HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

07.
július

Day off 2.

winrudi  |  6 komment

 Tegnap lazy day volt, úgyhogy csak ét étkezés volt, emiatt kicsivel több szabadidőt élvezhettem. Egész nap mentek buszok Hancockba, vitték moziba a gyárekeket és lehetett menni a staffoknak is. Este dolgoztunk Ádámmal mint a gép, hogy elérjük az utolsó turnust, szakadt rólunk a víz, utána rohantam átöltözni. Utána kiderült, hogy még egy óránk van indulásig, úgyhogy teljesen feleslegesen dolgoztuk halálra magunkat.

Főleg, mivel be sem jutottunk, mert feljött egy nő a buszra, aki mondta hogy sajnálja, de 350 gyereket visznek 330 helyre, úgyhogy a staffoknak nem lesz hely. Buktuk a mozit. Este beszélgettünk, asztalihokiztunk (olyan mint a csocsó csak hoki) meg hasonlók.

Ma reggel az ébresztős ember szerintem elfelejtette a mi bunkunkat mert 7:54-kor jött be, és 8kor van a reggeli. Igy végül gyakorlatilag egyedül ettem és csomót kellett rohangálni mire összeszedtem a kajámat. Gondoltam nem baj, legalább úszom egyet. Visszagyalogoltam a bunkba, átöltöztem, elmentem a medencéhez, ahol a lifeguardos nő közölte, hogy nem működik a tisztító, ha nagyon akarok bemehetek, de nem ajánlja pedig ő tavakban, folyókban is szokott úszni.

Visszamentem megint a bunkba, akkor már szakadt rólam a víz ismét (35 fok), lezuhanyoztam. Onnan staff lounge, majd megpróbáltunk biciklit szerezni Enikővel (neki is ma van day offja) aztán csomó gyaloglás után arról is letettünk. Visszamentünk megint a medencéhez, már vannak benne gyerekek (!) de mondta a nő, hogy a fejünket azért ne nagyon tegyük bele. Mondtam hogy ezt inkább kihagyom, Enikő ott maradt napozni.

Most megint visszagyalogoltam a diningba, innen írok, Ádám gépéről. Gyakorlatilag a éfl napot a melegben baktatással és bosszankodással töltöttem, eddig remek. Igyekszem felhajtani a laptopos embert de eddig még sosem volt az irodában amikor arra sikerült járnom. Talán majd később.

A gym napok óta zárva van, lehet hogy ma már nyitva lesz. Remélem, mert jó lenne legalább egy szem értelmes dolgot csinálni, mielőtt megint kb. másfél hétig gürizek. Hú összességében ez ismét egy nagyon pozitív bejegyzésnek sikerült, már látom. :D

Legalább nem kell dolgoznom. Már az is valami. :D Nemsokára ebéd, nagyon éhes vagyok, majd utána olvasok vagy nem tudom. Lehet kiderítem, hogy lesz-e gym ma este már.

No nem szenvedek tovább, hogy valami pozitívat is mondjak, van pár utazás a nyár során amire tudsz menni, ha akkorra kéred a day offod. Felirtam magam, július 20-án megyek Philadelphiába, augusztus 19-én meg a Niagarához. :) Előbbi 30 dollár, utóbbi 50, így mondjuk kajával együtt remélem kijön kb. 100 dollárból, az nem olyan nagyon vészes. Legalább látok is valamit a nyár során, nem csak a fazekakat. 

Másik utazós fejlemény, amit lehet még nem mondtam, hogy a munkám után maradó kb. egy hétnek az első felét Miamiban töltjük majd Andival és csak a másodikat New Yorkban. Már nagyon várom. :)

No búcsúzom, mert már pakolják ki körém a kajacuccokat és Ádámnak is vissza kell adnom a laptopot (igen Ádám, tudom hogy nagyon keményen dolgozol, helyettem is, ügyes vagy :D és kabbe mert neked holnap lesz day off és addigra tuti hogy megszerelik a medencét :P).

Ne tessék megijedni, nem olyan szar ám a helyzet, mint ahogy soraimból kitűnhet, de hát a negatívumokról is be kell néha számolni. Ígérem, most ebéd után újrakezdem a napom, és csakazértis JÓ lesz. Kész.

;)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr762136632

w.padre 2010.07.07. 21:49:17

Manófülű, kitartás ez megfelel egy délbalkáni pajonír tábor szervezettségének és körülményeinek,úgylátszik a hülyeség koncentrálódik időközönként, lehet ,hogy a sajtburger vs. bigmakk című alkotásról maradtatok le, ami így belegondolva nam is gáz. Figyelj mert lehet , hogy David Hessszel hóf is megjelenik a medansziénál és szedi a algákat. A lényeg az hogy nincs megszakadás és ha csak olvasgatni tudsz a kukorica darabolás hejett már az is siker.Én például térden mászkáltam a változatosság kedvé ért, egy sikeres nyugatnémet tudós álltal tervezett gépjármű belsejében, nem mazoizmusból ,hanem mert hozzáférhetelen zugokba rejtett állkatrészek cseréje volt esedékes, bratyód meg sééf zakóban + kockás fül ig jymmire hajazó gatyókában nyomta az ipart,( majd nem felkeveredett egy hondurasi gépre ) de biztos elmeséli. Na de kitartás , az idő múlik a gumi nyúlik ,folyik az idő fojása és fogyik a bigmakk. Mill besito panchito mio !!

ketina 2010.07.07. 22:45:51

Szia Manó!

Remélem azért a napod második fele jobban sikerül majd, ez így eddig nem hangzott vmi jól! De legalább nem dolgozol, másfajta rohangálással töltöd a napot! :-) Mit csináltok esténként a gym-ben?(persze, ha nyitva van)
Én most éjszakás vagyok, és reggel irány a Balaton, megyek a Balaton Soundra és az esti Pet Shop Boys koncertre, aztán vasárnapig még Balatonlellén leszek. Ugyhogy most pár napig nem fogok írogatni, de azért ne ejts emiatt könnyeket! :-))
Tök jól hangzik az a buszos kirándulás, remélem oda tényleg eljutsz majd!!
Nagyon Sok puszi, Nagy Ölelés, mindez szorozva 4-el, hogy a hétvégéig kitartson!!! :-)
Köszönet Ádámnak a LAPTOPÉRT!!!

AtaVica 2010.07.08. 06:25:11

Szia Öcsi!!!
Nem egyszerű dolgok ezek, vannak amik nem úgy jönnek össze de le kell szarni!!! Én is belenyultam a lecsóba rendesen!! Gyakorlatilag úgy nézek ki abban a bizonyos ruhában mint egy bohóc, és szopogatok egész nap! Nem érzem a lábam, és most próbálom megerőszakolni magam hogy igenis lassan el kell indulnom dolgozni!! Próbálom leszarni a dolgot, és nyomatni, de csak finoman!!!Szombaton leszek szabadnapos utánna meg kedden!!! Neked is csak azt tudom mondani Öcsi, hogy szard le a rosszat!!!Fel a fejjel és kitartás ezerrel(én is ezt próbálom)!!!Vigyázz magadra nagyon, és Csókolunk milliószo!!!! :)

w.padre 2010.07.08. 08:00:00

Szia Manócska!!!
A fent jegyzett beírásod nem valami hapy, remélem aztán már jobban alakult a napod! Még jó, hogy ilyen fesztivál táborba vagy, bár ahogy látom te ennek csak a negatív oldalát látod! Csinálják ezek a fesztivált rendesen! Remélem azért a nyár folyamán némi pozitív élményt is szerzel!:)A kirándulások biztos nagyon jók lesznek! Végük is itthon se jobb a helyzet, szopogatunk mi is, ahogy a fenti hozzászólásokat olvastad! A meleg itt is támad a hétvégére már itt is kánikula lesz! Ádámot külön megemlíteném a hozzá szólásomban, nagyon aranyos, hogy kölcsönadja a laptopját, köszönet neki érte! Reméljük, hogy egyszer a tied is megjavul! Jó lenne ha most már valami jó is történne veled!! Mi szorítunk, hogy így legyen mást nem tehetünk! Nagyon, nagyon csókolunk, össze meg vissza!:) Anci

orban 2010.07.08. 19:58:43

Kedves kolléga úr!
Üdvözletemet küldöm a mednecétől hozzád, a potwashba!:D egyszer nekem is jár egy kis day off...de sajnos már csak 53 napig nézhetjük egymás fejét a sok fazék közt..szomoru dolog nagyon...:D
amugy kedves Ketina, igazán nincs mit, szívesen odaadom Rudinak a gépet, de ha nem adnám akkor ugyis elvenné erővel, ugyh igazából mindegy is...:D
na te meg ne panaszkodj annyit Rudi, aranyéletünk van itt...;)

andiusa 2010.07.08. 22:43:36

Sziaaaa!vegre tudtam regisztralni! naprol napra jobb elso nap azt hittem borzalmas most meg alig varom a jovo nyarat pedig meg itt vagyok de ismertek ez tolem nem furcsa:))kitartas!!!eros vagy es mindenki nagyon buszke rad!imadlak!jo dolgunk van azert itt amerikai foldon:)))
süti beállítások módosítása