HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

09.
augusztus

4th session

winrudi  |  komment

Ismét csak nem történt sok minden, de most jelentkezem. A tegnapi munka húzós volt, de azért igy is tudtam skype-olni délelőtt, délután pedig a medencéhez menni. Este megint a Field House-ban voltunk (igaz, most elég kevesen), kosaraztunk meg röpiztünk.

A mai nap sokkal könnyebb volt, ma volt a váltás a harmadik és az utolsó 3 hetes session között, úgyhogy kevés ember volt a kajálásoknál. Ez egyben azt is jelenti, hogy már csak 3 hét maradt a táborból. Nagyon durva, gyorsan megy az idő.

Ma hosszabb szüneteim voltak, mindkettőt a medencénél töltöttem, sokat úsztam, napoztam meg olvastam is. :)

Új fejlemény, hogy a bunk-omat "bezárták" (pár másikkal egyetemben), ez annyit jelent, hogy nem lakik majd benne gyerek. Most én maradtam ott, egy másik csávó, Alex (az előbb futottam vele össze, mindent kitakaritott, úgyhogy szerintem jófej), egy másik srác (vele még nem találkoztam) és úgy néz ki, hogy Dávid meg Krisztián is átköltözik. Úgyhogy elég szellősen leszünk a 12 fős bunk-ban. Tökjó. :)

Holnap day off és egyben Woodbury is, nagyon várom, remélem találok majd jó cuccokat. Szurkoljatok!

Holnap elvileg nagyon későn érünk haza este, ha lesz energiám, akkor irok bejegyzést.

puszi mindenkinek! :-)

komment

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása