HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

03.
augusztus

Sports

winrudi  |  3 komment

Sziasztok kedves olvasók!

Fáradtan és ló-szerűen leizzadva jelentkezem, úgyhogy gyors leszek.

Ma újra rendes munkanap volt, semmi extra. A délelőtti szünetben tudtam skype-olni Atáékkal, Anyáékkal és Andival is, nagyon jó volt. ^^

A délutániban lementem a medencéhez, napozni nem nagyon tudtam mert felhős volt, de végre megint úsztam és olvastam is. Este voltam gym-be, majd utána átvonultunk a Field House-ba, ahol hokiztunk és teremfociztunk is. Nagyon jó volt mindkettő, kifutkároztuk magunkat, leizzadtunk mint a lovak. xD

Most visszajöttünk a dining-ba inni, innen jegyzem gyorsbejegyzésem.

Hatalmas információ, hogy a délután folyamán szűnni nem akaró fejfájással rendelkeztem, melyen sem az Algopyrin sem a kávé nem enyhitett, viszont a Cataflam megtette hatását (köszi Enikő!).

Ja és még egy esemény, eldöntöttem hogy nem csak a Niagara-hoz megyek, hanem jövőhéten, 9-én Woodbury-be is, ami egy hatalmas ruha outlet, az összes nagy márkának van boltja és csak 20 (vagy 25) dollár az út, remélem találok jó dolgokat óccccón.

Mindenkint ölelek, puszilok, legyen szép a napotok! :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr32194785

w.evita 2010.08.03. 11:09:09

Szia Manócska!
Hurrá beengedett a blog szelleme!:)
Bizony nagyon jó volt tegnap, hogy láttunk a barnára sült fejedet! Sajnálatos, hogy te nem látod a miénket, ami nincsen barnára sülve!:)
Örülök, hogy eldöntötted, mész vásárolni, vegyél sok szép dolgot, meg a Niagarát is nézd meg, ha már ott vagy!! Aztán csak haladunk, azzal a fránya idővel, nekünk nem fog hiányozni Amerika!::))
Tegnap meglátogattam a kispesti Banyatanya kozmetikai részlegét, Móni megművelte az arcomat, próbált belőle valami emberi formát kihozni, nem volt könnyű dolga! Ennek következtében üzeni, hogy csókoltat, mindig olvassa a blogodat, követi az eseményeket csak nem jegyzetel bele, nem az internet ördöge! Szóval szerintem népes olvasótáborral rendelkezel!
Ata is biztosan írni fog ma day offja van, viszont a Vica dolgozik ma a pékségben 2-10ig!! Végre, hihetetlen!
Gondoltam megírom én is eme örvendetes eseményt! Na, mára ennyit gondoltam reagálni, nem fárasztalak tovább! Csókollak, vigyázz magadra nagyon! Anci

w.padre 2010.08.03. 17:18:45

Díír Apafej !! Már nem dícsérem a szervezőkédet nagyon profi lettél, csak most hevertem ki a tarack vietkongok emiljét,meg kapták a magukét :) Jól toljátok ezeket a csapat játékokat, szerencse , hogy akadnak partnerek, nállunk gyün a cunami estére erős lehülés lesz,eddik dög meleg volt, jól teszed,hogy szétnézöl az ÖTLET CENTERBE, hátha lesz valami jó ötlet.Össze-vissza ölel atyád,hajrá mandula , mill. puszz !!!!!

AtaVica 2010.08.04. 04:58:02

Szia Öcsi!!
Jelentem itten bírok lenni! A vihar megérkezett, és természetesen akkor amikor Vicáért mentem este :)
Tetszik neki a meló csak marhául elfáradt! Még neki is hozzá kell szoknia!! Elég pörgős kis pékség ez!most kúva reggel van nézek ki a fejemből,próbálom bekapni a monitort anyira ásítozom!! Nanaá hogy használj ki minden kiruccanást és kikapcsolódást amit csak lehet! meg tök jó hogy ennyi fajta sportolásra van lehetőség!! Mennem kell készülődni, mindjárt indul a super maraton :)!! Nagyon vigyázz magadra és Csókolunk Nagyon!!
süti beállítások módosítása