HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Tegnap este legalább a gym összejött, háromnegyed kilenc után kegyeskedtek kinyitni a mi tiszteletünkre. :)

Utána gyorsan lezuhiztam és jöttem vissza a diningba, hogy tudjak skype-olni Andival, egész sokat tudtunk beszélni, ahhoz képest hogy milyen későn jöttem fel. ^^

Nagyon szar volt megint munkára kelni a day off után, de aztán visszarázódtam. Ráadásul Ádámnak is day offja volt, szóval CÖHH. :D Amúgy minden rendben, rohadt meleg van, ma délután úgy nézett ki hogy esni fog mert olyan pára van mint a dzsungelben. Vágni lehet a levegőt. Nagyon durva.

Nem tudom, hogy írtam-e, tegnap befejeztem a könyvet amit olvastam és el is kezdtem a következőt (hatalmas esemény), ma sokat haladtam vele a szüneteimben. Munka után megint el tudtunk menni a gym-be, jó volt. :)

Utána ismét zuhi és most megint skype Andival, jó kedve van, tök jó látni, hogy mosolyog. (<3). ^^

Ígérem, holnap igyekszem olyan időtájban neten lenni, hogy az otthoni idő szerint is elérhető legyek, mert már hiányoztok, gondolom én is (:D).

pápuszi

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr942140016

andiusa 2010.07.09. 05:24:12

Én mindig mosolygok!csak néha elbújik.munkába sose jó felkelni. jobb ha hozzászoksz pár 10 évet még fogunk dolgozni;). Miami tartsa benned a lelket. <3 milyen jó lesz pihenni a bícsen! IMÁDLAK

w.evita 2010.07.09. 16:03:54

Szia Manócska!
Örömmel veszem, hogy ismét van bejegyzés, rossz volt,hogy nem írtál:( Gondolom, hogy nem sok minden történik veled ottan a táborban! Tegnap mire válaszoltam a facebukos bejelentkezésre, eltűntél, azt hittem lemarom az arcomat! :) na mindegy reménykedem, hogy ma azért valamivel többet tudunk beszélni, mint tegnap! Majd bűvölöm a skypét :) Addig is csókolunk ezerrel! Anci.

w.padre 2010.07.09. 18:19:16

Díír Mr. Manolító ! Jó vol már látni, jó képességű fiacskám, még mindig jól nézel ki( hiába , nem esik messze apa a fiáttól) ez régi sportugál bölcsesség, de a navahóók is igy tudják.Üdvözletem a sorstársaidnak szíímpáátikus ifjoncok, nagyon dobogós a társaság.Még a mariconsito is aki fertály óránkkén, cigánykereket hány és régebbi Vringlis Spirkx nótákat dúdol nagy lelkesen.Illjenkor a műértő közönség megértően halgat,hiába a művészet nem ismer konrádokat. Maradok tisztelettel üköd, mill besito !
süti beállítások módosítása