HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Hello everybody,

Tegnap este reménykedve vártuk, hátha kinyit a gym, de ez nem történt meg, úgyhogy beszélgettünk nagyrészt. Magyarul tanítottuk Fabían-t, ennek (szerintebb) vicces oldalát facebook-on is közöltem, de muszáj ismét, szóval:

"Black bullhand makes noise on the black and white stones of the pharmacy." xD

Ezen túl az első magyaróra eredménye, a "Beszélek egy kicsit magyarul" és a személyes névmások. Elvileg ma folytatjuk. :D

Mellesleg most ismét a gym kinyitására várunk, szurkolunk, hogy megtörténjék eme esemény. Ma change over day volt, a két parent's day után. Ugye mindenki érti, hogy miről van szó? :)

A change over dayen van váltás a session-ök közt. Najó...megerőltetem magam. :D Szóval ez a két háromhetes szakasz közti váltás, mennek a régi gyerekek, jönnek az újak. Ami még jellemzi ezeket a napokat, hogy a parent's dayeken rohadt sok munka van, a change over-eken pedig a legkevesebb. Ami az időjárást illeti, a felhőszakadás és a szikrázó napsütés és a kék ég váltogatta egymást, kb. óránként. Lényeg, hogy itt se normális az időjárás. :)

A délelőtti szünetemben befejeztem a könyvem, kávéztam és skype-oltam. Aztán az ebéd után rendet raktam a bőröndömben és előbányásztam a holnapi úthoz szükséges kellékeket. Most pedig most van. :)

Holnap Philadelphia, már nagyon kíváncsi vagyok, meg jó lesz ismét kimozdulni a táborból. És sokan is megyünk. :-)

Majd jelentkezem az élménybeszámolóval, de valószínűleg csak holnapután. Ja igen. A cím az ebéd volt, ez a kedvencem itt, finomnak is nevezhető. ^^

pápá

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr912162627

w.padre 2010.07.21. 17:18:31

Díír Manolo ,jó kirándulást, várjuk a történéseket, meg a fotókat.Vigyi-puszi !!
süti beállítások módosítása