HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Szia mindenki!

Az esti munka után voltunk a gymben, tök jó volt, aztán elmentem lezuhanyozni. Most visszajöttem a dining hallba, és gondoltam netezek egy kicsit, esetleg írok a blogba is. Kinyitottam a laptopot, bekapcsoltam és az egész jobb felén szét van folyva a monitor. Nem tudom mi történt vele, végig benne volt a táskában, ami mindig nálam volt, vagy a konyhai irodában leadva, úgyhogy nem tudom elképzelni mi történt. :-((( Most úgy tudok írni hogy a netablakot lekicsinyítettem és áthúztam a jobb oldalra.

Teljesen be van repedezve az egész monitor, úgyhogy a jobb oldalán semmit nem látni. Fekete, fehér, kék és végig hajszálrepedések vannak. Valahol a monitor tetején érhette valamilyen ütés, de kurva erős mert meg van görbülve az egész monitor fele. El nem tudom képzelni mi történt... :-((((

Nem tudom mit fogok csinálni, majd szerintem mindig igyekszem kölcsönkérni valaki laptopját. Remélem azért valamennyire fogok tudni skype-olni. Jajj. :((

Na hát röviden ennyi. Tényleg nem tudom, hogy mi lett vele, elképzelni se tudom. Hát hirtelen most nem tudok többet írni csak gondoltam ezt elmondom. Hát...most per pillanat nem tudom hogy mit fogok csinálni. Majd valamit kitalálok és jelentkezem ha tudok.

puszi mindenkinek

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr702128169

w.padre 2010.07.04. 08:00:10

Na nem jó , de ez van manófülű,azért nem ez a világ vége,max ritkábban írsz hosszú adagokat,hátha te is tudsz kölcsönkérni.Lehet hogy valaki ráült vagy leverte amíg zuhiztál de végül is tök mindegy, az a lényeg,hogy jó volt a napod ezt a malőrt leszámítva, majd dob a gép valami alternatívát,fel a buksival mill pusza.

w.padre 2010.07.04. 09:11:25

Tudod a kiképzés alatt minden megeshet de bírni kell , hogy győzni tudj az oroszlán ellen a végén csak keményen.

AtaVica 2010.07.04. 09:20:27

Szia Öcsi!!!
Apának igaza van fel a fejjel!!! Nincs semmi baj!!! Tiszta survivör ,vagy hogy a tökömbe írják de birni kell!!!! Az a lényeg ne idegesísd magad, megtörtént az eset de változtatni már nem lehet rajta!!!! Fel a fejjel és ne szomorkodj!!!!!Ne feledd: " a ló fut a teve köp"!!!Vigyi Magadra és Csókolunk Milliószor!!! Quidate y besos muchosssss

ketina 2010.07.04. 14:14:11

Szia Manó!

Bocsi, hogy eddig nem írtam, 3 napig nélkülöznöm kellett a netet, valahova elszállt! Most pótoltam az olvasgatást. Szomorúan olvastam, hogy elszállt a laptopod, valószínűleg szó szerint, mert másképp mi történhetett vele!? De ne bánkodj, úgyis akartál venni, egy másikat, jobbat! Addigis majdcsak találsz vmi megoldást, okos, talpraesett vagy!! Írsz, amikor tudsz, a lényeg az, hogy továbbra próbáld magad jól érezni, és ha pihenő időd van, akkor pihenj, hogy ne legyél mindig álmos!:-)
Pénteken voltunk a Mamával a Matyinál, kérdezgetet mindenkiről és meséltük neki, hogy elutaztál,elrepültél egészen ámerikáig! Mondta, hogy tudja, látott a tévében! :-))))) Szóval, ha eddig nem tudtad volna, benne voltál a tv-ben és a Matyosz mindent tud rólad!!:-))))
Nagyon Sok puszi Neked, Mama, Matyi is puszil!
Remélem eltudod majd olvasni!
Nagy Öleleés!!!!
Ja, a képeket még nem láttam, most nézem majd a fészbukott!
pusz!!
süti beállítások módosítása