HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Sziasztok!

Ma délben lesz ebéd, úgyhogy még kb. negyed órám van írni egy kicsit. A mai nap eddigi legnagyobb eseménye, hogy van net, még a staff lounge-ban is. Nem tudom mi történt, remélem megszerelték és most már jó lesz. Szurkoljatok! :)

Tegnap azért nem írtam a blogba, mert az esti meló után minden magyar felment Greg (Gergő) házához, ő már sokadszor van itt, úgyhogy külön háza van, beszarás mennyire jó, és ott lakik a tesójával meg asszem annak a barátnőjével. Mindegy. Úgyhogy oda felgyalogoltunk még munka után, tudni kell hogy betonút de az erdőben vezet. Kb. 1 órát voltunk csak fent, aztán páran visszaindultunk mert fáradtak voltunk. Addigra besötétedett, úgyhogy kértünk egy elemlámpát. :D Korom sötét volt, kicsit a hold világított meg a szentjánosbogarak (ami amúgy rohadt jól néz ki, olyan mintha kis ledek villognának az egész erdőben). Mondták, hogy őzek tuti hogy vannak az erdőben, de a medve sem kizárt, úgyhogy nem kicsit fostunk. Minden szartól megijedtünk, több kis fenyőfát medvének véltünk, majd idővel visszaértünk a táborba, megúsztuk. :)

Az állatokról jut eszembe, mókust már többször láttam a táborban de ma reggel munkába menet egy nyúl ugrált el mellettem. xD

A reggeli munka kicsit hosszúra nyúlt, de ma előbb van az ebéd, és csak 12:30-ra kell így visszamenni dolgozni. Nem tudom meddig fog tartani, lehet hogy tovább mert parent's day van, elvileg jönnek a szülők. Azok meg zabálnak. :)

Reggeli munka után visszamentem a bunkomba (szállás) kicsit összepakolgattam a cuccaimat meg kiszellőztettem. Ki akartam próbálni, hogy tényleg ott is bejön-e a net, de lemerült a laptop, úgyhogy felsétáltam a staff lounge-ba, mint írtam most innen írok. De lassan mennem is kell ebédelni, úgyhogy szerintem zárom soraimat. (azta a németek 4-1re verik az angolokat? nemsemmi. :D)

Jelentkezem ha lesz időm és lesz is mit mesélni. ;)

puszilok mindenkit, jók legyetek!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr482113910

w.evita 2010.06.27. 18:53:04

Szia Manócskaaaa!!
Tök jókat írtál a blogba, jót nevettem :) tudod, a medve nem játék!!! Jó kis helyen vagy!! Emlékszel mikor Bögözön mentünk sétálni az erdőbe este, ott is be voltunk szarva, hogy jön a medve!:) Reméljük most már jó lesz ez a hülye net!! Mindenki várja az újabb bejegyzéseket, csak győzzed írogatni! Vigyázz nagyon, csókolunk összeviszza!!! Anci

krisstike 2010.06.27. 19:02:36

Na helló!
Ha ilyen jól fizet ez a konyháskodás,meggondolandó az élet a továbbiakban.;)
Greg minden nap többször le-fel sétál????Nem egy kényelmes pali! :)
Csak így tovább Öcsém! :)
pusssz,
K.

AtaVica 2010.06.27. 19:05:21

Szia Öcsi!!! Juhéjjjj van net!!!! Na maradjon is eképpen!! Fenyő nem medve hacsak nem brummog:))azért óvatosan! Nem semmi lehet a környék remélem a fényképezőt is kattogtatod:) szentjánosbogaras látvány kifejezetten felcsigázott!!! Képzeld ma séta közben egy öleb betámadta Pupákot! Lógott Pupák szőrén majd Ata egy jól irányzott 45-ös lendülettel leválasztotta, öleb sértetlen némi szőrrel a szájában távozott és sértődésében betámadta a saját gazdiját is:) Pupák meg sétálgatott tovább mintha mi sem történt volna:) nem egy idegbeteg:)))Bocsesz én a németekre fogadtam:) de csak azért hogy Atával kötözködjek:)és nyertem:))) vigyázzá értek a focihoz:)
Erősen vigyázkodjál magadra! Várjuk az újabb híreket! Ja és bibibiiii nekünk is van már skype! Szeretve vagy Millió pusszantás AtaVica

w.padre 2010.06.27. 19:17:45

Idézet öreg székely " Az asszony nem ember a sör nem alkohol a medve nem játék " Szerintem ez fekszik a hamburger evők földjén is. Örülök , hogy jó a csapat a magyarok összetartanak, nem is beszélve a tekilásokról.Ügyes vagy büszke rád az egész család, minden le és felmenőd szorít nekeg és nagyon szeret.Holnap pihenj nagyot, ha megjavul a net. márpedig ez amerika, jobban tudunk dumcsizni.Ölelés özön , pussz !!!

w.padre 2010.06.27. 19:29:39

@krisstike: Szerinted miért nem a hamburger agyúak gyerekei dolgoznak a táborban és miért dolgoztatnak külföldi gyerekeket ezért a q,- va "jó" pénzért. Azért mer a kábult bennszülött, ennyiért fel sem emeli hízott párnáit.Szerintem ezt a témát ne eröltesd !!

krisstike 2010.06.27. 19:40:11

@w.padre: ...csak viccelni próbáltam...
süti beállítások módosítása