HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

19.
augusztus

Gyors

winrudi  |  1 komment

Minden rendben van velem, telnek a napok, jól vagyok!

Az utóbbi napok szüneteit főleg alvással, pihenéssel töltöttem, plusz net sem nagyon akart lenni a bunk-ban, ezért nem voltam skype-on, amit nagyon sajnálok.

Holnap megyünk a Niagarához, úgyhogy valószinűleg akkor sem tudok majd neten lenni, de holnapután már mindenképpen. Kiváncsi vagyok milyen lesz a holnap.

Képzeljétek, megjött az iPod-om. Tettem rá már zenéket, most a filmmel próbálkozom, szurkoljatok, hogy sikerüljön.

Most mennem kell még pakolni holnapra meg elkészülni, elvileg reggel 7-kor indul a busz, hosszú nap lesz.

Majd jelentkezem.

puszi mindenkinek! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr252232178

w.padre 2010.08.19. 07:38:10

Ókszi Balambér, várjuk az úti beszámolt , miegymást.Sok puszi !!!
süti beállítások módosítása