HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

06.
július

Crazy

winrudi  |  7 komment

A tegnap esti hepaj és tüzijáték miatt, ma egy órával később volt a reggeli, így ennyivel többet is tudtam aludni, viszont emiatt délelőtt csak kb. 40 perc szünetem volt. A laptop ügyben holnap lesz előrelépés remélem. Majd megírom.

Holnap lazy day (lusta nap), úgyhogy 10:30-kor van egy kaja, meg 17:00-kor. Így 9:30-ra kell jönnöm dolgozni, kicsit kevesebb munka lesz a két étkezés miatt, aztán holnapután meg day off.

Iszonyat meleg van, kint is, a konyhán meg leírhatatlan. Ráadásul ma az egyik pék a mosogató részleges ajtó mellett sütött húst és be kellett zárni az ajtót különben bejött a füst. Mindenkiről szakadt a víz, annyit ittam mint az állat.

Az esti műszak végén valamelyik mexikói szokott zenét benyomni a dining hallba, már többször volt egy szám, ami annyira jó, ezzel zárnám eme hosszú bejegyzést.

"But we're never gonna survive unless
We get a little crazy"
 

(kb.: De sosem fogjuk túlélni, hacsak nem leszünk egy kicsit őrültek)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr672132428

w.evita 2010.07.06. 07:48:02

Szia Manócska!
Győzelem, sikerült bejutni!! Tennap nem engedett irogatni! Örülök, hogy jobban vagy és lazább napod lesz, meg rád fér már a pihenős day is! Használd ki lazíts ha tudsz! Remélem sikerült este, vagy délután?(időzavarban vagyok) azokon a jópofa eszközökön test mozognod! Olyan deltás leszel mire hazajössz, hogy nem merünk majd tegezni:))! No Mr. vigyázz magadra, ölelünk, meg csókolgatunk milliószor! Anci.

ketina 2010.07.06. 08:50:02

Szia Manó!

Hogy fogják kibírni az amcsi gyerkőcök, hogy csak 2x kapnak kaját?!
De az a lényeg, hogy 2 lazább napod lesz!
Pihenj, amennyit csak tudsz, nézd meg a medencét, ha már jó idő van! Reméljük lesz előre lépés laptop ügyben, de azért így is jól nyomod vele! Gondolom kinézed a szemed, hogy lássál is valamit?
Klassz, hogy a mexikóiakra mindig lehet számítani, ők tudják mivel kell feldobni a nap végét!
Nagyon sok puszi, most megyek aludni, mert éjszakás voltam, majd veled együtt ébredek! :-))

AtaVica 2010.07.06. 09:59:05

Szia Öcsi!!!!
Nagyon örülünk hogy kicsit lightesebb lesz a napod
és próbáld is kihasználni egy kis lazitással, pihivel!!!!A meleget meg még egy picit próbáld elviselni, ahogy néztem csütörtök, péntek picit egyhül!!!! 30fok lesz csak :)))))
Elénekelném neked szívesen, biztos nagyon örülnél neki ezt:" Próbálj meg lazítani, nem győzlek tanítani"
Vica üzeni hogy ezt neki végig is kellett hallgatni!!! :)))))))))))))))))))))
Elmenekült!!!!
Nagyon Vigyi Magadra Drága Öcsi!!
Ölelünk, Csókolunk milliószór!!!!!

AtaVica 2010.07.06. 10:01:42

Vers Ata módra:)
"Drága Öcsém én itten vagyok,
kívánunk neked nagyon szép napot!!
Mosolyogjál éjjel nappal,
ne törödjél a rosszakkal!
Legyen a kedved mindig happy
és soha ne törjön rád a depi!!!"

ketina 2010.07.06. 13:06:02

@AtaVica:
Hali!
Hihetetlen, hogy mekkora költő veszett el benned, de úgy látom egyre inkább kezd kitörni!! :-)))
Először nem akartam elolvasni, nehogy megint sírjak, de ez nagyon aranyos, tetszik nagyon!!
puszantás Nektek

w.padre 2010.07.06. 17:56:27

Díír Manolító! Tök jó dolog lehet ez a " laza nap " ezt átvehetnénk mi is , a hepaj nélkül, sajnos Áj Ovában megvadult lovak sérülést okoztak a Függelékes Day napján szomorú.Kalandjaid fonala lassan kezd hasonlítani,kisérteties formában ifjonti élményeimre, amit nyaranta hasonló forró körülmények között töltöttem (sájtostejfülösbűháármát ) ,de én viszont ritkán értettem a bennszülöttek különös nyelvjárását, és esténként a mexikóiak sem mulattak,de a dal az megfogja a lényeget.Minden jót,vigyi,móka @ kacagás.M aradok az óceánok alfelét súroló tisztelettel ! Kispest Cittyi az ovival szemben, pusza !

orban 2010.07.08. 20:00:58

Ez a zene tökéletesen ráillik a munkakörünkre drága barátom=D

Ádám
süti beállítások módosítása