HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

05.
augusztus

Reborn

winrudi  |  2 komment

Azt hiszem muszáj a legfontosabb hirrel kezdenem. JÓ A LAPTOPOM! :))))))))

Dávid és Milán kicserélték a screen-t és tökéletesen működik. Annyira jó érzés, nagyon köszönöm nekik, hihetetlenül kedves volt tőlük, hogy kicserélték, majdnem 4 órán keresztül ügyködtek vele. Köszönöm fiúk!!!

Úgyhogy most élvezem, hogy látok. :) Olyan, mintha hirtelen egy zsebtévé helyett egy szélesvásznút kaptam volna. Nagyon kicsi szépséghiba, hogy ugye nem működik a pont, a hosszú i meg az Fn billentyű, de ennél nagyobb gond már ne is legyen a laptoppal, talán majd otthon megjavitható. Ja, érdekesség, hogy nem megy a ventillátor mióta összeszerelték, viszont igy sokkal kevésbé melegszik a laptop. Választ nem találok, talán csak azt, hogy Fujitsu Siemens... xD

Tegnap azért nem irtam, mert tényleg nem történt túl sok minden, gyakorlatilag minden szünetemben aludtam, pihentem.

Ma a délelőtti szünetben skype-oltam Anyáékkal, majd a Woodbury-s márkák honlapjait nézegettem, amit a délutániban is folytattam Krisztiánnal. Ő (többek között) is jön majd. 

Amig a fiúk szerelték a laptopomat, tudtam kicsit msn-ezni Andival (^^), mert Edina (konyhás magyar lány) kölcsönadta a laptopját, amig elment a bunk-jába.

Szintén jó hir, hogy holnap day off-om lesz, úgyhogy annyi pihenést tervezek, amennyit csak lehet. Szeretnék sokat olvasni, ha jó idő van, akkor medencézni, meg talán a gym-be is elnézek, főleg ha nyitva is lesz. :) Most már akár filmet is nézhetek, hiszen van min. :)

Azt hiszem még Barbara-nak is jövök egy újabb hatalmas köszönetnyilvánitással, holnapután, ha munka közben majd összefutunk. Jó az office-ban történt az eset, szóval nyilván őt is zavarja, azért segitett, de nagyon jól esett a hozzáállása, mert mondhatta volna ezzel az erővel azt is, hogy nem bizonyitható, hogy ott tört össze.

Peti ha ezt olvasod, akkor köszönöm az újabb hircsokrot, ma nem volt időm elolvasni őket, de holnap ráérősen végigrágom magamat rajtuk. :)

csóközön

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr352200026

w.evita 2010.08.05. 10:43:08

Szia Manócska!
Hurrááááá!!!! Jó a laptop, hihetetlen, végre! Ezúton fejezném ki én is köszönetemet Milánnak, és Dávidnak a segítségért!! Nagyon rendes volt mindenki aki segített az ügyben!
Pihenj sokat a mai day off alkalmával, remélem tudsz úszogatni is egy kicsit!
Lazíts, érezd jól magad! Puszi, csók, ölelés!! Anci

ketina 2010.08.05. 21:54:54

Szia Manó!

Már régen írtam, mert követni sem tudom, hogy mikor van day off-m, alvós és dogozós napom, és ráadásul Erika ma hazavitte a laptopját, így otthonról esélyem se volt netezni! Most éjszakás vagyok, ugyhogy csak röviden írok és csatlakozom az örvendezők és köszönet nyilvánítók táborához!!!
Érezd jól magad holnap használd ki a napot, pihenj napozz és sportolj! Hozánk az éjszaka megint valami esős felhő jön, ugyhogy reggel, ha megyek haza lehet szarrá ázok! :-)
Nagyon Sok puszi Neked és Nagy Ölelés!!!!pusszsziii
süti beállítások módosítása