííír Apafej ! Jó ,hogy sikerült büfé áron vásárolnod, a cipő nagyon üttős gondolom a többi szajré se kutya,hátha még elcsípsz egy-két cuccot akciósba NY-ba + M- be ahogy a betelepültek nyomják. Itthon B -be egész jó az idő ,nincs cunami és nem kapunk hő gutát, tegnap lesültünk ancival pedig csak pár órát voltunk a napon, játszottuk az új vándorlóst.Egész jól bírom az első NAP - ki -s hetemet,nem hiányoznak a buszok,de amivel mentetek szívesen megsasolnám.Szerencse,hogy a medencét tudod használni,tiszta csoki leszel mire hazajössz.Jobbulást kívánunk a spanodnak, reméljük mi elöbb meggyógyul.Csak így tovább ügyesen okosan Rudcsissan, mill. ölel-bölel ,sok puszka a kiccsaládod ! Hajrá Mandula az idő nekünk dolgozik !!

ketina 2010.08.12. 18:26:41

Szia Manó!

Csak egy kis helyzet jelentés az EB-ről!
Megvan a második, sőt harmadik aranyérmünk is!!
A lányok, Hosszú Katinka és Verrasztó Evelin hatalmasat úsztak200 vegyesen, majdnem holtversenyben lettek 1. és 2. ; Gyurta Dani pedig fölényesen nyert 200 mellúszásban!!!
:-))) puuussszzzannttássss

ketina 2010.08.12. 18:48:02

Szia!!
Megvan a negyedik arany is!!!
Női 4x200 gyors váltóban!!!!
:-)))))
puszika!!!!

AtaVica 2010.08.13. 07:27:56

Szia Öcsi!!
Nagyon tutto grosso a skárpid :)
Örülünk neki hogy sikerált jó kis cuccokat találnod, és örülünk persze annak is hogy tök jó csapatban vagy az úgynevezett bungallóban!!
Itthon minden rendben van, nagyon várjuk már hogy itthon légy!!
Dolgoznék amikor jössz, jöttök de megoldom, kiveszek egy nap szabit vagy ilyesmi!!! Vicának nagyon bevált a meló, szereti csinálni csak ne kéne neki ilyen korán kelni!
Ma reggel semmi fajta százalékos szintet nem sikerült elérnie! :))) Nagyon vigyázz magadra, és várjuk a további fejleményeket! Csókolunk erőssen kitartás :-X
süti beállítások módosítása