HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

16.
augusztus

Ulysses

winrudi  |  2 komment

Nos Woodbury-vel kapcsolatban azt akartam még ismertetni, hogy itt is nehéz ám megfelelő méretű ruhát találni, csak épp nem azért, mert minden túl kicsi rád, hanem mert túl nagy. xD

Eleve minden más méretezésű, rám az M-s pólók jók, néha az S-esek is. És áltaban ezekből nincs, hanem inkább L-től felfelé, az olcsó, utolsó modelles pólóknál az M-es és az XXL-es pólók aránya úgy 20-80%. De van XXXL-es is, képzelhetitek az mekkora, ha rám az M-s jó.

No ennyit a ruházkodásról. Ma late morning-om volt, ami ismét lazy day-re esett, szóval csak 5-re mentem dolgozni. 10.30-kor volt a reggeli, utána felmentem Gáborékkal a laundry-ba körülnézni, mert vannak ilyen itt maradt tárgyak, hát az összes ruha kicsi volt rám, viszont zsákmányoltam mindösszesen egy darab tollat, meg egy könyvet, az Ulysses-t James Joyce-tól. Beleolvastam, hát érteni nem értem, de hátha egyszer lesz ilyen angolom, meg amúgy 21 dollárba kerül, szóval a hülyének is megéri, főleg hogy a dzsuvában hányódott. :) Ő az:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Ulysses

Dél körül befeküdtem az ágyamba és háromnegyed ötig ki sem nagyon másztam, Dávid megcsinálta, hogy itt is legyen netem, úgyhogy skype-oltam és msn-eztem Andival, Anyáékkal, Csillával, Mónival meg Petivel is. Az esti munka könnyű volt, utána olvastam kicsit aztán a Field House-ba mentünk. Most nem volt olyan jó, valami baseball-szerű játékot játszottunk a mexikóiakkal csak nagy labdával és rúgni kellett, túlzottan nem jött be. Utána kicsit röpiztünk is, bár abban meg bénák voltunk, hát ez egy ilyen nap volt. :)

Most zuhanyoztam és ismét az ágyamon ülve irom bejegyzésem, 20 perc múlva éjfél. Holnap egy órával később van a reggeli, úgyhogy csak 8:45-re kell mennem dolgozni.

Azt hiszem ennyit mára, szép napot kedves olvasók! ^^

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr702224717

ketina 2010.08.16. 08:16:03

Szia Manó!

Örülök, hogy pihentél tegnap, ilyen napok is kellenek néha! Gratulálok a könyvedhez, még ha nem is fogod érteni emléknek jó lesz és ott fog állni a polcodon, mint az enyémen a Harry Pottered, ami már nagyon várja, hogy vissza vigyem, mert nálad jobban szeret lenni! :-))

Tegnap délután lemaradtam az EB-ről, így nem tudtam neked tudósítani, hogy nyertünk még 2 aranyat és 2 ezüstöt!!!

Ma se dolgozz sokat!
Nagyon Sok Puszi és Nagy Ölelés!!!!!
pussszzzziiiii

w.padre 2010.08.16. 10:32:23

Kedves Balambér ! Érdekes ez a méret eltolódás,olyan mint a vietkongoknál csak fordítva, akkor még én is gyerekméretet hordanék arrafelé,tiszta slank lennék,még a Davide Hússzálhóóf melett is szerepelhetnék mint lápi lidérc.Jó pofa a talált tárgyak osztálya,a könyv írójától a Most és mind örökké című vasalatos művet érdemes elolvasni, nekem nagyon tettszett annak idején a háború előtt.:) Nagyon rendesek a technikában jártasabb spanjaid ,minden trükköt be dobva segítenek neked.Csak így tovább sok pihivel, lazán a jó kis csapat vidámságával át succanni az utolsó métereken.Hajrá Apafej ! Hajrá Csipetcsapat ! Mill. ölel-bölel und todo besito panchito !!!
süti beállítások módosítása