HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

16.
július

Hancock

winrudi  |  6 komment

Mint ígértem, most hosszabb írással jelentkezem. Eszembe jutott a két balladai homály, amikkel korábban bizonytalanságban hagytam a népes olvasóközönséget. :D

Az egyik azt hiszem azt takarta, hogy amikor 3 hete az egyik parent's dayen Gáborék az útpatkán ültek, az egyik szülő arra járva közölte velük, hogy ez annyira "crazy and funny" (őrült és vicces) hogy muszáj lefotóznia. Azóta mindenre használjuk, hogy crazy and funny + a unique és special-t is (egyedi és különleges) mert ezerszer hangsúlyozzák, hogy ebben a táborban aztán mindenki az. Amúgy vannak akik tényleg. :)

A második csak arra utalt, hogy van aki napi 3-5 órát (vagy annyit sem) dolgozik ugyanazért a pénzért, mint aki 8-9-et, vagy 11-et. Úgyhogy ez annyira nem túl igazságos, de mi az?

A balladai homályok tisztázása után mesélek valamit. Egyik nap Rodrigo, az egyik potwasher egy Rubik-kockát tekergetett, eléggé elkerekedett a szemem. Fabían (másik kolléga) nézte és megkérdeztem tőlük, hogy tudják-e hogy ezt egy magyar találta fel. Fabían csak nézett, aztán meg rajtam volt a sor, mert az ő nemleges válaszára Rodrigo közölte, hogy "yeah it's Rubik's". Utána mondtam Fabíannak, hogy igen, a 70-es években találta fel (remélem :D). Annyira leesett az állam a helyzettől, hogy az USA-ban egy mexikói tudja ki az a Rubik. Valami megmagyarázhatatlan érzés fogott el, nem büszkeség, de mindenképpen valami pozitív, percekig libabőrös voltam tőle és valahogy jó érzés fogott el. Nem tudom elmondani, szerintem ezt érezni kell.

No és akkor most egy átlagos bejegyzésni szöveg után rátérek a történések ösvényére. Őszintén szólva nem tudom hol hagytam abba, úgyhogy a tegnappal kezdem, már csak azért is, mert a tegnapelőttre már nem is nagyon emlékszem. :D

Tegnap a délutáni szünetben lementem a medencéhez és úsztam is, igaz hogy csak az átlagos adagomnak csak kevesebb mint a harmadát, de így munkanapon eztel is megelégedtem. Utána munka, este meg all staff meating, szóval semmi érdekes. Annyi igen, hogy Krisztián is jön velünk Miamiba, meg ugye Zsófi is, úgyhogy négyen megyünk. Már annyira várom! Ma kérdeztem meg és elvileg augusztus 30-án hagyjuk el a tábort.

Ma day offom van. ^^

Reggel fél órával tovább tudtam aludni, utána lesétáltam reggelizni és jutott időm minden komótosan megenni. Enikőnek megint velem egy napon van day off-ja, kitaláltuk, hogy bemegyünk megnézni Hancock-ot. Jött velünk a két lengyel bunktársa is. Reggeli után bevitt minket Peter (egyik alkalmazott) a postával, aztán telefonálnunk kellett és kb. 45 perc múlva már ott voltak értünk. Túl sok minden nincs Hancock-ban, de annyira hangulatos, hogy az leírhatatlan. Csináltam képeket, majd inkább azok beszélnek helyettem. Az odaút is nagyon feeling-es volt, Peter csutkára feltekert valami amerikai muzsikát és suhantunk a kettős sárga záróvonalas úton az amerikai zászlós házikók és csőrös kamionok mellett. New York után talán először éreztem igazán, hol is vagyok valójában.

Voltunk boltban, vettem fogkrémet meg The Hancock Herald újságot 75 centért. :D És megnéztük a városkát. Nagyon jó volt.

Utána medencénél olvastam és ahogy tudtam napoztam (hozzá kell tenni, végülis az én day offom van, szóval a reggeli és délelőtti szikrázó napsütés és kék ég felhősre váltott). Utána úszni is akartam, de hatalmas eső jött, úgyhogy épphogy megmenekültünk előle. :)

Most vacsora előtt beültem a dining-ba, megírni eme irományt, aztán kaja és skype-olok Andival. ^^ Otthoniaknak üzenem, hogy holnap igyekszem olyan időben is neten lenni, hogy tudjunk beszélni. Hiányoztok! :)

Este még gym-be is szeretnék menni, ha nyitva lesz, akkor megkoronázza a majdnem tökéletesre sikeredett day off-om. Szurkoljatok. Legközelebb most kedden lesz, akkor megyünk Philadelphiába, tök jó már nagyon várom! Kíváncsi vagyok rá és sokan megyünk, úgyhogy biztosan jó lesz.

Biztos hogy van, amit kihagytam, szerintem a Rubikos történeten kívül valami mást is akartam mesélni, de elfelejtettem (meglepő :D).

Ha sikerül, nemsokára felkerülnek az új fotók facebook-ra.

puszi

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr342156537

AtaVica 2010.07.17. 05:08:03

Szia Öcsi!!!
Nagyon örülünk hogy jól érzed magad és marhául jók a képek!! Tul sokat nem tudok most írni mert mindjárt indulnom kell!!! 12h-zni fogok és már előre kész vagyok!!! Majd este figyelünk hátha eltudunk csipni skypén!!! Már jó lenne dumcsizni nagyon!!!Már nincs is olyan sok és már jösszz is haza!! De jóóó lesz!!! Kicsit több mint egy hónap!!!Nagyon várjuk és nagyon Hiányzol!!! Vigyázz Magadra és CsÓkolunk Milliószor!!!

AtaVica 2010.07.17. 05:49:40

Szia Öcsi! Juj de tök jó így ébredni /még így is, hogy 4:30 kor keltünk/ sok sok olvasni való és tök jó képek a facebookon:)!/ Igyekszem összeszedett lenni de nekem még nagyon korán van alig 1%-on üzemelek! Szóval Ata elment dolgozni:( 6-18-ban nyomja a hétvégét, lelkesedése nem ismert határokat! Írt neked szép hosszút de a blog szelleme úgy döntött nem jeleníti meg! Rubikos történet nagyon jó!!! Az érzés is nagyon klassz lehetett!!!:) Örülünk, hogy jól vagy és minden okés, jó volt képeket nézegetni, jó látni:))), nos azt hiszem az elnökös képeslapokat még emésztenem kell és ha ide vezet a sok hamburger akkor óvatosan fogyasztom. Bár ha jobban bele gondolok egy "kiszeltüncis" naptár is sokkolhat ennyire egy hazánkba látogatót... Erre felé minden oké, persze attól eltekintve, hogy Ata már a super maratonra edz munka címszó alatt miközben hiába járunk eső táncot az sem segít és laza 40 fokban aszalódunk. Erősen hiányzol, vigyázkodjál magadra!!! Reméljük összefutunk majd az éterben! Pusszantunk Ölelünk!! Szeretve vagy!!

AtaVica 2010.07.17. 05:52:05

Ismét:) szóval nem értem én a blog szellemét de most meg Ata bejegyzését is feltette....na mind1:)

ketina 2010.07.17. 07:38:32

Szia Manó!

Alakul ez a day off-d, mindig egy kicsivel jobban sikerül, előbb-utóbb minden úgy lesz, ahogy eltervezed! :-))
Megnéztem a képeket, nagyon klassz kis helyen vagy, lehet, hogy nem egy nyüzsgő nagy város, de legalább békés, nyugodt és ott biztos nem érezted azt a bűzt, amit New Yorkban?!
A Rubikos történethez csak annyit, hogy tudjuk mi, hogy a magyarok mennyi mindent letettek már a világ asztalára, de most szembesültél is vele igazán! Kicsi a világ! Te forgattad már egyáltalán??
Nagyon Sok puszi Neked és Nagy Ölelés!!!
Jó volt látni téged, még ha csak fényképről is!!!!

w.evita 2010.07.17. 09:42:52

Szia Manócska!

Hurrááá, teljes dömping, bejegyzés is, fotó is, tegnap a kávéval a kezembe bámultam a nagy semmit!:)) Szóval, jó hogy végre volt egy jó napod.
Rubik Ernőt a világon mindenhol ismerik, és mi erre joggal lehetünk nagyon büszkék, ezt érezted te is!! Jó érzés lehet ez olyan messze csont idegenek között!! A fotók nagyon jók, aranyos kis városka!
Reméljük a mai napod is jó lesz, és akkor megint jó sokat fogsz tudni irogatni!
Itthon a helyzet változatlan, dög meleg van, szenvedünk, nyűglődünk tőle, sose lesz vége! Rendben van, hogy nyár van de ennyire!?
Jó lenne este összefutni a hálón, mert már igen nagyon hiányzol! Kurva hosszú ez a nyár! Na csókolunk, puszilunk, meg minden!! Anci

w.padre 2010.07.17. 10:16:12

Dííír Balambér ! Örülök ,hogy a sok nehézség ellenére jó a hangulat,tök szimpi a városka,érdekesek a házikók gondolom a lakók is hasonlóan furik. A duggozósba is záporoznak a kérdések , hogy bírod a kiképzést stb. stb.., jó ötlet volt kiruccanni épp itt volt az ideje, biztos nagyon hangulatos az utazás,táj miegymás, hiszen minden más mint itthon.A kinti álltalános gyogyisodást mutatja a kocka ( de ez lehetne bármi)sajna ez már nállunk is terjed a lényeg, hogy megmozdult benned a magyar és ez jó dolog,légy büszke rá, de ezt úgy sem kell mondanom.Csak így tovább, vigyi-puszi miegymás,majd dumcsizunk, bár itthon estére vad cunami várható és pár fokos lehülés.Maradok tisztelettel a kocka földjéről.Kispest city a hőgutától nem messze!!
süti beállítások módosítása