HTML

Amerikába jöttünk

Kedves mindenki! Itten olvashatjátok - immár harmadszor - kalandjainkat az USA-ban. :)

Egy kicsit csúsztam időben most, de jobb később, mint soha.

A tegnapi nap is átlagosnak mondható. A délelőtti szünetemben olvastam a staff lounge-ban majd el is aludtam kb. 20 percre, aztán jöttem vissza dolgozni.

A nap talán legnagyobb eseménye, hogy a délutáni szünetben jöttek a Bank of America-tól, úgyhogy tudtam kártyát csináltatni. Csak egy papirt kellett kitölteni, elvileg kb. egy hét és kész is lesz.

Utána még maradt egy kis időm, úgyhogy gyorsan átöltöztem és ismét a medence mellé vezetett az utam, napozás céljából. Utána zuhi, majd ismét munka. A szokásos.

Esti munka után skype Andival ^^. Tök jó, mesélte hogy hétvégén mennek az óceánpartra és ott is alszanak majd. Láttam képet is róla, gyönyörűűű. Mondtam, hogy csináljon sok képet! :)

Később beszélgetés a többiekkel, ide-oda mászkálás, alvás. A tegnapi kajáról megemlékeznék, az ebédnél még csak a leves volt nagyon finom (hagymás gombaleves), ez ritkán mondható el itt, főleg levesre. A vacsi pedig sült hús volt sült almával, krumplipürével, karfiollal. Ja és gyümölcsös salátát ettem hozzá, nagyon finom volt, majd mindezt lefolytottam gyümölcskompóttal és vaniliapudinggal. :)

Dávid azt mondta, lehet hogy ki tudja cserélni a laptop screen-t, most egyelőre gondolkodom mi legyen. Később jelentkezem a mai nap eseményeivel is, főleg ha azok is ilyen érdekfeszitőek lesznek. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rudiusa.blog.hu/api/trackback/id/tr732185376

w.padre 2010.07.30. 17:59:04

Dííír Mandula ! Teljesen jól belejössz a dolgok terelgetésébe,Ügyesen lepasszoltad a fejtágítást, kinek kell a süketelés?! A kaját meg toljad vadul kell az ergia hogy erőrekapj,csóközön apafej ne felejtsd az idő nekünk dolgozik,húnap után vágom a centit bay, én .

w.padre 2010.07.30. 18:09:19

Dííír Apafej ! Tök kafa,hogy aránylag jó az eledel és össze tudsz válogatni belőlük rendes adagot.Nagyon ügyesen levezényled a napodat a végére már profi leszel,ez itthon is sokat segít majd neked.Nállunk meg itt a Shushermájer + a többi kocsi vezető, a város tele a sok dilinkóssal.Maradok tisztelettel, Kisp.cityi erkély oldal ülés !Csók özön ,én. Vigyi-ügyi + így tovi !!
süti beállítások módosítása