HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Sziasztok!

A mai bejegyzés még az eddigiekhez képest is hiányos lesz szerintem, az előzőekhez képest elég régen írtam, úgyhogy sok mindenre már nem emlékszem.

A történések fonalát day offunk előestéjén, kedd este veszem fel. Aznap este munka után a dining-ban ültünk és előbb Ritával és Victorral, majd Memoval, Javierrel és Julioval, végül Krisztiánnal, Rékával és Gáborral beszélgettünk. Utána mivel másnap közösen volt day offunk, Krisztiánt felinvitáltuk a bunkunkba, hogy aludjon ott. Elmentünk a cuccaiért, aztán a bunkban szétszedtük az ágyunkat (két matrac van benne) úgyhogy már kész is volt a fekhely.

Másnap reggeli után útnak indultunk: Gergő, Andi, Réka, Gábor, Krisztián, Dávid és én. Először Callicoon városkájában álltunk meg a banknál, végre rákerült az első fizetés a kártyámra, le is vettem egy kis pénzt róla, és amíg Dávid és Krisztián új számlát nyitottak, körbesétáltunk kicsit, fotóztunk, nézelődtünk a boltokban. Nagyon hangulatos kisváros, sok képet csináltam. Rövid élelembeszerzés után folytattuk utunkat Woodstockba. :)

Igen, abba a Woodstockba, szerintem ez a név mindenkinek mond valamit (bár itt több mexikói is értetlenül állt, hogy miért ott mi volt?), ha mégsem akkor egy kis segítség:
hu.wikipedia.org/wiki/Woodstocki_fesztiv%C3%A1l

Itt van egy múzeum, de oda az idő- és pénzhiány miatt most nem tértünk be. Van nagy emléktábla is, a mező előtt, ahol a fesztivált tartották, itt megálltunk és mindenkiről csináltunk képet. Majd töltök fel. :) Furcsa érzés volt ott lenni. Örülök, hogy ide is eljutottunk.

Innen Skinners Falls felé vettük az irányt, ami egy közkedvelt fürdőhely a Delaware folyón. Itt van egy híd is, és kavicsos, köves, sziklás a folyó, úgyhogy enyhébb raftingolás is lehetséges rajta. Lehet nagy gumikat bérelni és azon leereszkedni a folyón. Kettőt béreltünk is, de én kihagytam, mert ekkor már eléggé meg voltam fázva, sajnos a vízbe is csak egyszer tudtam így bemenni, mert elég hűvös volt. A többiek Réka kivételével kipróbálták, tetszett nekik. :)

Amúgy a hely nagyon szép, számomra kicsit meglepően sokan voltak, de egész délután itt voltunk, nagyon jól éreztük magunkat. Hazafelé szép tájakon vezetett az út, majd bementünk Hancockba pizzázni a Little Italy olasz étterembe Andi sajtos csirke steak szendót evett :D). Finom volt, a falon Olaszország és Szicília volt kirakva egycentesekkel, képkeretben. Előtte a boltba is beugrottunk tusfürdőért, testápolóért és 29 centes zacskós levesekért. :D

Estére még filmezést beszéltünk meg a többiekkel, de ebből már csak mosás, filmcserebere és fáradt fetrengés közbeni beszélgetés lett, nagyon kifárasztott minket a nagy semmittevés. :D Másnap (tegnap) eléggé durva volt az ébredés, főleg hogy a megfázásom is ráerősített, a reggeli műszakot eléggé végigvegetáltam. xD Andi is délelőtt dolgozott, szegény ő is elég megviselten bóklászott. A délelőtti szünetemet muszáj voltam alvással tölteni, az viszont mintha kicserélt volna, szinte teljesen meg is gyógyultam. Már csak kicsit köhögök és néha fújom az orrom. Közben egy kiadós rémálmom is volt (csak hogy elég részletes legyen a bejegyzés :D) elátkozással, meneküléssel, verekedéssel. :D

Délután pedig pihentünk Andival, befejeztük a már korábban elkezdett Aranyhajat, amit amúgy már azelőtt is láttunk. Még mindig tök jó. :) Este staff meeting volt, de mi ezt erősen kihagytuk (psszt). Helyette inkább Andi, Krisztián, én, Javier és Julio beszélgettünk a dining-ban mindenféléről, nagyon jól éreztük magunkat, annyira jó fejek. Furcsa érzés órákig nem magyarul beszélgetni, de hasznos is, mert munka közben úgysincs nagyon lehetőség rá. Fáradásnak indulva elhatároztuk, hogy Krisztián ismét aludjon nálunk, mert eléggé beteg lett, láza volt, fájt a torka, stb. Úgyhogy ismét felcuccoltunk és igen hamar ágynak estünk, hogy reggel újra belevágjunk a melóba. :)

Andi ma délutános, így a délelőtti szünetben idén először lenéztünk a medencéhez, én még a megfázásom utórengései miatt kihagytam a vizet, csak napoztam; Andi viszont letesztelte a medencét is és megfelelőnek ítélte. :)

Most a délutáni szünetem van, végre megírtam a blogbejegyzést. A dining-ban ülök, az előbb jött ide hozzám egy idősebb férfi az amerikai CCUSA-tól, csak hogy mi a helyzet, minden rendben van-e, meg hogy már Andival is beszélt (ő épp bent dolgozik a konyhán), és csak azért jött hogy köszönjön és érdeklődjön. :D Szoktak amúgy táborokba kilátogatni, hogy nincs-e valami probléma a munkavállalók és a tábor között. Tavaly azt hiszem csak a Camp Leaders-től voltak.

Zárom soraimat, a múltkor végre képeket is sikerült feltölteni facebook-ra, az időrendet követve legközelebb Philadelphiás fotók várhatók és csak utána a Woodstock + Skinners falls. Valószínűleg egy rakás történést kihagytam, de ez már csak így szokott lenni.

Puszilunk mindenkit! :)
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr363071123

w.padre 2011.07.16. 12:46:33

Csocsi ! Az élménybeszámoló alapján igazán klassz lehetett a kiruccanás,sok érdekeset láthattatok . De ennyire összeszokott csipet csapattal nem csoda a jó szervezés és lebonyolítás.Reméljük a náthácska hamar elsuccan és kezdheted te is a lubickolást és az úszó edzéseket.Az ellenörös pasinak mondhattad volna,hogy elég jó minden csak az ingyen sör kicsit kevés !! Lényeg ,hogy simán elvagytok,ügyesen szervezkedtek.Itt végre elmúlt a hőség, csütörtökön a müh.-előtt 64 fokantyús volt a bretony, az má valami, már lassan kisül az összes összegyűjtögetett zsírom is. :) Alkalom adtán gyühetnek piccsörrök, vigyi,ügyi satubbi. Hódolattal az erőssen afrikai környezetből sok pussz én.

AtaVica 2011.07.16. 18:08:11

Szia Öcsi! Csőszájfék!! Elképzelve amit leírtál tényleg hogy gyönyörű lehetett a táj, meg a vadvizi megmozdulás. Ne bánkodj a strandos mártozós pihentetés miatt, majd bepótolod! Nálunk minden rendben van, leszámitva az idegeskedéseket ( Vicának a fönökasszonya egy .............. maricona, pinga, loca, caveza de pinga) :)) amúgy minden tutto!
Vigyi erőssen, meg hidd el a sör jó mindenre!!! Pusszantunk marhául!!!

ketike 2011.07.16. 20:19:34

Szia Manó!
Kicsit megkésve, olvastam soraidat, most is nagyon élveztem az élménybeszámolót! Klassz, hogy ilyen jó kis csapat jött össze, a megfázást ne vegyétek be állandó tagnak, nem jó barát! Remélem már meggyógyultatok!!
Képzeld 3 napot voltunk a Mamával Zalakaroson, kocsival mentünk, vezettem az M7-n és a Balaton mellett is, nagyon élveztem!
Sajnos holnaptól már én is dolgozom, véget ért a szabadság! :-(
Mikor lesz a következő kirándulás, hova? Várom a képeket is!
Nagyon sok puuussszziiiiii Nektek! Vigyi magatokra!!!
süti beállítások módosítása