HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

01.
július

Laundry

winrudi  |  3 komment

Rájöttem, hogy mindig akkor jut jól eszembe hogy mit kéne leírni, amikor nem vagyok netközelben. Aztán amikor ideülök, minden elúszik a fejemből. xD És mindig elfelejtem megnézni, hogy hol ért véget az előző bejegyzés, úgyhogy szerintem néha kimarad valami. Sebaj, írói szabadság. :D

Nos, melegebb az nem lett. Inkább hidegebb. Állítólag ma éjjel még hidegebb lesz, elvileg utoljára, de ideje is, mert több mindent egyelőre nem nagyon tudok felvenni magamra alvás közben. Megnéztem neten az előrejelzést és péntekre már melegszik, aztán megint 30-33 lesz nappal és 17 körül éjszaka. Akkor meg az lesz a bajunk... :)

Ja és rájöttem egy számomra érdekes hmm...földrajzi(?) jelenségre. Szóval itt délben tényleg a fejed felett van a nap és emiatt olyan furák az árnyékok. Főleg napszemüvegben. Minden olyan kontrasztos lesz, most még van pár felhő is és néha olyan furák a fények. Ugye milyen érdekfeszítő? :P

Tegnap néha gondolkodni is volt pár pillanatom és egy kicsit már úgy éreztem, hogy tud majd ez az egész nekem hiányozni is később. Biztos furcsa lesz itt hagyni. Amúgy azt beszéltük, hogy egyszerre telik nagyon gyorsan és lassan az idő. Furcsa hogy már több mint egy hét eltelt, de közben néha úgy érezzük, mintha hónapok óta itt lennénk és ismernénk is egymást.

A munkában nem sok változás van, maximum annyi hogy szerintem gyorsabban megy, kivéve ha nem találnak ki valami plusz feladatot. Tegnap kicsit a kajakiadásba keleltt besegítenem (a gyerekek hülyék. Na jó nem mindegyik, de sokan :D), máskor répát kell pucolni vagy tepsit pakolni mirelit gofrival, hamburgerhússal, miegyébbel.

Tegnap este átadtam Gábornak (látod megint szerepelsz a blogban :D) a laundrymat (szennyes), remélem túlélik a ruhák a mosást, bár biztosított róla hogy igen. Meglássuk. Szerinte az összemenésre nincs nagy esély, ugyanis a forró víz is max. 10 fokos, lévén nincs fűtszál a gépben...maximum mindegyik unique, special, crazy and funny lesz :D (ezt majd egyszer később megmagyarázom --> balladai homály).

A tegnapi vacsora volt eddig a legfinomabb kaja, parmezános-paradicsomos rántott csirke tésztával. Megtoldottam még egy kicsi saláta + ezerszigetöntet és görögdinnye kombóval. Erről most úgy éreztem szintén meg kell emlékeznem. Ja ismét vízizű kávét fogyasztok, de találtam édesítőszert, így már elmegy egy szarabb gépi kávénak. :)

Azt hiszem, most egyelőre ennyi. Mindenki legyen crazy és funny, aztán majd el is mesélem.

pápuszipá

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr82123533

ketina 2010.07.01. 17:41:18

Szia Manó!

Kezd nagyon költői lenni a stílusod, vegyítve az angol kifejezésekkel, már csak még egy kis éjszakai sétálos medvés story hiányzik belőle és az lesz igazán alternatív! Éljen az írói szabadság!! ( csak győzzünk követni:-))
Egyébként én mindig így vagyok a bevásárlással, mint te azzal, hogy mit is kéne írjál, amint belépek a boltba rögtön elfelejtem mit akartam venni!:-)
Örülök, hogy találtál már finom kaját is, már csak a kávét kéne még feljavítani, tej nincs, hogy tejcsikávét ihatnál?! Egyébként ezt sose értettem, hogy tudják meginni azt a vizes löttyöt, amit ők kávénak hívnak!
Azt akartam már kérdezni, hogy miért a tábor lakó gyerkőcökkel laktok együtt? Azt hittem a személyzetnek külön szállása lesz? De felügyelnetek nem kell rájuk, arra van ott vki más?!
Az pedig szerintem teljesen normális, hogyha úgy érzed hiányozni fog, hiszen hosszú ideig leszel, és a társaság is jó! De gondolom a meló annyira nem fog hiányozni! :-)
Vannak ott olyanok, akik már többször voltak?
Ti,a tábor lakóknak szervezett programokra nem mehettek? Egyáltalán mit csinálnak nekik?
Na, ha van kedved majd válaszolj, ha ihlet hiányod lesz! :-))
Sok puszi Neked!!!!

w.padre 2010.07.01. 18:18:20

Szia papinek! Nagyon pipin látod a dogokat,remélhetőleg már a fagyási sérüléseket meg ússzátok a jobb idő bekövetkeztével.Megnéztük a mexikóiakat , nagyon arc brigád, szimpik.Zabolázzátok meg az új figurákat, tudják merre van az arra.Pusza. Zárom soraim, maradok tengermély tisztelettel a viszontírásra.

AtaVica 2010.07.01. 18:31:20

Sziaaa Öcsi!!!
Képzeld már van is netünk!! Én nem tudom hogy a kuki faszában sikerült, de meggyógyult!!!!
Arra is gondoltunk hogy lehet hogy nálunk is vannak honvágyas amerikai gyerekek és kikapcsolták a netet!!!:))))Most már követjük az eseményeket, ujra a vásznon vagyunk!!!:)
Sajnálom hogy ilyen hűvös van, lehet mégis jó lett volna a zsák de háló!!!
Itten olyan meleg van hogy a Pupákra ráolvad a ször!! :)Reménykedünk benne hogy holnap tudunk majd skypézni is!!! Érezd nagyon jól magad, a melóval suave y finamente!!! Marhául csókolunk cao!!!
süti beállítások módosítása