HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Tegnap nem jelentkeztem, ennek oka philadelphia-i utunk. :)

Nagyon jól éreztem magam, jó kis nap volt. Még a táborban reggeliztünk, aztán olyan fél 10 körül indultunk útnak. A buszunk olyan volt, hogy nem előre néztek az ülések, hanem az egész buszban körbe futott egy bőrülés, mint az ilyen bulilimuzinokban. Majd megmutatom képen. A plafonon tükör meg színváltós világítás volt, minibár, stroboszkóp, rádió. Kicsit sokan voltunk a busz méreteihez, de szerintem így sem volt rossz utunk.

Nagyjából fél kettő felé értünk oda. Az Independence Hall-nál tettek ki minket, ide is kellett visszajönnünk, este 8-ra. Ebben az élpületben fogadták el a Függetlenségi Nyilatkozatot és itt van a Liberty Bell (harang) is. Itt fotózkodtunk (ez amúgy minden sarokra elmondható nagyjából, 314 képem van csak tegnapról. xD

Innen sétáltunk tovább, betértünk kávéért egy Starbucks-ba, majd megnéztük a Chinatown bejáratát (fotó :D). Utána kb. háromnegyed órát vásároltunk egy plázában, én 3 pólót vettem.

Utána elértünk a belvároshoz, itt van Hard Rock Cafe (fotó :D), Mariott hotel meg miminden is. Hatalmas felhőkarcolók, városháza, stb. Van egy felhőkarcoló ami a többinél is nagyobb, végig üveg. Nem tudom, hogy hány méter magas lehet, de hihetetlen érzés volt felnézni rá. Visszatükrözi az égboltot, néha úgy néz ki, mintha ott se lenne. Majd mutatok róla képet.

Folytattuk utunkat a sugárúton, ami a Szépművészeti Múzeumhoz vezet, ennek a lépcsőjére fut fel Rocky a filmben. Van mellette szobor is róla és nagyjából kétpercenként elkezd valaki felfutni a lépcsőkre. :)

A sugárút amin sétáltunk olyan, hogy minden lámpaoszlopon kint van egy országzászló és egy kis táblán az ország neve angolul és a saját nyelvén is. Szerintem szimpatikus dolog, nagyon tetszett, kis idő után a magyar zászlót is megleltük, fotó. :D

Kis pihenő után taxival visszamentünk a bevásárlóközponthoz (fejenként 2 és fél dollár), majd beültünk kajálni egy gyorsétterembe és visszasétáltunk az Independence Visitor Center-hez, ahol kb. fél óra várakozás után fel is vett minket a busz.

A hazafelé út képnézegetéssel és fáradt fetrengéssel telt, negyed órával éjfél előtt értünk vissza a táborba, Krisztiánnal és Marcival még bejöttünk inni a dining-ba, aztán aludni tértünk.

Nos azt hiszem viszonylag röviden ennyi. Hihetetlen élmény volt az egész, nagyon jól éreztem magam, örülök hogy mentem. Nagyon sajnálom hogy se ti otthoniak se Andi nem lehetett ott velem, hogy együtt sétálgassunk ebben a gyönyörű városban. :( Tegnap emiatt skype-olni sem tudtam senkivel, majd ma igyekszem bepótolni a lemaradást. Anyával és Apával most sikerült is. ^^ puszi nektek!

Andival szerencsére lesz egy hetünk Miami-ban és NY-ban, az otthoniaknak sajnos csak a képeket tudom adni pótlékul. Mellesleg már feltettem őket a gépre, igyekszem valahogyan kiválasztani kb. 20-at amit felteszek majd facebook-ra.

Remélem nem hagytam ki semmit, ha igen, akkor majd élőszóban kiegészítem szeptemberben. Addig is: nekem most újra munka, az otthoniak meg élvezzétek a nyarat, amennyire lehet; Nyuszi mi pedig nemsokára találkozunk. (<3) És az otthoniakkal is. :)

PHILLY <3

:-)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr562166616

w.padre 2010.07.21. 19:41:58

Dííír Mandula ! Köszi az élménybeszámolót, tátott szájjal olvastam , szerencsére ezek a dolgok feldobják a szitut,erőt adnak.Várjuk a képeket,vigyi-puszi,ütöm a kamerát !

AtaVica 2010.07.22. 04:51:50

Szia Öcsi!!!
Nem semmi, Biztos hogy nagyon szép lehetett, és kíváncsian várjuk a fényképeket, és legfőképpen az itthoni élő beszámolót!! :)mill besito vigyi!!!

ketina 2010.07.22. 08:23:46

Szia Manó!

Tök jó volt olvasni, hogy merre jártál és hogy jól érezted magad! Az Intependence Hall volt a Nemzet aranyába is, meg a harang is! :-)))
Nagyon várom a képeket, és ha lesz még ilyen lehetőség mindenféleképpen menj el, ki kell használni!!
Jó munkát, mi is dolgozunk, egyenlőre még hőségben, de a hétvégére talán felfrissülünk!!
Nagyon Sok pusziii Neked!!!!!
süti beállítások módosítása