HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

10.
július

Hoki

winrudi  |  7 komment

Halihó!

Tegnap egymás után tudtam beszélni Anyával-Apával, Atával-Vicával és Andival is. ^^ Úgyhogy jól indult a nap a délelőtti szünet közben, végre Anyát is láttam kb. 5 másodpercre. :D De legalább ti láthattátok orcámat. xD

Atának üzenem, hogy kitartás, menni fog a munka és lesz jobb! ;) Apának, hogy no cerveza, no trabajo! Anya te meg gondolj rám mindig ha mutatod a sorhajóhadnagy altábornagy vezéralezredes utca hat szám alatti lakást. :D Andinak egy csókot, egy ölelést és egy kiskiflinagykifli August Rush-os alvást küldenék. <3 És mindenki aki szereti. :D A többieknek egy puszit/ölelést/kézfogást/vállveregetst (mindenki válassza ki mit szeretne).

Üzenet mindenkinek rovatunkat olvashatták. További híreink:

A délutáni szünetemben végre kipróbáltam a medencééééét! Juhéjj. Nem valami nagy cucc, de jó meleg a víz, kicsit úszkáltam meg napoztam, aztán jöttem vissza dolgozni. De nagyon örültem már neki végre. Ma is terveztem de éjjel többször is esett, kicsit hűlt a levegő és be is van borulva, úgyhogy ezt elhalasztom.

Az esti munka után a mexikóiak kihívtak minket egy hokimeccsre. :D Van egy óriási tornaterem ahol lehet focizni, kosarazni, röpizni és hokizni. Ez úgy hoki, hogy olyan mint a floorball, csak nem labdával hanem koronggal kell játszani. Nagyon jó volt, vagy egy órán át játszottunk, közben beállt egy szlovák és egy román teniszes lány is meg mexikóiak is átálltak hozzánk, hogy egyenlően legyünk. Fárasztó mint az állat, mindenkin tocsogott a ruha.

Utána még röpiztünk is, úgyhogy kellőképpen elfáradtunk. Hazafele úton sikerült kimennie megint a bokámnak, bár szerencsére nem annyira mint a múltkor, de azért fáj. Igyekszem most pihentetni pár napig, amennyire tudom munka közben, bár vasárnapra is hívtak minket hokizni, de szerintem azt ki kell majd hagynom. :( Sebaj már megszoktam, hogy mindig történik velem valami. :D

Tegnap jött a konyhára egy új magyar srác is, Dávid. Krisztiánnal dolgozik, neki meg az egyik mexikói kollégája elment (finoman fogalmazva) miután egy laptop-lopási ügybe keveredett. Elég bonyolult és csúnya sztori, nem is tudok minden részletet, annyi a lényeg hogy már hazament.

Ma kaptam egy e-mailt, jövő szerdán jön még egy új magyar fiú. CCUSA helyezte el, ami nem tudom hogy lehetséges, úgy tudtam hogy csak június 27-ig volt elhelyezés. Válaszoltam neki, majd kiderül.

Most Ádámmal ücsörgünk a dining-ban, délelőtti pihenőnket töltjük és ennek gyümölcsét jelen soraim képében élvezhetitek. Azt hiszem nagyjából ennyi az új történés, ha laptop-ügyben lesz haladás, feltétlen megírom.

Megyek olvasom a könyvemet, még majdnem 1 órám van munkáig, addig pihiii.

Aki munkásember az ne dolgozza halálra magát, aki meg deák az élvezze a nyári pihenést helyettem is! ;)

aviszonlátásra

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr802143131

hmm.Peti 2010.07.10. 18:45:13

Nahát kedves Csátike, itthon kezd elromlani az idő, csak most felfelé, mivel holnaptól megint kánikula, meg 35 fok lesz, a Balaton is 28 fokos, ráadásul az MSZP is ma kongresszusozik (addig sem unatkoznak).
A nyár teleget. Lassan, de biztosan halad, kicsit unalmasan, mivel az emberek zöme rejtélyes körülmények között eltűnt msn-ről, lehet, hogy valami nyaralási-fesztiválozási láz lett úrrá az ifjakon, s elvesztek Woodstock ködében. No nembaj, addigis olvasok, lám, most is. Meg most közbe' írok.
Nah te meg jó legyél, aztán egyszer csak összetalálkozunk már itt a neten, ha jól időzítünk és billgécc is úgy akarja.
No kézfogás, vállveregetés, s a kis Lakatos Számináminá nevében is üdvözöl: Peti.

AtaVica 2010.07.10. 19:08:13

Szia Manó!!
Tökre de nagyon jó volt tegnap látni hallani, mi is integettünk ám veszettül csak kamera hiányában ezt kevésbé sanszos hogy láttad:) Na végre sikerült a medence teszt! Nagy mérkőzés lehetett mikor két ilyen jelentős hoki nemzet összecsapott:) Na de ki nyert? Bokában légy egy kissé óvatosabb! Ata nagy álma, hogy ha legközelebb sikerül skypén beszélni látni, képileg és hangilag akkor uszíts rá egy mexikóit:))) Én majd csendben röhögök a háttérben:) Munkában kitart! kitartóan keres másikat!!:) Ez a mostani annak lenne jó aki a maratonra edz, bár azok is esznek azért néha, lehet ezt a munkáltató nem tudja. Vigyázz magadra! Nagy ölelés! Puszilunk nagyon! Szeretve vagy!!!

w.evita 2010.07.11. 08:55:30

Szia Manócska!
Élvezettel és némi vigyorgással olvastam, legutóbbi bejegyzésedet! Jó sok mindent csináltál, pedig nem is volt off day-ed vagy mid!:) Mindjárt eszembe jutott, hogy nem raktuk be a bokavédő céleszközödet:), de hát nem lehet mindenre felkészülni! Pihentesd, borogasd, meg ilyenek(ha tudod)! Ugy tűnik, helyet cserélt az időjárás most itt van rohadt, dög meleg,ott meg hűvösebb. Apával itten tengődünk, mostan a meleg miatt még szórni sem nagyon tudunk, mert odaégünk az aszfaltra!:) Rengeteg dolgom van gondolok rád (nemcsak amikor a sorhajóhadnagyvezérezredes utcát mutatom), szorítok Atának, hogy bírja a munkát, és aggódom, mindenkiért mint mindig! Olyan vagyok mint Terézanyu,ja azt kölcsön adtam a Moncsinak, akibe bírt belebújni egy kullancs, ami beszakadt sajátmaga által történő kivételkor. Szóval zajlik az élet. Csókolunk, Ölelünk, puszilunk, titkospuszilunk, meg szeretünk nagyon!! Anci.

w.padre 2010.07.11. 09:49:10

Síír Díír Manolito ! Lehet hogy a következő meccset szurkolóként kell végignézni, de ezt az időt is használd ki hidegvizes borogatások le-fel tekergetésére sajgó bokádon. Ahogy az őrült eppanyolok mondják , boca linda azaz ennek a Linda nevű lánykának formás a bokája !Tök jó , hogy az új arcoknak már te tudsz majd tanácsot adni, mint vén táborozó,csak így tovább,mill pusza üdv a galerinek.Maradok ördögárokmély tvisztelettel , demszkigrád a kisuccán balra. Pá ! u.i.: a város neve hamarosan változik :)

krisstike 2010.07.11. 14:41:02

Szia Öcsém!
Gyorsan bepillantottam az Életedbe...és örülök,hogy jól vagy!(A laptop ügyet kivéve.)
Ülök a gutai gangon és vajmiféle csuda módon,rákattantam a netre!Ezért sietek.
Kalandos napjaid vannak!Vagy csak Te írsz ilyen érdekesen?Mindenesetre olvasmányos! :)
Még meglesem a képeidet,ha tudom.
Vigyázz Magadra ahogy csak tudsz,jó pihit a végére és Andinak is puszi :).
Sziasztok,csók,
K.

hmm.Peti 2010.07.11. 18:33:08

Helyreigazítás: a Hoki című írás kommentjei közé sajnálatos hiba csúszott általam (2010. 07.10.). Az ott említettek között tévesen úgy szerepelt, hogy a Balaton vize 28 fokos. A helyes hőmérséklet: 24°C. A tévedésért elnézést kérünk.

ketina 2010.07.12. 15:57:26

Szia Manó!

Visszatértem a való világba, ma már dolgozom ezerrel! Jelentem a Balaton tényleg 24 fokos, volt a hétvégén, de napról napra melegebb és baromi kellemes volt benne úszkálni! :-)
azon kívül nagyon jó volt a Balaton Sound és a koncert, harmadik sorból élvezhettem! Ha sikerül összehangolnom Erika laptopját a telefonommal teszek fel képeket a fészbukra!
Klassz volt olvasni, hogy mennyi mindent csináltál, úgy tűnik azok a napok jobban sikerülnek mikor dolgozol! :-)
Mennyi könyved van még olvasatlan, mi lesz veled, ha elfogy, ha ilyen ütemben haladsz?!
Én már az utolsó könyvet olvasom, nagyon lassan haladtam vele, hogy sokáig kitartson. Ha befejeztem, kölcsönözhetek a tieidből valamit?
:-))
Nagyon Sok Puszi NEKED továbbra is!!!!
süti beállítások módosítása