HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Sziasztok!

Az esti munka alatt egy nagyon pöpec bejegyzés fogamazódott bennem (egoizmus) de mostanra már elég késő van és ez az ihletem rovására ment (a tábor jellegére és funkciójára akartam kitérni elvi és filozófiai sikon, látjátok mit vesztettetek xD na majd legközelebb).

De azért még most is összehozok valamit. Szóval ma nagyon jó napom volt, a hullámvölgyes időszak után végre felfelé vezetett az út.

Reggel végre csak 36,8-cal ébredtem. Dolgoztam, az első szünetre 37,2 lett, de csak eleinte volt nehéz, utána belejöttem. Az első szünetben tudtam beszélni Andival, Anyáékkal és Atával is és megkérdeztük, szerdán tudunk Bank of America kártyát csináltatni (kell ahhoz, hogy felvehessük majd a fizetésünket). Andival nagyon jót beszélgettünk, nem sokat de végigröhögük, úgyhogy az is feldobott ^^ plusz anyáékkal is, bár azt sajnos már megszoktam hogy őket nem látom, de legalább ők igen xD

Atának meg ismét kitartás, és gyors jobbulást! :)

Utána ismét meló, aztán a délutáni szünetemben visszamentem a bunkba. Áthúztam a lepedőmet, aztán lefeküdtem kb másfél órára, nagyon jót pihentem, utána zuhi, úgyhogy frissen, kipihenten és jókedvvel tértem vissza ismét szeretett munkahelyemre. :)))

Komolyan még a munka is jól esett (biztos megártott a láz), jó volt visszarázódni a rendes kerékvágásba. Estére kicsit hőemelkedésem lett, de aztán magától lecsökkent, úgyhogy szerintem holnapra kialszom.

A következő boldogságforrás, hogy holnap lazy day és csak 10-re kell jönni dolgozni, gy több mint fél tizig alszom majd. Nem emlékszem, hogy emlitettem-e, de tegnap sikerült lefoglalni Krisztián repülőjegyét is, so watch out Miami, we are coming! :)

Most estére filmnézést terveztünk, de aztán magunkhoz hűen elcsesztük az időt.

Nos, azt hiszem mostanra ennyi, szerintem tuti hogy sok mindent kihagytam, lényeg hogy tényleg nagyon jó napom volt, főleg az utóbbi párhoz képest.

pusziii ^^

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr182179055

w.evita 2010.07.27. 10:13:39

Szia Manócskám!
Jó volt olvasni a reggeli kávéval a kezemben a blogodat, mindjárt más az ember lányának ilyen jóra ébredeznie!:)Reméljük ez a tendencia marad a hangulatodat illetően,és az a rusnya láz is eltűnik!! Pihenj a mai napon még amennyire lehet!
Itthon nem igen történik semmi különös, amiről beszámolhatnék néked a szokásos dolgok vannak! Ha sikerül valamit eladnom, sikítani fogok, szerintem te is meg fogod hallani Amerikában!Egyenlőre az ügyfeleim nagy része nyaral! (jó nekik!) Az időjárás ősziesre fordult
a rohadt meleg után most befagy a se....ünk!
Természetesen mindenki csókoltat, külön kiemelve a nagyanyádat! Tök jól halad az idő már mindjárt vége a juliusnak! De má mikor!!!??:) Szóval vigyázz magadra, ne erőltesd túl magad, a láz meg a medve nem játék!:) Csókolunk, ölelünk, szeretünk nagyon!! Anci

w.padre 2010.07.27. 17:39:46

Dííír Mandula! Hála istennek,hogy túl vagy a fránya lázon, azért többször is be iktadhatnád a pihenést meló közben, a kajáldába a padon nem a leg kémelnyesebb , már csak azért is mert közeleg erőssen Miamimia és ne tök fáradtan vágjatok neki.Fel a buksival,sokat inni, rostosat is ne csak vizet, vigyizni vadul sokat ökörködni és csak óvatosan a melóval bár mit is harsog a süppedt góréság.Kitartás az idő nekünk dolgozik, lassan vághatod a centit össze-vissza ölel atyád.Csók özön !

AtaVica 2010.07.27. 19:07:41

Na hallihó Öcsi!!!
Boldogsággal tölti szívünket como tu eres sokkal jobban!!! I M Muy feliz!!! Óvatosan a trabajoval mert még a végén túl sok lesz és árt a szépségednek!! Tényleg hogy suave!! Itthon minden rendben, na jó egy picit tulzás!!!:)
Alfi mostanság nagyon éhes és próbál minket a türés határára szóritani!!Ugyanis megzabálta a gumikat elöl!! Az hadján de a futóműve sem az igazi( a jóóó magyar utak)így kisebb vagyonba kerülne a próbléma koorrigálása :)No importa!!
Nem foglalkozunk ezzel a kérdéssel (majd egyszer ha kedvünk lesz) :) Vica ma volt egy tök tutto állásinterjun úgyhogy porfavor szórítani tessék szíveskedni!! :)Kb ezek itthonról, de ami a legfontosabb marhául hiányzol és Nagyon várunk!!!! Tudunk egy jóó helyet Anyáékkal ahol kúva de marha jót fogunk sörözni amikor hazaértél!!! Együtt végre!!! :)) Addig is kitartás és vigyi magadra!! Ne feledd Nagyon Szeretünk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása