HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

26.
július

Fever

winrudi  |  2 komment

Nehany nap kihagyas utan ismet jelentkezem. Most megint tabori geprol irok, azert nincs ekezetem. A laptopom egyelore olyan allapotban van, hogy bekapcsolasnal kb. 1 percig sipol es nem mukodik a pont/kettospont meg az Fn billentyu. Ezeken kivul vegulis hasznalhato.

Azert nem jelentkeztem egy darabig mert belazasodtam. Eddig nem akartam mondani, mert ismerem bizonyos olvasoim varhato reakcioit, es azokat mindenkeppen igyekeztem elkerulni vagy legalabbis mersekelni. :)

Tegnapelott esti munka kozben ereztem eloszor lazasnak magam, Krisztian adott egz Algot, ugyhigy be tudtam fejezni a melot. Masnap reggel nem javult, ugyhogy beszeltem Cathy-vel es elmentem orvoshoz az Infirmary-be. Megmertek a lazam, meg elmondtam, hogy mi van, kaptam ket Ibuprofen tablettat utana aludtam egesz delelott. Kajalni jartam be a dining-ba, meg delutan skype-oltam kicsit Andival.

Ma ugy keszultem, hogy dolgozom mar, be is mentem de kerdezte Cathy hogy mi a helyzet, mondtam hogy kb. annyi a homersekletem minnt tegnap (Gabortol kaptam lazmerot, ugyhogy tudom merni magamnak) azt mondta hogy menjek pihenni, ugyhogy mara is day offot kaptam. Rubophent meg Algot vettem be ha felment, es egesz nap a bunk-ban fekudtem/aludtam, delutan kb. 1 orat skype-oltam Anyaekkal, aztan Andival is.

Holnap szerintem dolgozom mar, most hoemelkedesem van mar csak, remelem ejszaka teljesen elmulik, vegulis az mar a negyedik nap lesz. Mas bajom amugy nincs a lazon kivul, illetve amiatt a nagyon szar kozerzet, meg faj kicsit a torkom.

No ennyit a betegsegrol. Most elegge melyponton voltam amugy az elmult par napban, sok minden osszejott, lelkileg se voltam a toppon (kulonfele okokbol) remelem most majd javul mar a helyzet.

Ha minden igaz, este mar le tudjuk foglalni Krisztian repjegyet is Miami-ba, remelem ez az egesz dob majd a hangulatomon, igyekszem sokat gondolni ra. :)

Az ido nagyon valtozekony, surun esik, de utana hamar ki is tisztul. Igen Kriszti, valoszinuleg megyunk a Niagarahoz, 50 dollar, augusztus vege fele. Meg gondolkodom rajta, bar mar feliratkoztam (mondjuk meg le lehet). Majd kiderul.

Amugy minden rendben, ne tessek izgulni, csak most egy kicsit nehezebb periodus van. Illetve remelem, hogy mar csak volt. :-)

Igyekszem ujra naponta irni.

csokpuszipa mindenkinek

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr832176301

ketina 2010.07.26. 08:05:40

Szia Manó!

Remélem most már rendben leszel! Várható volt egy kis megfázás, ismerve téged:), de reméljük ennyi elég is volt belőle, ne lázadj tovább! :)
Persze, hogy most nem vagy úgy feldobva, nem is lehet ilyen hosszú időn keresztül folyamatosan pörögni, ez a kis megfázás is rontott a helyzeten!
Ha jól számolom ez az 5. heted, kb. félidőnél járunk, innen már csak csökkeni fog a napok száma!
Kezdőthet a visszaszámlálás, hogy vége legyen a tábornak és mész Miamiba, ahol talizol Andival, és utána jössz haza, hogy mi is megöleljünk végre!!
Szóval a hullámvölgyek után mindig jön egy jobb időszak és ha teheted, ne hagyd ki a Niagarát, élőben biztos fantasztikus, kimozdulhatsz a táborból, Philadelphia is milyen jól sikerült!
Eddig nagyon klasszul kezelted a váratlan helyzeteket, ügyes vagy, jó, hogy van kihez fordulj!
Köszönet Gábornak, Krisztiánnak, Cathy-nek!
Fel a fejjel, gondolom a sok day off után most munkás napok jönnek,de továbbra is érezd jól magad, amennyire csak tudod! A gym már nyitva van?
Nagyon Sok Gyógyitó puszit küldök, Nagy Ölelést, az Erő Veled van!! :-))pussszzziiiiiii

AtaVica 2010.07.26. 08:18:24

Szia Öcsi!!!
Nagyon sajnáljuk hogy így jött ki a lépés, és mi hamarabbi gyógyulást kívánunk! Nagyon aranyosak a többiek hogy így figyelnek rád!!!A lelki dologról meg csak annyit hogy tudom mit érzel és gondolj arra hogy már nincs olyan sok egy bő hónap és vége lesz!!! Én is beteg vagyok, ma reggelre már úgy köhögök mint egy vad üszőborjú!!! Fájnak a tagjaim már mint a vég, torkom, meg ilyenek!!
Ja és kappan hangom van:)
Kitartás Drága Öcsi és gyógyulgassál megfele!
Nagyon Hiányzol és hidd el az egész család nagyon vár már haza hogy lásson és őlelgessen!!! :)
Csókolunk milliószor Szeretünk Nagyon!!!
süti beállítások módosítása