HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

07.
augusztus

Card

winrudi  |  4 komment

Ma délelőtt még late morning-om volt, úgyhogy csak ebédre kellett mennem dolgozni. A reggeli végére sikerült magamhoz térnem, már mindent elpakoltak, de még sikerült zsákmányolnom egy kis műzlit, tejet meg narancslevet. Ez képezte a reggelimet. :)

Elfogyasztása közben csekkoltam a netet, aztán olvastam és aludtam egy kicsit. Átöltöztem a bunk-ban, aztán beugrottam a main office-ba, egy levéllel vártak, megjött a Bank of America-s kártyám! ^^

Kis szépséghiba, hogy sikerült ám elirni a nevemet, kihagyták a B-t, igy Windrechtinger névre szól. Megkérdeztem Errick-et (irodista csávó aki ezeket intézi) de szerinte nem lesz belőle gond. Remélem. Szerintem egy ilyen névben észre se fogják venni. xD

Déli munka után egyből lementem a medencéhez, gyönyörű idő volt, úsztam, napoztam és olvastam is. Utána zuhi és kiválogattam a tiszta ruhákat, eltettem őket (tegnap mosott nekem Gábor). Aztán elmentem a lower office-ba, kikérni az eddigi fizetésem. Egy kis cetlit kellett csak leadni, elvileg jövő héten meg is kapom.

Gábor rendes volt, mondta hogy ad kölcsön Woodbury-re mert nekem most 68$ kp-m (+ 25$ a kártyán) van már csak, még Krisztiánnak adtam kölcsön cipőre, úgyhogy leapadt. De igy sikerül megoldani a dolgot, aztán ha megkapom a fizut, majd visszatörlesztem. Ha sikerül rátetetni a pénzemet a kártyára, akkor jövő héten szerintem rendelek iPod-ot is, már csak ki kell találni, hogy jut el hozzám. xD A Walmart-nál nincs házhozszállitás, csak közeli üzletbe ingyenesen, 29 mérföldre van a legközelebbi, majd igyekszem kitalálni valami megoldást.

Ja már tegnap összefutottam Barbara-val, mondtam neki, hogy két magyar kicserélte a screen-t és tökéletesen működik. Nagyon örült neki, "wonderful"-ozott egy sort, aztán még poénkodott is, közölte, hogy aztán most már vigyázzak ám rá, mert erre a nyárra ez volt az egyetlen screen-em, amit kaptam. :D

Ma parent's day van (holnap is), úgyhogy zárva van a gym, msot Andival skype-olok kicsit, aztán utána majd kitalálunk valami elfoglaltságot. Majd jelentkezem.

pápá :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr652204791

w.padre 2010.08.07. 08:52:05

Díír Apafej ! Tényleg rendes a Barbara nyanya és még a végén ki derül,hogy humorérzéke is akad.Az elírással kapcsolatban ez nem meglepő tudod a labancok is elírták a kitűzőn a nevemet, pedig az cikibb ,úgy látszik buggyant az összes.Gondolom az ámerikás ügyintéző inhüvely gyulladást és szemtengely ferdülést kapott mire ezt is sikerült leírnia, habár szaladgál arrafelé elég hottentotta. Amúgy meg csak lazán,de odafigyelve ahogy eddig.Maradok tisztelettel a szélviharok és a cunamik földjéről,ja a kádból írok mert akkora a fennforgás odakint.Vigyi-puszi-ügyi ! Ölelés + Bölelés :)

AtaVica 2010.08.07. 10:50:59

Szia Manó! Örömmel olvasom a reggeli kávé mellé, hogy arra felé minden szép és jó! Arról nem beszélve, hogy telik az idő!! Mingyá gyüszöl haza, Ata már azt is megnézte hogyan dolgozik akkor:) ja vigyázzá máris előléptették, hétfőtől pizza előkészítő lesz a konyhán jóval kellemesebb órabérben! Enyém "karrierem" is alakulgat szépen. Bár a kari erem bírja a lábaim kevésbé, de nagyon élvezem, hogy végre csinálhatok valamit és még fizetnek is érte:)! Vigyázkodjál magadra! Óvatosan a munkával, pihikézzél amennyit csak lehet! Csókoltassuk az egész bagázst de főleg téged:) Pusszantás! Szeretve vagy!!

ketina 2010.08.08. 23:15:14

Szia Manó!

Kicsit elmaradtam az írással, mert túl sok minden nem történt, csak dolgoztam, meg zumbáztam, mostanában az olvasás sem megy! Most éjszakás vagyok, és kicsit fáradt, főleg agyilag, pedig a hétvégén nem sok mindent csináltam. Lehet az a baj, hogy magamhoz képest sokat aludtam. :-)Nem is fárasztalak tovább, jó vásárlást kívánok Neked holnapra, kiváncsi vagyok milyen cuccokat tudsz majd venni! :-)
Nagyon Sok Puszi Neked és Nagy Ölelés!!!pussziii

w.evita 2010.08.09. 16:26:29

Szia Manócska!
Ide enged csak beírni ez a tetves blog!
No mindegy, itthon senem történt semmi különös, túléltük slinky nevű szőrös gizmo, szörnyecske megőrzését, aranyos volt nem volt vele gond csak szőrödzik a lelkem, párszor már porszívóztam, felmostam, így eltűnt már a torkomból a lenyeltem egy szőrgombócot érzés!:))
Apa mától szabin, úgyhogy kaptam reggel egy álmos, vigyorgó fejtől egy jó kis kávét, viszont sorszámot kellett tépni, a blogolvasáshoz!:))
Voltunk a nagyinál vittünk neki krumplit, mert elrontotta a gyomrát a magának főzött székelykáposztával, viszont cserébe megkaptuk a káposztát!:))
jó hír, hogy az utcsó szemeszter kezdődik a táborozóknak meg az őket kiszolgáló személyzetnek, nemsokára jöhetöl haza!!!
Remélem sikerül a mai vásárláskor jó dolgokat beszerezned!
Rettenetesen csókolunk, vigyázz magadra, hiányzol elég rendesen! Anci
süti beállítások módosítása