HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Kedves olvasók!

Ismét van netem, időm és energiám, úgyhogy jelentkezem. :)
Valamikor majd most már tényleg lesznek képek és videók is, de örülök ha épp a laptopot sikerül magammal hozni, nem még a fényképezőket, kábeleket miegymást. De ami késik, az csak nyúlik.

A helyzet amúgy változatlan, az idő ugyanolyan, értsd: hűvös van, naponta legalább háromszor van egy tíz perces, mindent elmosó eső és a nap csak pillanatokra süt ki. Tavaly pont ennek az ellentéte volt, úgyhogy remélem majd lesz még jobb idő is.

Talán kijelenthető, hogy lassan visszaszokunk, illetve megszokjuk a munkát. Andinak kétféle beosztása van, vagy reggel 7-től van úgy kb. 14:30-ig, vagy 13:30-tól úgy kb. 20:00-ig. A salad barban dolgozik, ha ezt még nem mondtam volna.
Én pedig nagyjából 7:30-tól 9:30-ig, aztán 12:30-tól 15:30-ig, illetve 17:30-tól kb. 20:00-20:30-ig dolgozom. Ma mondjuk pont kicsit másképp van, ugyanis itt az első parent's day (ha valakiknek még esetleg ismerősen cseng eme kifejezés :D).
Ennek köszönhetően kicsit többet kell dolgozni időben, de legalább mind az öten dolgozunk, így kicsit könnyebb.

A potwashban gyakorlatilag kisfőnökké vedlettem, szinte majdnem mindent én döntök el. xD Mindenki úgy néz rám, mint egy megváltóra, hogy én ezt már tavaly is végigcsináltam. Vicces. :D
Ja amúgy kicsit megneveltem őket, illetve jobban megismertem, megmondtam nekik, hogy úgy dolgozzunk mint tavaly, mert azt amit eddig műveltek azt nem lehet, mert napi 12 óráig dolgoznánk. :D
Úgyhogy kijelenthető, hogy úgy tűnik ötünk közül csak a lengyel csávó az, aki olyan amilyennek elsőre tippeltem. Jó mert mind egyetértünk ebben, úgyhogy valamikor leülünk vele beszélni, hogy kicsit vagy aktivizálja magát, vagy megyek Ryan-hez hogy csináljon valamit mert vicces tempót diktál... :D

Szóval most már jobban megy a munka, lassan visszaszokom.
A szünetekben meg elvagyunk, nem vagyunk sokan magyarok, de amennyien vagyunk, annyian elhülyülünk. Andinak is elég nehéz a munkája, főleg a tavalyi után, de a társaság azért megdobja a dolgokat. A bunk-unk is jó lett már, Andi megint kitakarított a tegnapi
szünetében, meg ő is kipakolt végül, szóval egész otthonos lett. Egy éjjeli szekrényt is csinált nekem a wood shopban Andrew-val (ő a gyerekkora óta kint élő magyar). ^^

Tegnap kihirdették az utazásokat is, megint lesz Philadelphia és Niagara is, majd kitaláljuk mikor hova. Azt hiszem most nincs nagyon más újdonság, köszönöm a kommenteket az előzőhöz, jól estek csak nincs időm mindegyikhez külön válaszolni.

Andi és Máté nektek pedig még egyszer nagyon boldog születésnapot! ^^

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr673016291

AtaVica 2011.06.26. 17:56:26

Sziasztok Fiatalok! Bocsi Öcsi tegezhetlek még?:) Főnök úr?:) Már már Te vagy az öreg róka:)))) tök jó büszkék vagyunk rád nagyon!!! Reméljük azért jobb időtök lesz! Sok puszit Nektek vigyi Magatokra!!!

encsiko 2011.06.26. 23:05:16

Rudiiiii :)
olyan fura olvasni a bejegyzéseket...
jó lenne ott lenni veletek, mindenki nagyon hiányzik!!!

puszilok mindenkit, Nektek pedig kitartáááás!!

Ritámat csókoltatom!!

Encsiko

ketike 2011.06.26. 23:33:30

Sziasztok!! Gratulálok a kinevezésedhez! Büszke vagyok rád, Főnök úr! A jó fönök ismérve, hogy mindig következetes, ugyhogy a lengyel sráccal bizony el kell beszélgetni, ha nem akar rendesen dolgozni, de vigyázzatok ne maradjon nyoma! :-)))
Reméljük az idő lesz jobb is, és megint szép barnán jöttök haza, de türelem még van időtök!
Andinak Boldog Szülinapot kívánok!
Szegény, egy életre megfogja utálni a salátát?!
Csak így tovább, kitartás, sokkkk puussszzzancs!!!

w.evita 2011.06.27. 09:15:44

Szia Manócska, Andi!
Nagyon örülök, hogy ilyen flottul mennek a dolgok odakint, nagyon ügyesek vagytok!
A munkával kapcsolatban pedig teljesen jól csináltad a dolgot, meg kell mutatni nekik, hogy mit hogyan, úgy látszik kell hozzá némi magyar hozzáállás, meg talpraesettség, és megy minden! Nem hiába magyar az ember fia, lánya!:)
Andinak még egyszer, Isten Éltessen!!
Vigyázzatok magatokra, nevessetek sokat, puszilunk nagyon!!! :)

w.padre 2011.06.27. 17:34:04

Üdvözletem Direktor úr ! Nagyon ügyesen nyomatod,meg kell mutatni az arcoknak,hogy merre van az arra. Küldünk egy kis meleget itthonról,bár itt is zizi a idő,3 nap hőguta aztán fagyhalál a hítvégére, na de sebaj bíírjuk a gyűrődést. Továbbra is vigyor-humor miegymás,fő a jókedv,idővel a mexikói tekilások is ráhangolódnak,vigyi-puszi-ügyi-mill. smár!! Maradok távlatok nélküli, tisztelettel,a tyád , puzsa !!
süti beállítások módosítása