HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

27.
június

A meccs

winrudi  |  4 komment

Megint itt vagyok. Szerencsére még mindig van net, úgyhogy ismét tudok írni. Kemény volt a déli meló, igaz hogy csak kb. másfél óra, de azalatt folyamatosan rohangáltam a konyhában az edényekkel, én tettem mindent a helyére. Sajnos Jorge-t áthelyezték a konyhán belül, ő most takarítja az asztalokat meg ilyenek, úgyhogy én csinálom amit eddig ketten, meg beszélgetni se tudunk annyit. Át kellett öltöznöm, mert rámolvadt a műanyagkötény. :) De legalább így hamar megtanulom mi hol van.

Szóval munka után visszamentem a bunkba megmosakodni, aztán felbaktattam a staff lounge-ba, itt most már nem csak légkondi de net is van. Most megy az Argentína - Mexikó meccs, a táborból az összes mexikói aki nem dolgozik épp (vagy 25-en) körbeülték a tévét, kitettek egy zászlót fölé és ordítva nézték az egészet. A kapott góloknak azért annyira nem örültek...viszont sajna mire ők is lőttek egyet, addigra majdnem mindegyiknek vissza kellett mennie a konyhára dolgozni, úgyhogy azt már nem látták. Na mindegy, kész élmény volt így meccset nézni, mert volna az ember az argentínoknak szurkolni. :D Amúgy nagyon utálják őket, mindig bemutattak a tévének meg kiabáltak ha Maradonát, Messit vagy Tevezt merték mutatni. Amúgy érdekes, nem gondoltam hogy ennyire utálják egymást a latinamerikaiak, no biztos csak a foci... :)

Kb. háromnegyed óra múlva megyek vissza dolgozni, szerintem jó sokáig elhúzódik ma, mert mivel itt vannak a szülők (amúgy látni még nem láttam őket) 2 órán át folyamatosan vacsora van. Arra tippelek, mi meg végtelenítve mosogatunk majd. :) Na majd kiderül.

Amúgy bocsánat, hogy senki hozzászólására nem reagáltam még itt a blogban, de eddig örültem ha annyi netem volt, hogy egyáltalán én tudtam valamit írni. Na majd talán most már máshogy lesz. De mindig elolvasom őket (ha nem száll el a net közben), köszönöm hogy írtok! :)

Munka után remélem tudunk skype-olni Andival, majd szuggerálom a netet. Elméletileg holnap day offom van, bár aludni túl sokáig nem fogok tudni mert a gyerekeknek ébresztő van a bunk-ban olyan 7:45 körül. Na de legalább nem kell utána dolgozni menni. :D

Lehet meg kéne néznem holnap a medencét ha úgyis ráérek, vagy valamit csinálni, de szerintem úgyis kitalálunk valamit a többiekkel ha mindenkinek szabadnapja van.

Majd megírom mi volt.

puszi :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr942114587

Gaîté Parisienne 2010.06.27. 23:53:39

Hehe :D Viccesek ezek az angol szakkifejezések :D Elsőre flancolósnak tűnik, de megértem, mert velem az olasz környezetben ugyanez van. Tök jó, h jó a társaság is :D Most külföldremehetnékem támadt XD Nah pá :D

AtaVica 2010.06.28. 07:57:35

Hola Hermano!!!
Örülünk nagyon hogy van net, reménykedjünk benne hogy ez állandósul!! Óvatosan nyomassad az edényekkel és vigyi magadra!! A meccs: Érdekes volt nagyon!!! Eleinte az argentinoknak szurkoltunk, de megsajnáltuk a mexikóiakat, mert küzdöttek végig, meg ráadásul az egyik gól ügye lesgól volt!!! A forma1 is érdekes volt!! A hemilton megint szabájtalan volt, és a büntetése nem volt elég súlyos!! A ferrari betartotta a szabályokat és ezért szopogatniuk kellett!! Igazságtalan volt nagyon!!
Próbálj meg pihenni sokat, medencézzél(én is szeretnék)meg ilyenek!!!
Remélem a mai nap során skypezni is tudunk!!
Bekapcsolva hadjuk és akkor látunk majd ha fent vagy!!Jó Pihit és vigyi!!
Tu eres una bueno Hermano y Te quiero mucho!!!
Un Besito GRANDE

w.evita 2010.06.28. 10:15:51

Szia Manócska!
Jó volt olvasni, amiket írtál! Reméljük marad a net továbbra is!! Aludj jó sokat ma meg pihengessél, lazíts a sok hülye fazék meg szedőke után! Nagyit naponta tájékoztatjuk , mit hallunk(olvasunk) felőled, mondtuk, hogy jól érzed magad, kicsit lazíthat a szorításon! De tudod milyen!:)) Csókolunk nagyon, később skypolunk, ha tudunk!
Csóóóók:Anci

krisstike 2010.06.28. 11:00:18

Jó reggelt!
Nagyon jó,hogy van ez az internet dolog már a világban!Drukkolok,hogy működjön is! :)
Sokat gondolok Rád!
Vigyázz Magadra és amennyire csak tudod,érezd jól Magad!
Nagyon büszke vagyok az unokaöcsémre!:)
puszmancs,
K.
süti beállítások módosítása