HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Valószínűleg most semmi érdekeset nem fogok tudni írni (mintha eddig tudtam volna :D), de azért bejegyzek. Munkával kapcsolatban semmi extra, laptop-helyzet egyelőre változatlan.

Délután nagyon esett az eső, de utána tisztult a helyzet. A délelőtti szünetemben neteztem és olvastam kicsit. A délutániban skype, aztán zuhi és (figyelem rendkívül fontos esemény következik) a lábujjkörmeimet is levágtam. Juhhhuuu. Már úgy néztem ki mint Frodó. xD

Most este van mozi a staffnak, délután még úgy készültem, hogy megyek de utána esti munka közben nagyon elment tőle a kedvem. Siettünk a munkával, hogy mindenki elérje a buszt, utána még Krisztiánéknak meg Jorgénak is besegítettünk, különben nem nagyon lett volna esélyük. De szerintem így elérték. Én most itt maradtam egyedül a dining-ban, csak pár gyerek jött be az üdítőkhöz inni, bejegyzést írok és Andival skype-olok (aki épp most öntötte nyakon a vacsoráját képező narancsok levével laptopját --> Szúzön <3 :D). Jelentem csak kis mértékben, így anyagi kár nem keletkezett az esetből.

Holnap a változatosság kedvéért ismét munka. Juppi. Anya remélem finom kávét iszol. Igyál helyettem is, itt vízízű szar, amit nem lehet kávénak nevezni. :D

csóközön mindenkinek, majd még hallotok felőlem :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr682150513

AtaVica 2010.07.14. 06:11:41

Szia Öcsi!!!Bokádra vigyázni meg természetesem kompletten magdra!!!Próbálj meg pihengetni, már amikor ezt a folyamatot végbe tudod vinni!!!Bocsi még nem nagyon tudok rendesen fogalmazni mert kúva reggel van !! Most készülök indulni, gondoltam bemegyek és lefutom a maratont!! :)Marhául nincs kedvem ,de sajnos muszály!! Egyenlőre még nem találtam másikat, de rajta vagyok!!! Kitartást Kívánunk neked és Nagyon Vigyázz magadra!! Nagyaon Nagyon...Hiányzol, Ölelünk Csókolunk Milliószor!!!!!!!

ketina 2010.07.14. 10:03:41

Szia Manó!

Keleten a helyzet változatlan,de remélem fog változni, ma 2x is találkoztam kéményseprővel:-) és továbbra is gatyarohasztó meleg van! Nekem ma day off-m van, már piacon voltam,postán és 2 adag ruhát kimostam, úgy gondolom ennyi mára elég lesz, pedig takarítani is kéne, de elment tőle a kedvem, már túl meleg van! Viszont este megyek zumbázni, akkor is,ha szétfolyok a hőségtől! :-)
Mi lett volna a film, amit végül nem néztél meg?
Ha jól számolom, már 3 hét eltelt?!!
Nagyon Sok puszi és nagy Ölelés!!!

ketina 2010.07.14. 11:39:16

Szia Manó!

Képzeld el sikerült összehangolnom a telefonom a laptoppal, letöltöttem hozzá a programot, és lementettem róla a képeket, amiket a Balcsin csináltam!! Megtekinthető a fészbukon! Tessék rám büszkének lenni! :-p
Persze a zenei szerkesztőm továbbra is Te maradsz!!:-))
puuusziii

w.padre 2010.07.14. 18:01:12

Dírrr Manolo ! Mi már gyakorlatilag elolvadtunk, kerge meleg van és csak hétvégére enyhül talán.? A múgy a szokásos.Jól tetted ,hogy pihentél ,biztos a big makk hetet nyomatták, vigyi,puszi miegymás,üdv a csapatnak, ügyesen összetartotok ez tök jó.Smár !!
süti beállítások módosítása