HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

A mai nap nagyon hamar eltelt. Erre egyetlen magyarázatot találok: nem kellett dolgozni (day off). :D Holnaptól ismét meló, legalább egy hétig mire újra pihenőnap.

Hajnalban néhány kedves amerikai légy ébresztett, mielőtt az ébresztős pali betört a bunk-ba és felkapcsolta az összes villanyt. Imádom. xD

Valamilyen sugallatra elhatároztam, hogy ma gyümölcs-zöldség napot tartok, ezt a reggeli során még sikerült is betartani. Az ebéd alkalmával már telizabáltam magam, csakúgy mint eddig mindig. Hiába, USA. :)

A kettő között neteztem, tudtam skype-olni Andival, anyáékkal és Atáékkal is. Végre. Lehetett volna menni vásárolni busszal, de 15 dollár + a kaját is neked kell állni. Azért, hogy vásárolhass. Úgyhogy inkább kihagytam és pihenéssel töltöttem a napot. Délután teniszeztünk Ádámmal és Marcival, tök jó volt. (kiegészítés: Ádámot megvertem 4-3-ra, Marci megvert 3-1-re. Ezt most Marci külön kérésére közöltem. :D)

Most visszajöttünk a staff lounge-ba, itt tesszük a semmit, én meg írok. Lassan talán Krisztián is végez végre, aztán kitalálunk valamit, hogy ne unjuk szét magunkat és ő se a konyhát lássa egész nap.

Biztos kifelejtettem pár dolgot, de most kicsit ihlethiányban szenvedek.

bye all :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr422117606

ketina 2010.06.29. 10:31:11

Szia Manó! Ma kegyes volt hozzám a blogod, simán beengedett! :-)
Jobban telik a nap, ha dolgozol?! Ezt nem értik meg a többiek, én miért nem szeretek szabira menni, de azért bele lehet jönni!:-)) Irigyellek a tenisz miatt, én csak a tv-ben nézem a wimbledont! Hányszor lesz egy héten day off-d? Tetszenek ezek az angol kifejezések, lassan meg is értem mit jelent! :-)
Ne dolgozz sokat, tudod, úgy kell csinálni, hogy más is odaférjen! :-)
Sok puszi!!!

ketina 2010.06.29. 10:35:18

Ja a zöldség-gyümolcs napot szerintem ne erőltesd, fejlődésben lévő, fizikai munkát végző szervezetnek kell a kalória! Ezt, mint kezelő nővéred ajánlom!:-)
Egyél rendes kaját, persze ehetsz mellé gyümit, nem fogsz elhízni az tutti!!
pusza!

AtaVica 2010.06.29. 11:10:48

Szia Öcsi!
Tökre nagyon jó volt tegnap dumálni és látni:))) Teniszhez gratula, Marcitól pedig várjuk a visszavágót:)
Azt hiszem az "ébresztős pali"-t tutira kinyírnám!! Brutális! Brrrr
Ata hívta a melóhelyét és még mindig nincsen kártyája, szóval nem tudni mikor kezd:(. Ezért most épp slaggal üldöz egy vakondot a kertben:)
Reméljük gyorsan eljön a következő szabi napod! Kitartás!:) Kívánunk minden szépet és jót és ihletet, hogy sokat olvashassunk:) Vigyázni magadra! Milliónyi Pusszantás! Szeretve vagy!

w.evita 2010.06.29. 12:17:43

Szia Manócskám!
Tök jó olvasgatni ezt a blogizét! Örülök, hogy jól telt a pihinapod, látod a kezelő nővéred is ajánlja a rendes eszegetést:)! Most jöttem haza a piacról, tökre meleg van most meg! Jó napot kívánok neked, óvatosan a melóval, majd később "beszélünk" csókoltatlak nagyon!!! Vigyi meg ilyenek!:) Anci

w.padre 2010.06.29. 16:31:10

Hali panchikám neken ma day on van és a kapcsolós ember telefon formájában zaklat,jó hogy van kivel kempingezned ha day off van, nekünk a hétvégén volt day off csendes ragasztgatással töltöttük, azóta day on van, meg brutál calor gyatya leugrik tőle.Ja a ragasztgatás én nyertem , de szoros volt. mill besito
süti beállítások módosítása