HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

 Koszonom a hozzaszolasokat, jol esett oket olvasni. :) Most a tabori iMac geprol irok, azert nicsen ekezetem. Tegnap este jofej volt mindenki probaltak vigasztalni, tobb kevesebb sikerrel. Eniko elvitte magahoz a laptopom ugy ahogy volt, nyitva, nem mertuk lecsukni es en nem tudtam volna hova tenni mert zsufolt a bunkom.

Ma reggel visszahozta reggelihez en meg beszeltem Cathyvel, a foszakaccsal (ja mar vagy hatkor felebredtem, nem igazan tudtam ejjel sem aludni). Szoval mindent elmeseltem neki, megmutattam a laptopot is, elegge sokkolta ahogyan kinez. Meg az, hogy az office-ban kellett tortennie, de sem o sem en nem tudjuk elkepzelni hogyan. Mert raadasul a fenykepezogepem is benne volt a taskaban es annak semmi baja (legalabb valami pozitiv).

Cathy nagyon segitokesz volt, mondta hogy elokerit valami szamitogepes csavot, aki megnezi hogy mit lehet vele csinalni (mondjuk szerintem nem tul sok mindent, de ok tudjak). Aztan Barbara-val is beszelt (o az egesz konyha fonoke es a taboralapito felesege, egy nagyon kedves nenike) es o felhivta az informatikust, aztan odajott hozzam hogy elmondja mit intezkedett, mondta hogy tudja, hogy ez milyen szornyu, de nyugodjak meg, ne izguljak, o maga fog intezkedni. Ez nagyon jol esett, meg ha nem is er el semmit akkor is kedves tole.

Munka utan elszaladtam a laptoptoltoert, most ott van minden az office-ban egy asztalon, kivancsi vagyok mi sul ki az egeszbol. A tobbiek egesz bizakodoak, en azert kevesbe, de azert sokkal jobban vagyok most mar mint tegnap este. :)

Bocsanat a tegnapi igen ketsegbeesett hangnemert, de a helyetbol adodott.

Majd jelentkezem a fejlemenyekkel, puszi mindenkinek!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr682129037

w.evita 2010.07.04. 18:39:58

Szia Nyuszóka!
Ne csüggedj, fel a fejjel, majdcsak megoldódik a dolog valahogy, addig meg írogatunk, ahogy tudunk!
Rettenetesen büszkék vagyunk rád, nagyon ügyesen kezelted a dolgot, és pusztuljon, meg aki összetörte a gépet, mert magától biztos nem harakirizett!:)A Móni (Kocsis) is rettenő modón üdvözöl, és csókoltat, mindenki neked szorít a környéken!:) Ádámnak és Krisztiánnak is köszi a támogatást, meg mindenki aki kint van segít!!
A képek remekül sikerültek, egy művész veszett el benned( tudom most kinyújtod a nyelved :)) Ne dolgozd magad agyon, pihenj amikor csak tudsz, csak keményen, ahogyan eddig! Csókolunk, ölelünk, meg minden! Anci

w.padre 2010.07.04. 19:58:03

Ne beszélj zőődséget, persze ,hogy nem jártál örömtáncot , ez nem meglepő ebben a helyzetben, hála istennek segítőkész a társaság és te is megértetted nem a világ dölt össze, ettől föggetlenül is be adhatta volna a kulcsot a ketyere.Látod jól feltalálod magad és frappánsan reagálsz a nehéz időkben is, csak így tovább, tudod az oroszlán de ezt csak mi ketten értjük ,sok pussz a atyád alias : " a öreg " ui.: és ez nem budha ez muj komoly !!

AtaVica 2010.07.04. 20:39:01

Szia mi Hermano!!!
Az az igazság hogy csatlakozunk Apáékhoz!!!( Mi meglepő):)Eszméletlenül büszkék vagyunk rád, és tényleg hogy nagyon ügyesen kezelted a helyzetet, és nagyon nagyon örülünk hogy vannak kint olyan barátaid akikre számíthatsz mindenféle helyzetben (Ádám, Krisztián) és innen is szeretnénk megköszönni nekik!!!!Ne aggódj, majd jelentkezel ha majd tudsz, mi itt leszünk és várunk vagy a skypén vagy a facén!!!! Nagyon Vigyázz magadra és milliószór Ölelünk, Csókolunk!!!!!!!!!!!

ketina 2010.07.05. 08:04:24

Szia Manó!

A Július 4-i bejegyzésedhez nem engedett hozzáírni, ezért ide írok! Érdekes volt, amit írtál, mert tudjuk, hogy ez nekik egy nagy nap és most láthattad belülről is! Még jó, hogy az ufók, most nem jöttek! :-)
Persze elég volt Neked a laptopoddal foglalkozni, de ügyesen vetted az akadályt,( büszke vagyok Rád!!) és tényleg segítőkésznek látszanak, a barátaid is, meg a vezetőség is!
Kíváncsi vagyok, mit tudnak intézni, még jó is kisülhet belőle!
Ne feledd Amerika a lehetőségek hazája, ők mindent megoldanak!! :-))
Sok puszi Neked és nagy Ölelés!!!
süti beállítások módosítása