HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

30.
július

New style

winrudi  |  2 komment

Ismét jelentkezem, a reggeli kávé mellé egyből dupla számot olvashattok. :) Csak vegyétek észre, hogy van korábbi irás is. :P

A mai nap jelentéktelenségére jellemző, hogy a legjelentősebb esemény a blogom megújulása. Az eddigit is szerettem, de ez szerintem sokkal szebb, meg jobban megy talán a témához. Andi szerint is jobb. :) Amúgy nem kell arra gyanakodni, hogy technikai zsenivé váltam, van kb. 20 gyári sablon, azok közül mondjuk ez meg a régi normális egyedül. Újat választottam. No ennyit erről.

Azt hiszem túl sok mindenről nem tudok beszámolni. Nehéz minden nap irni, úgy hogy azért ne aludjon rajta mindenki amikor olvassa (csak egy kicsit xD).

Szóval a délelőtti szünetemben skype-oltam Anyáékkal meg kicsit S. Katával is, megirtam az előző blogbejegyzést, stb. Ja még az előzőből kihagytam, hogy tegnap este konferenciában skype-oltunk, Andi, Máté meg én. Jó volt hallani kicsit végre az ő hangját is. :)

Petinek múltkor felemlegettem (véletlenül összefutottunk msn-en), hogy hetek óta nincs időm hireket olvasni, úgyhogy gyakorlatilag semmi otthoni infó nem jut el hozzám. Igy hirszerkesztésre adta a fejét és küld nekem napi egy e-mailt pár hirrel. Amúgy mindig szakadok a röhögéstől, olyan felvezetőket ir eléjük. :) Ezúton kis köszönnnnnyük.

Most Andival skype-olok, holnap reggel utaznak el az óceánhoz, annyira király (részletek a blogjában). :)

10-ig tudunk beszélni, utána all staff meating és már a múlt héten is ellógtam, pedig elvileg kötelező, csak semmi értelme és cserébe nem is nekünk szól, meg akkor már kezdtem beteg lenni. No mindegy. Ki lehet azért birni. Utána gondolom még beszélgetünk kicsit, aztán szunya. Krisztiánnal mindig együtt megyünk haza, egymás melletti bunk-okban lakunk, úgyhogy hulla fáradtan éjjelente még ott szoktunk kommunikálni a sötétben a két bunk között. :)

Berekesztem magam, holnap jelentkezem, úgy hiszem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr52186332

ketina 2010.07.30. 13:56:33

Szia Manó!

Jó ez a new style, csak hirtelen nem tudtam, hova keveredtem! :-) Ha nem történik semmi különös, az nem baj, folynak a napok rendes kerékvágásban! De ügyesen csüröd-csavarod a szavakat és rittyentesz belőle olvasni valót!
Éjszakás voltam,reggel nem bírtam a gép elé ülni, annyira fáradt voltam, most már délután van, elovastam gyorsan mit írtál, mikor felébredtem, aztán olyan éhes lettem a finom ebéded olvasatán, hogy előbb csináltam magamnak sült krumplit és csak most teli hassal válaszolok! :-)
Az elmúlt napokban megint rájöttem , mennnyire nem megy nekem az angol! Volt egy kanadai betegünk, akivel kellett kommunikálni.Az volt a szerencse, hogy ő értett egy kicsit magyarul! :-)
Megértem én, hogy mit mond, csak válaszolni nem tudok! Mondta, hogy ő sok szót tud magyarul, csak nem tudja összerakni mondatokba, mondtam Neki ezzel én is így vagyok angolul! De azért mindig megértettük egymást, jó fej volt! :-)
Jó neked, hogy ilyen klasszul megy az angol, meg gondolom már a spanyolt is jobban nyomod?! Mi van Jorge-val, meg a többiekkel, róluk nem nagyon írsz mostanában?
Sok Puszi Neked és Nagy Ölelés!!!!!!
Puuussszziiiiii

w.padre 2010.07.30. 18:12:22

Dííír Apafej ! Shuldigund de az előző etaphoz írtam kettőt,ott találod pááá pusziii !Hiába ez a sok front+ miegymás ölel atyád !
süti beállítások módosítása